English Version
English

محبت ذره‌ذره بوجود می‌آید

محبت ذره‌ذره بوجود می‌آید

در وادی چهاردهم با معنی محبت آشنا شده و به نقطه عشق می‌رسیم. ظروف تهی مانند انسان‌هایی هستند که درونشان از محبت خالی است، انسانی که محبت نداشته باشد، هیچ چیزی ندارد؛ حتی اگر ثروتمند باشد. محبت ذره‌ذره به‌وجود می‌آید و نمی‌توان در یک شب یا روز به محبت رسید. زمانی که محبت را در درون خود زنده کنیم، می‌توانیم از مال خود بخشیده و چشم‌داشتی به برگشت آن نداشته باشیم.

قبل از ورودم به کنگره معنی محبت و عشق را نمی‌دانستم و آدمی بدخلق بوده و تخریب‌های من کمتر از مسافرم نبود. با ورودم به کنگره۶۰ و رسیدن به وادی چهاردهم متوجه عشق و محبت شدم‌ که آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است.

محبت و عشق را نخست راهنما تازه‌واردین در دل یک تازه‌وارد زنده می‌کند و نکاتی را در قالب برخورد با مسافر بازگو می‌کند که خود استارت عشق و محبت است. زمانی که وارد لژیون شدم، راهنما بزرگوار خود خانم مریم به من آموخت که باید تغییر کنم و شاهد عشق و محبت بی‌دریغ او بودم که چقدر با دل و جان آموزش می‌دهند که من رهجو به حال خوب دست یابم .اکنون یک سال و هفت ماه از رهایی ما می‌گذرد و من عشق و محبت را تا حدودی احساس می‌کنم همچنین محبت مسافرم نسبت به من، فرزندانم و اطرافیان بیشتر شده و امیدوار هستم همه اعضا کنگره۶۰ چه سفراولی و چه سفردومی به آن عشق و محبت واقعی یعنی وادی چهاردهم برسند.

تایپ: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
ویرایش و ویراستار: همسفر بیتا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون سوم)
تصویرگر: راهنمای تازه‌واردین همسفر آرزو
همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .