English Version
English

محبت رمز جاذبه

محبت رمز جاذبه

جلسه یازدهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگرۀ ۶۰، نمایندگی ارتش؛ با استادی مسافر صالح، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر نادر با دستور جلسه « وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من» در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. سلام دوستان صالح هستم مسافر. زمانی که یک رهجو وارد کنگره می شود با محبت هایی که اعضای قدیمی و راهنمای تازه واردین می بیند و برخوردی که با او می شود جذب کنگره می شود. رهجو باید قبول کند و با پای خودش وارد شود. زمانی که من وارد شدم ماه های اول اصلاً فکر نمی کردم که بتوانم به درمان برسم.
چیزی که باعث می شود من به درمان برسم عشق و محبتی است که در کنگره شکل گرفته است. عشق بلاعوضی که اعضای کنگره برای ما انجام می دهند و بدون هیچ چشم داشت، بدون اینکه بهره ای که ببرند، پولی دریافت کنند و از روی عشق و علاقه و خواست درونی خودشان محبت و خدمت می کنند.
در بدو ورود وقتی که راهنمای تازه واردین با محبت با ما برخورد می کند. محبتی که خالصانه و از ته قلب باشد را همه می توانند دریافت کنند. تمام کسانی که در کنگره از روی محبت، عشق و علاقه به افراد خدمت می کنند باعث درمان و تحمل سختی هایی می شوند که در طول سفر وجود دارد.
در وادی چهارم که گفته می شود آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است یعنی من که وارد کنگره می شوم باید به قوانین و مقررات کنگره احترام بگذارم تا به درمان برسم. اگر زمانی من از فرامین راهنمای خودم سرپیچی کنم به نتایج مطلوب که باید نخواهم رسید. مثلاً سی دی بنویسم و حتی مقدار دارو را خودم رعایت کنم. پس تا جایی که می توانم و توانش در وجودم هست باید به قواعد پایبند باشم تا یک قدم مثبت را بردارم. حتی در هنگام رسیدن به سفر دوم رابطه ام را با کنگره حفظ کنم و خدمت گزار خوبی برای آیندگانی که محتاج به درمان اعتیاد هستند باشم. متشکرم که به صحبت های من گوش کردید.
تایپ: مسافر محمدرضا
ویرایش و ارسال: مسافر حامد و مسافر محمدرضا
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .