English Version
English

روش DST بر اساس الهام از رمضان است

روش DST بر اساس الهام از رمضان است

پنجمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره 60 ویژه همسفران آقا، نمایندگی ستارخان، به استادی.دستیار دیده بان محترم همسفرحشمت ونگهبانی همسفر عباس ودبیری همسفر بهروز با دستور جلسه " الهام از رمضان و مراسم تودیع راهنمای محترم احسان نورعلی " به مورخ پنج‌شنبه 17اسفند ماه سال 1402 ، ساعت 14 آغاز بکار کرد.


 

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته ازنظر من خیلی مهم است زیرا روش DST بر اساس الهام از رمضان شکل‌گرفته شده است و همه ما در این مورد اطلاعات کافی داریم. من قبلاً تمام کارهای ضد ارزشی را انجام می‌دادم و با ورود به کنگره کنار گذاشتم. حدود ۲۰ سال است که به کنگره می‌آیم و در این ۲۰ سال درواقع توانستم به بهترین شکل زندگی کنم. پارک طالقانی را مانند ویلای خصوصی خودم میدانم که در آن احساس راحتی می‌کنم و همه‌ی اعضای کنگره را به یک میزان دوست دارم.

 

من همیشه به رهجوهایم می‌گفتم که تنها یک فرزند مصرف‌کننده ندارم، بلکه مسئول خانواده خودم هستم و باید به دیگر اعضای خانواده هم توجه کنم که دیگران هم دچار افسردگی نشوند. این جمله یکی از اساسی‌ترین جملات من بود که به کار می‌بردم.

 

من رهجویان بسیاری در کنگره داشتم، چهارمین رهجوی من احسان نورعلی است که به مدت دو دوره چهارساله در جایگاه راهنمایی خدمت کرد. احسان بسیار مهربان و فرمان‌بردار و پرتلاش بود و زمانی که با کنگره بیشتر آشنا شد، تلاشش هم به‌مراتب بیشتر شد. من فقط راه را به احسان نشان دادم خودش باعث پیشرفت خودش شد. احسان در کنگره اثری از خودش به‌جا گذاشته است که ماندگارند و آن اثر این راهنمایانی است که پرورش داده است. امروز احسان توانسته است آموزش‌های کنگره را در زندگی‌اش کاربردی کند. طبق گفته‌ی راهنمای خوبم آقای محمدصادق صداقت: اگر کسی بتواند رهجویی را بهتر از خودش پرورش بدهد، آن‌وقت هنر داشته و راهنمای خوبی بوده است.

 

 

 

خلاصه نویسی وتایپ: همسفر محمود لژیون یکم

تهیه و تدوین گزارش : همسفر امیر لژیون چهارم

همسفران آقا شعبه ستارخان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .