English Version
English

از فرش به عرش!

از فرش به عرش!

با توجه به پایین آمدن سن اعتیاد در کشورها ازجمله کشور خودمان و تکامل روزافزون دنیا درزمینهٔ علمی و فناوری و رسانه‌ای و دیگر بخش‌ها ممکن است تفاوت‌ها و اختلافات در بین شهروندان کمی آزاردهنده شود. اعتیاد عموماً با کاهش سواد همراه است و فرد را از مسائل روز عقب می‌راند و این معضل هرچه در سنین پایین‌تر اتفاق بیافتد، عواقب سنگین‌تری را به بار می‌آورد و هر چه زودتر بتوان آن را درمان کرد، موفقیت بیشتری حاصل می‌گردد. مسافر هادی با تخریب گل، کتامین وارد کنگره شده‌اند. 11 ماه به روش DST  با داروی OT  با راهنمایی آقا پویا سفر کردند؛ رشته ورزشی ایشان در کنگره والیبال است و الان ۲ ماه رهایی دارند. با ایشان گفت‌و‌گوی کرده‌ایم که  در ادامه می‌خوانید:

نحوه آشنایی‌تان را با کنگره برای ما بفرمائید؟
به طور کاملاً اتفاقی کامنتی را از یک شخص در اینستاگرام خواندم که در کنگره درمان شده بود و از طریق آن‌ شخص با کنگره آشنا شدم.

از چند سالگی با مواد مخدر آشنا شده‌اید و چگونه ادامه پیدا کرد؟
تقریباً از ۱۷ سالگی مصرف مواد را با ماری‌جوانا شروع کردم. یادم است اولین باری که گل مصرف کردم با دوستانم تا چند ساعت به همه چیز می‌خندیدیم و احساس سرخوشی شدیدی داشتم، بعد از آن حس خوب؛ شروع کردم به هر روز مصرف کردن و فکر می‌کردم که گل مواد مخدر حساب نمی‌شود و عوارض خاصی ندارد اما سخت در اشتباه بودم، چون بعد از مدتی علاوه بر اینکه حالم را خوب نمی‌کرد همه چیز را حتی خاطراتم را از یاد برده بودم بعد از آن شروع کردم به مصرف روان‌گردان‌های دیگر، کم کم دیدم ۵ نوع مواد مصرف می‌کنم که بیشترین آن‌ها بعد از گل، کتامین بود که به صورت تزریق آن را مصرف می‌کردم، خیلی آهسته بدون اینکه متوجه شده باشم از مصرف گل به یک فرد تزریقی تبدیل شدم که همه چیز خود را از دست داد و حتی خانواده هم دیگر امیدی نداشتند، واقعاً حالم از خودم و زندگی‌ام به هم می‌خورد دنبال راهی بودم که از این شرایط نجات پیدا کنم اما روز به روز بیشتر در باتلاق اعتیاد و ناامیدی فرو می‌رفتم.

بارها شده هم سن ‌و سال‌های خود را می‌بینید که دچار اعتیاد هستند، چه حسی پیدا می‌کنید؟
در دوران مصرف خودم بر این باور بودم هم سن و سال‌های خودم که مواد مصرف نمی‌کنند آدم‌های نفهمی هستند، چون نمی‌دانند چه لذت بزرگی را از دست می‌دهند اما بعد از مدتی که با ویرانی‌های اعتیاد مواجه شدم فهمیدم که در اشتباه بودم، بعد از درمان اعتیاد واقعاً دیدن کسانی که با سن پایین به مصرف روی می‌آورند برایم ناراحت کننده است چون از عواقب آن خبر ندارند و نمی‌دانند که چه بلایی قرار است بر سرشان بیاید.

به دوستانی که به تازگی وارد کنگره شده‌اند و سفرشان را شروع کرده‌اند چه پیشنهادی دارید؟
کسانی که با کنگره آشنا می‌شوند واقعاً خداوند لطف بزرگی در حق آن‌ها کرده است باید قدر این موهبت الهی را بدانند و مطمئن باشند که با عمل کردن به آموزش‌های کنگره به راحتی درمان خواهند شد و به حال خوش خواهند رسید.

چه چیزی باعث شد در کنگره ماندگار شوید و به درمان برسید؟

عشق و محبتی که در کنگره نسبت به یک مصرف‌کننده دارند در هیچ کجا وجود ندارد، واقعاً از روزی که وارد کنگره شدم جذب این انرژی خوب در کنگره شدم مخصوصاً انرژی و محبت راهنمای خوبم آقا پویا که به من در طول سفر کمک زیادی کرد؛ علاوه بر آن سعی کردم خودم را با آموزش‌های بی‌نظیر آقای مهندس تغییر دهم تا من هم بعد از رسیدن به رهایی به همدردان خودم کمک کنم.

چه نکاتی را رعایت کردید تا به رهایی رسیدید؟
شاید اویل سفر برایم کمی سخت و مشکل بود اما اگر طبق فرامین راهنما جلو برویم و سعی کنیم بیشتر وقت خود را صرف آموزش و گوش دادن به سخنان آقای مهندس کنیم این مسیر برایمان هموار می‌شود چون واقعاً اگر درست در سفرمان پیش برویم به قول آقای مهندس سفر اول با تمام سختی‌هایش خیلی لذت‌بخش است.

از حال و هوای رهایی بگویید:
بدون شک گرفتن گل رهایی از دستان جناب آقای مهندس بهترین روز زندگی‌ام بود خیلی حس عجیبی داشتم و فکر می‌کردم که خواب می‌بینم امیدوارم تمام سفر اولی‌ها این حس ناب را تجربه کنند.

آیا آموزش‌های کنگره ۶۰ در زندگی شخصی شما تأثیری داشته است؟
صددرصد آموزش‌های کنگره می‌تواند ما را از فرش به عرش برساند. من حال خوش الانم را مدیون آموزش‌های کنگره هستم، چون علمی که در کنگره وجود دارد علم راستین و حقیقت است و هر انسانی با عمل کردن به آن‌ها می‌تواند حتی با انبوهی از مشکلات زندگی خوبی داشته باشد و احساس خوشبختی کند.

 

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .