English Version
English

رمضان ماه ریکاوری و بازسازی بدن

رمضان ماه ریکاوری و بازسازی بدن

ششمین جلسه از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ملایر، با استادی مسافر علی، نگهبانی راهنما مسافر علی‌محمد و دبیری مسافر رضا با دستور‌جلسه «الهام از رمضان» روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر، از جناب آقای مهندس و خانواده محترم‌شان تشکر می‌کنم به خاطر این بستر امنی که برای ما فراهم کردند که بیاییم اینجا و آموزش بگیریم و به حال خوش برسیم. از راهنمای درمان خودم آقا کمال تشکر می‌کنم و همیشه قدردان زحمات ایشان هستم.

جناب آقای مهندس نسبت به ماه مبارک رمضان همیشه یک ارادت و عنایت خاصی دارند و ماه رمضان برای بچه‌های کنگره ۶۰ همیشه ماه پر خیر و برکتی است؛ علت آن هم این است که در ماه رمضان موهبتی که به مهندس شد و توانستند روش DST و صورت مسأله اعتیاد را پیدا کنند. علت آن هم این بود که در ماه مبارک رمضان بود که مهندس که خودشان مصرف‌کننده بودند تصمیم گرفتند که روزه بگیرند و به همین‌خاطر به مصرف خودشان نظم می‌دهند به‌همین‌خاطر ما خیلی مدیون آقای مهندس هستیم که در این ماه توانستند این روش را کشف کنند و در اختیار ما قرار بدهند.

من خودم قبل از آشنایی با کنگره برداشتی که از ماه رمضان داشتم این بود که فقط به مسائل معنوی آن توجه داشتم ولی کنگره دید ما را نسبت به خودمان عوض کرد و متوجه شدیم که ماه رمضان تأثیر زیادی روی سلامتی و تندرستی ما دارد و در این ماه همانطور که مهندس می‌فرمایند به‌خاطر این که ما ۱۱ ماه از سال را در حال خوردن هستیم در این یک ماه به خاطر نخوردن در یک ساعات مشخصی باعث می‌شود که آن سلولهای ضعیف و آن ژن‌های ناقص از بین بروند و جایشان را سلولها و ژن‌های قوی‌تری بگیرند و این نقش بسیار زیادی روی سلامتی ما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که در بدن یک ریکاوری و بازسازی کاملی صورت بگیرد.

روش DST با ماه رمضان شباهت دارد؛ مثلاً همانطور که ما در ماه رمضان فقط در یک ساعاتی در شبانه روز می‌توانیم غذا مصرف کنیم در روش DST هم ما شربت OT را فقط باید در یک ساعاتی مشخص مصرف کنیم و یا در ماه رمضان ما باید از ضد‌ارزش‌ها دوری کنیم؛ در روش DST هم که تحت درمان و آموزش قرار می‌گیریم سعی می‌کنیم از مسائل ضد‌ارزشی پرهیز کنیم. بعد در روش DST همانطور که باعث می‌شود در طول سفر سیستم‌ایکس بدنمان بازسازی و ریکاوری شود در ماه رمضان هم این عمل صورت می‌گیرد. در روش DST ما یاد می‌گیریم که در مقابل خواسته‌های منفی نفس خودمان جواب منفی بدهیم؛ در ماه رمضان هم انسان با تزکیه و پالایش که انجام می‌دهد سعی می‌کند در مقابل خواسته‌های منفی نفس خود جواب منفی بدهد. 

ما همیشه در ماه رمضان مراسم افطاری داریم و هر ساله در همه‌ی شعبه‌ها مراسم افطاری انجام می‌گیرد و به‌خاطر این‌که کنگره‌۶۰ به هیچ سازمان و نهادی وابسته نیست پول و هزینه این مراسم افطاری از مشارکت‌های خود دوستان در کنگره جمع آوری می‌شود. من در صحبت‌های مهندس بارها شنیدم که می‌فرماید که در افطاری‌ها همیشه بهترین غذا و افطاری را بدهید و این امر صورت نمی‌گیرد مگر اینکه ما بتوانیم بهترین مشارکت را انجام بدهیم حالا مهم نیست چقدر کمک کنیم مهم این است که من تماشاچی نباشم و نقش خودم را ایفا کنم و بتوانم در این قسمت کمک کنم که بتوانیم یک افطاری خوب در شأن بچه‌های کنگره داشته باشیم و این ماه رمضان را بتوانیم در کنار هم به خوبی به پایان برسانیم.

از همگی شما به خاطر این که به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.

تایپ: مسافر علی صادقی
عکس: مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .