English Version
English

بازیگران خوب در صحنه بازیگران خوبی می‌شوند

بازیگران خوب در صحنه بازیگران خوبی می‌شوند

<< به نام قدرت مطلق الله >>

مصاحبه با دیدبان محترم لژیون سردار آقای علیرضا زرکش 

۱- با عرض سلام و خیر مقدم خدمت شما و همراهان گرامی‌تان به نمایندگی رازی، لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر، آنتی ایکس تریاک و شیره، مدت ۹ ماه و پانزده روز سفر کردم، به روش DST، با داروی OT، راهنما محترم آقای محمدصداقت، مدت رهایی پانزده سال.


۲- بارها در مشارکت ها شنیده‌ایم که ارزشمندترین حلقه زمینی لژیون سردار است، در این خصوص توضیح دهید؟
یکی از با ارزشترین حلقه هایی که در کنگره وجود دارد خدمت است یعنی همان وادی چهاردهم، لژیون سردار هم از این امر مستثنی نیست. یک جایی انسانها علم و تجربه ای که آموختند را در اختیار دیگران می‌گذارند یا به درک و فهمی می‌رسند که وقت خود را که ارزشمندترین دارایی هر شخصی است در اختیار دیگران می‌گذارند، این مثلث جایی بسته می شود که علاوه بر وقت شما پول و مال خود را هم در اختیار دیگران قرار بدهید. شاید یکی از سنگین‌ترین اضلاع این مثلث ضلع مالی باشد چرا که در پول همه چیز است، عمرت است، خانواده است، تلاش بی‌وقفه است، آینده ات است و... کسانی که وارد این قضیه می‌شوند و بخشش انجام می دهند به یک درک و فهم بسیار بالایی رسیده‌اند. بخشش، گذشت و انفاق به پولدار و فقیر بودن انسانها هم نیست شما باید این خصلت را در وجودتان داشته باشید تا بتوانید نسبت به شرایط مالی، هر چقدر که در توان داشته باشید این کار را  انجام بدهید.


۳- بارها دیده ایم افرادی را که می‌خواهند در لژیون سردار عضو شوند اما برداشتن قدم اول برایشان خیلی سخت است و به عبارتی دو دل هستند، چه توصیه ای در این مورد دارید؟
آقای امین دژاکام در این خصوص می‌فرماید نقطه شروع مهم است، شما می‌خواهید خدمت مالی کنید به یکباره پهلوان یا دنور می‌شوید یا به عضویت لژیون سردار در می‌آیید. بعضا دیده‌ایم که این کار انجام شده و شخص توانایی‌اش را دارد اما کسی که هنوز نمی‌تواند تصمیم بگیرد و تردید دارد باید ابتدا بازی کوچک انجام بدهد، لزومی ندارد ۶ میلیون تومان یا بیشتر کارت بکشد، پانصد هزارتومان خدمت مالی انجام دهد، باید نقطه شروع بازی را بلد باشید تا در هر کاری بتوانید آن را با موفقیت انجام بدهید، نقطه شروع شما کجاست؟ میزان توانمندی قدرت تفکر و اندیشه همان نقطه شروع هر کسی می‌باشد. هزاران سوال برای شخص پیش می‌آید مثلا می‌گوید برای من پرداخت این مقدار پول سنگین است یا اینکه مگر کنگره۶۰ رایگان نیست و خیلی سوال‌های دیگر از این قبیل، حال برای اینکه به این فهم و درک برسیم خدمت کوچک انجام دهیم، مثلا پانصد هزار تومان در سبد بی‌اندازید یا در گلریزان یک میلیون تومان کمک مالی انجام بدهید بعد اگر دنبال جواب باشید نگاه می کنید در همان سالی که شما کمک مالی انجام داده‌اید و از آنجا که هر عملی عکس العملی دارد می‌بینید چه نتایج عالی برای شما رقم خورده و خواهید دید سال لژیون سردار تمام نشده شما می‌خواهید مشارکت مالی بیشتری انجام دهید. آقای مهندس می‌فرماید وقتی خدمت مالی انجام می‌دهید هیچ انتظاری نباید داشته باشید. شما باید یک نگاه ۳۶۰ درجه ای داشته باشید این یعنی چه؟ یعنی قرار نیست من مشارکت مالی انجام بدهم و انتظار داشته باشم زود به مال‌ام افزوده شود یا خدا به پول من برکت بدهد و یا خدمت علمی می‌کنم خداوند به علم‌ من برکت بدهد، نخیر اینطور نیست بلکه خداوند به نیاز شخص برکت می‌دهد، یعنی زمانی نیاز شما استحکام خانواده است یا زمانی نیاز شما خرید ماشین و زمانی هم نیاز شخص به سلامت گذشتن از یک اتفاق ناگوار است یا زمانی نیاز علم یا آسایش و آرامش است و اینجا است که خداوند می‌داند که این برکت را به کجا و به چه شکل بدهد.


۴- بخشش بسیار لذت بخش است، چگونه این حس خوب را به دیگران هم منتقل کنیم؟
در عمل است که ما می‌توانیم این کار را انجام بدهیم. بازیگران خوب در صحنه بازیگران خوبی شدند وگرنه سر کلاس یاد می‌گیری اما اگر به عمل در نه‌آید سودی هم نخواهد داشت و دقیقا نکته مهم هم همینجا است که لذت بازی تا یک جایی برای تو است از یک جایی به بعد شما زمانی لذت می‌بری که در کسوت مربی بنشینید، یک مربی تمام تلاشش این است که یک بازیکن مثل خودش پیدا و وارد زمین کند. زمانی که یک مسافر گل رهایی می‌گیرد سر ازپا نمی‌شناسد از شدت خوشحالی و زمانی دوباره چنین حس را تجربه می‌کنید که راهنما شوید و یک نفر را برای رهایی ببرید. بازی زندگی هم همین است، لژیون سردار هم همینطور است. زمانی لذت خواهی برد که یک نفر را دعوت کنید که وارد لژیون سردار شود.


۵- نظرتان در مورد دستاوردهای علمی کنگره ۶۰ چیست؟
من نمی‌توانم نظری بدهم چرا که وقتی آقای مهندس می‌فرمایند سرطان خون قابلیت درمان دارد، سرطان رحم هم همینطور و سایر بیماری‌هایی که کنگره۶۰ بر روی روش درمان آنها تحقیق می‌کند شاید خیلی برای ما ملموس و آشنا نباشد یا بیماری‌هایی که درمان ندارد مثل اعتیاد و باعث یاس و نا امیدی در انسان می شود، شخص برای پیدا کردن راه درمان سالها به دور خود میچرخد و در آخر هم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسد که این باعث بوجود آمدن غم، اندوه و نا امیدی می‌شود. در بیماری های خاص هم به همین شکل است وقتی راهکار نداشته باشیم رنج خواهیم کشید. وقتی که می‌شنویم آقای مهندس می‌فرمایند این بیماری‌ها با روش dod قابل درمان می‌باشند و به نتایج خوبی هم رسیده‌اند انسان به وجد می‌آید، خوشحال هستم از این که در دوره‌ای آموزش می‌گیرم که از آن آموزش‌ها یک زایشی انجام می‌شود و انسانها از سختی نجات پیدا می کنند. ما هم اگر بخواهیم در این دستاورد علمی سهیم بشویم تنها راه آن همانطور که آقای مهندس هم گاهی اشاره می‌کنند شرکت در لژیون سردار و خدمت مالی است، کسانی که عضو لژیون سردار، دنور، پهلوان و یا نشانی در بی نشانی دریافت می‌کنند می‌توانند در این دستآوردهای علمی کنگره۶۰ آقای مهندس را همراهی کنند. در بحث علمی کنگره و آقای مهندس باید بگویم آنقدر این علم قوی و گسترده و اثبات شده است که همه دوست دارند در این علم مشارکت کنند اما آقای مهندس این اجازه را نمی‌دهند. آقای مهندس می تواند علم کنگره را در اختیار دیگران هم قرار بدهد و آنها را هم سهیم کند اما آن وقت این علم دیگر هویت و مرکزیت ندارد یا به تعبیر دیگر آن علم پدر و مادر ندارد و آن وقت است که همه می‌شوند قیم این علم، دانشگاه آکسفورد یا کمبریج یا بریستول و.... همه ادعای این را دارند که صاحب این علم هستند آن وقت این علم خراب می شود، کسانی وارد میدان می‌شوند که علم برای خودشان نیست در این علم دست می‌برند و عدد سازی می‌کنند، پس من اگر می‌توانم، به این علم با خدمت مالی کمک کنم تا در دست اهلش بماند و در اینصورت است که هیچ کدام چشم داشتی به این علم نداریم به این دلیل که از این علم درمان شده‌ایم و جانی دوباره یافته‌ایم، به همین دلیل است که آقای مهندس این موضوع را وارد بحث علمی کنگره کردند اگر نه با شناختی که من از آقای مهندس دارم اصلا برایشان مهم نبود که دژاکامی وجود داشته باشد، اگر DOD وجود دارد اگر DST وجود دارد فقط  بخاطر این است که منبعی وجود داشته باشد تا کسی دخل و تصرفی در این علم نداشته باشد.

۶- در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید؟
یک روزی آقای مهندس دژاکام به تک تک ما کمک کردند و امروز وظیفه همه ما است که به ایشان کمک کنیم در واقع با مشارکت کردن وجود خودمان را در این میدان اثبات می‌کنیم. کسانی می‌توانند گذشته خود را به یاد بی‌آورند تا آینده را بسازند که زمان حال و در لحظه بتوانند از خودشان تصاویری حقیقی ثبت کنند و این تصاویر، تصاویری باشد که ساختار هستی آنها را بپذیرد. آدم ها همه به خودشان حق می‌دهند که کارشان درست است اما آیا سیستم هستی هم به آنها این حق را می دهد؟ تصویر علم کنگره ۶۰ و روش DOD و DST از آن دسته تصاویری است که سیستم کائنات و هستی آن را روی دیوار خودش ثبت می کند و من و شما باید مثل یک میخ یا یک منگنه ای به پشت این تابلو باشیم که اصلا دیده نمی‌شویم در این امر بسیار عظیم یده واحده بودن بسیار مهم است و ما باید به شکلی این علم را حمایت کنیم که حتی اثر انگشتی از ما روی آن نماند برای همین است که آقای مهندس دنبال نشانی در بی‌نشانی می گردد. آنهایی که دنبال نشان در بی‌نشانی هستند اتفاق برایشان می‌افتد نه آنهایی که دنبال نشانی در هستی هستند، آن نشانی که در بی‌نشانی است قیمت دارد نه آن نشانی که شما یک پنت هاوس دارید و یک کراوات یا کفش آنچنانی.

 

طراحی و تایپ: پهلوان بهنام

مصاحبه و بارگذاری: مسافر سجاد

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .