English Version
English

روزه داری سرشار از آموزش های فراوان است

روزه داری سرشار از آموزش های فراوان است

سلام دوستان امیرعلی هستم یک همسفر.

 مسافر من احمد با ۲۵ سال تخریب وارد کنگره شد. آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره کشیدنی، مدت سفر اول ۱۱ ماه روش درمان DST داروی درمان شربت OT راهنمای خوبشون حسین آقا درودگر از لژیون یک زالپارس مشهد، نام راهنمای خودم آقا رضا ریخته گر از لژیون دو همسفران آقا شعبه شفا، رشته ورزشی مسافرم باستانی و رشته ورزشی خودم کشتی؛ رهایی به دستان پر مهر جناب مهندس ۱۰ ماه.

دلنوشته همسفر امیرعلی از لژیون دوم در باب دستور جلسه الهام از رمضان

خداوند را شاکرم که توانستم درباره ماه پر برکت رمضان مقاله ای تهیه کنم. ماه رمضان الحق که که ماه پر رزق و روزی و راه گشایی است؛ زیرا متد DST به سبب ماه رمضان کشف شد و تا الان زندگی هزاران مصرف کننده مواد مخدر را نجات داده است. به قولی می‌توان گفت که ماه رمضان برای جناب مهندس همانند الگو بوده است و ایشان از این ماه الهام گرفتند و روش درمان تدریجی را ابداع نمودند. در فرهنگ و دین اسلام روزه گرفتن جزو واجبات است و ما هر ساله با این موضوع سر و کار داریم که خود این روزه گرفتن و روزه داری سرشار از آموزش های فراوان است و مطالب بسیار زیادی را در این یک ماه به ما گوش زد می‌کند. ماه رمضان برای هر فردی الهاماتی دارد؛ برای شخص بنده هم به همین صورت بود. از جمله این الهامات می‌توان به این موارد اشاره نمود: بالا بردن نقطه تحمل، ایجاد عزت نفس، ایجاد نظم و انظباط و تعلیم و تربیت. برای مثال کسی که در رمضان روزه می‌گیرد باید دانسته باشد که این ماه بر پایه نظم و مقررات است و باید بداند که چه ساعتی تا چه ساعتی روزه بگیرد و از خوردن و آشامیدن پرهیز کند یا چه زمانی افطار کند و چه زمانی سحری بخورد و همه اینها در ماه رمضان خودش به صورت اتوماتیک و خودکار درست می‌شود. همچنین روزه گرفتن برای ما مزیت هایی هم به دنبال دارد؛ تجربه نشان داده است اشخاصی که روزه می‌گیرند یا کم تر غذا می‌خورند طول عمر بالاتری دارند، کم تر مریض می‌شوند و چربی و سموم اضافی در بدن خود ندارند. با روزه گرفتن برخی از این موضوعات حل می‌شود و فرد کمتر دچار بعضی بیماری ها در بدن خود می‌شود؛ یعنی می‌توان گفت که در ماه رمضان و با انجام عمل روزه گرفتن، افراد بدن خود را پاکسازی می‌نماید. مسئله مهمی که در اینجا مطرح می‌شود اتوفاژی است. در بدن ما سیستمی تحت عنوان اتوفاژی وجود دارد که کارکرد این سیستم به این شکل است که اگر ما دوازده ساعت چیزی نخوریم به صورت خودکار شروع به فعالیت می‌کند، به نوعی میتوان گفت که شروع می‌کند به خود خوری کردن و چربی و سلول هایی را که مُرده اند و یا از کار افتاده اند را تغذیه می‌کند و نیاز خود را برطرف می‌کند. این موضوع بسیار مهمی است و باعث می‌شود فرد کمتر دچار مریضی شود. 

امیدوارم که همه ما بتوانیم این ماه مبارک را حس کنیم و از برکت ها و فضیلت های این ماه بهره‌مند شویم. در پایان تشکر میکنم از راهنمای عزیزم آقا رضا ریخته گر که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا آموزش کسب کنم.

 

مرزبان خبری: همسفر علی 

عکاس: همسفر محمد جواد لژیون چهارم 

تایپ: همسفر امیرعلی لژیون دوم 

ویراستاری: همسفر پوريا لژیون اول 

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون اول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .