English Version
English

یک تفکر درست

یک تفکر درست

نهمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی طارم با استادی راهنمای محترم مسافر سینا، نگهبانی موقت مسافر صدرالدین و دبیری موقت مسافر امین با دستور جلسه " الهام از رمضان "پنج‌شنبه 17 اسفند1402 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سینا هستم یک مسافر، خدا را شکر می‌کنم  که امروز افتخار حضور در نمایندگی طارم را دارم. هر زمانی که  بنده در نمایندگی طارم حضور پیدا می‌کنم حس خیلی خوب و مثبتی را از این نمایندگی و اعضای آن دریافت می‌نمایم. از لژیون مرزبانی مسافران و همسفران، ایجنت مسافران آقا احسان و ایجنت همسفران و همچنین راهنمایان محترم که همیشه در تلاش هستند تا بستر خوب و مناسب را برای درمان اعضا فراهم نمایند، کمال تشکر را دارم.
دستورجلسه این هفته، الهام از رمضان می‌باشد. فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به همه دوستان تبریک عرض می‌کنم. ماه رمضان همیشه برای اعضای کنگره متفاوت بوده و به گونه‌ دیگری می‌باشد. فارغ از مسائل مذهبی، ماه رمضان برای اعضای کنگره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد چون روش DST که در کنگره به واسطه آن درمان صورت می‌گیرد، از این ماه مبارک الگوبرداری شده است. در واقع درمان ما، بخاطر ماه رمضان است. اینکه من اعتیادم را درمان می‌کنم، یکی از علت‌های آن ماه رمضان است. در کتاب60درجه جناب مهندس این مورد را بطور کامل شرح داده‌اند که به خاطر فرا رسیدن ماه رمضان، ایشان در این فکر بودند که چه کاری می‌توانند انجام بدهند که هم مواد خودشان را مصرف نمایند و هم بتوانند روزه‌هایشان را بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید، بگیرند. در واقع این، اولین فکر  بود که در طی سالیان متمادی اتفاقات مختلف تا به امروز رخ داد و  کنگره به جایی رسید که در حال حاضر، در کنگره60 بیش از 170هزار کارت عضویت صادر شده است، بیش از 120 نمایندگی فعال در سراسر کشور وجود دارد، همه این‌ موارد از یک فکر نشات گرفته شده است. به واسطه همین موضوع سرطان درحال درمان است، بیماری‌های روده در حال درمان است، ایدز در کنگره در حال تحت کنترل قرار گرفتن است که به زودی اخبار آن منتشر خواهد شد،  MS  نیز همینطور است.اتفاقاتی در کنگره رخ می‌دهد که باور کردنی نیست. حدود سه هفته قبل یک فردی از انگلیس رهایی خودش را دریافت کرد. یعنی این شخص از انگلستان بصورت تلفنی و مجازی از طریق واتساپ سفر می‌کرد، به راهنمای خودش در تهران وصل می‌شد، برنامه خودش را دریافت می‌کرد و جهان‌بینی، کتاب و سی‌دی‌ها را کار می‌کرد. این شخص از یکی از خانواده‌های  متمول و پولدار انگلستان می‌باشد. به گفته خود این فرد، همه جا را برای پیداکردن راه حل درمان اعتیاد جستجو کرده و هزینه‌های زیادی نیز در این مسیر صرف نموده و در آخر در جایی که حتی تصور آن را هم نمی‌کرده یعنی ایران،درمان اعتیاد را یافته است. صحبت کردن در رابطه با این موارد بسیار آسان است ولی در عمل کار بسیار بزرگی در حال انجام شدن است. سراسر دنیا در بهت و حیرت عملکرد درمانی کنگره60 می‌باشند.

خیلی از مواقع ما در کنگره حضور داریم ولی به کنگره هنوز باور نداریم، نمونه آن تولد امروزمان. امروز تولد یکسال رهایی ذکریا می‌باشد. ممکن است خیلی ساده از کنار این موضوع عبور کنیم ولی تمامی تولدها فقط یک پیام را برای اعضا، تازه‌واردین و افرادی که بتازگی شروع بخوردن شربت نموده‌اند، دارند و آن این است که اعتیاد در کنگره 60 در حال درمان می‌باشد. ما این موضوع را با چشم و گوشت و پوست و استخوانمان لمس می‌کنیم. این فرد هفته‌ای سه جلسه از طارم به زنجان می‌آمد و در این مسیر رفت و آمد می‌کرد.10ماه رفت و آمد نمود، تلاش کرد اعتیاد خودش را درمان نمود. در حال حاضر یکسال هم از درمان این شخص می‌گذرد و الان برای ایشان در حال گرفتن تولد هستیم. این بزرگترین پیام برای منی است که هنوز به کنگره و درمان اعتیاد باور ندارم. فکر می‌کنم که نمی‌شود و یا امکان ندارد.
می گویند"شنیدن کی بود مانند دیدن" من زمانی که تولد یکسال رهایی و یا درمان یک شخص را با چشمانم می‌بینم باید ایمانم صد درصد قوی شود که بله درمان اعتیاد اتفاق می‌افتد. من تولد ذکریا را تبریک عرض می‌کنم. داستان ذکریا را خدمت شما عرض نمودم. ذکریا از فرزندان خوب کنگره می‌باشد و از رهجویان خوب کنگره60 به راهنمایی بنده که برای درمان به زنجان می‌آمدند.از همان روز اول مصمم در سفر خودش بود و گفت که من یکی از افرادی می‌شوم که اعتیادم را درمان می‌کنم و این کار را کرد و سپس شروع به خدمت نمود. تا آنجایی که بنده اطلاع دارم ایشان در نمایندگی طارم حکم آچار فرانسه را دارد. هر جایی که نیاز به ایشان باشد ذکریا حضور دارد. به ذکریا تبریک می‌گویم. ایشان  بعنوان مرزبان توسط اعضا نیز انتخاب گردید این یعنی این که ذکریا توانسته کار خودش را به درستی انجام دهد که رای آورده است.به همه مرزبانان تبریک عرض می‌کنم این افراد کار بزرگی را انجام می‌دهند.
در رابطه با ذکریا،من ازایشان راضی بودم امیدوارم خداوند و سیستم نیز از ایشان راضی باشند.من مطمئن هستم که ایشان در آزمون راهنمایی قبول خواهند شد. مجدد به ایشان خانواده محترمشان، لژیون یکم و هم لژیونی‌های ایشان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد گسترش نمایندگی طارم و تشکیل شعبه‌های بیشتر توسط این نمایندگی باشیم، چون نمایندگی طارم از لحاظ بنیه و پتانسیل مالی قوی می‌باشد.

مرزبان کشیک مسافران: مسافر حسن
مرزبان کشیک همسفران: همسفر رقیه

خدمتگزاران سایت نمایندگی طارم
تایپ: مسافر امین لژیون یکم
ویراستار: مسافر فرزاد لژِیون یکم
عکس : مسافر نقی لژیون مرزبانی
ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .