English Version
English

ماه رمضان، سرآغاز رهایی است

ماه رمضان، سرآغاز رهایی است

جلسه دهم از دور هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی وکیلی یزد با استادی راهنما مسافر حمزه نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه "الهام از ماه مبارک رمضان" در روز یکشنبه مورخه 13 اسفند 1402 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.



خلاصه سخنان استاد:
ماه رمضان برای کنگره ۶۰ بسیار ارزشمند است چرا که حرکت و سفر آقای مهندس و کشف روش DST الهام گرفته از ماه رمضان سال ۱۳۷۵ است و این سرآغازی بود برای رهایی و درمان اعتیاد و نجات انسان از دست اهریمن تاریکی مواد مخدر و این حرکت بعد از گذشت بیش از ۲۵ سال هنوز ادامه دارد و شعاع آن در حال گسترش است و ما امیدواریم این حرکت کنگره ۶۰ و روش آن در درمان اعتیاد جهان شمول شود و بتواند به تمام انسان‌ها در اقصی نقاط دنیا کمک کند.
البته امسال بخشی از ماه رمضان مقارن شده با ایام عید نوروز و شور و شوق ما و افطاری درست کردن ما در سال‌های قبل بیشتر بود و می توانستیم بهره بیشتری از رمضان ببریم.
هر کدام از ما از بدو ورود به کنگره وادار به روزه گرفتن به این صورت که باید از یک ساعت معین تا یک زمان مشخص چیزی مصرف نکنیم می‌شویم و این روش دقیقاً الهام گرفته از روزه ماه رمضان می‌باشد.


این روزه در مورد زمان و مقدار دارویی که مصرف می‌کنیم خیلی سریع باعث تغییرات شگرفی در صور پنهان و صور آشکار ما می‌شود و می بینیم که وعده خداوند حق هست و اگر ما در صراط مستقیم و طبق فرمان پیش برویم می توانیم به حال خوش برسیم.
کنگره ۶۰ با الهام از ماه رمضان و با تلاش‌ها و تحقیقات آقای مهندس علاوه بر درمان اعتیاد موفق به کشف درمان بیماری‌های صعب العلاج مانند انواع سرطان شده و به این مهم دست یافت است.
در پایان استاد برای مسافران سفر اولی توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری مراسم سفره افطاری در کنگره دادند که باعث اشتیاق فراوانی در این دوستان شد.


خلاصه نویسی: مسافر علی لژیون هفتم
عکاس: مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .