English Version
English

ماه مبارک رمضان تجدید حیات است

ماه مبارک رمضان تجدید حیات است

در تمام ماه‌های سال، رمضان بهترین ماه خداست، زیرا که این مهمانی به میزبانی خداوند برگزار می‌گردد و مهمان‌ها باید شرایط حضور در این ضیافت را به‌جا آورده و آماده شوند. اول این مهمانی رحمت، وسط آن مغفرت و آخر آن پاداش است.
باید تمام سیستم بدن را که ۱۱ ماه به‌طور مستمر و گاهی بی‌رویه کارکرده‌اند، در این ماه استراحت کرده تا دوباره توان خود را به دست بیاورند. در کنگره60 ماه رمضان برای اعضا از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا در این ماه مبارک، راه درمان تدریجی به جناب مهندس نمایان شد.
روش درمان تدریجی از آثار جسمی، روحی، روانی و نظم الهام گرفته از ماه رمضان می‌باشد. ماه رمضان و روزه‌داری آثار مثبت فراوانی دارد و منطبق با ۳ ضلع جسم، روان و جهان‌بینی است و همین‌طور آنچه از روزه به دست می‌آید، اعتدال و ارتباط بین این ۳ ضلع است.
مبحث دیگر در مورد روزه گرفتن اینکه تماماً برای سلامتی جسم مؤثر است. امروزه اهمیت روزه درمانی و اینکه معده محل دردهاست برای همه روشن‌شده است که در این ماه سلول‌ها و معده آسایش پیدا می‌کنند. پس روزه عالی‌ترین داروی شفابخش جسم است که پزشکان، بیماران را از این طریق درمان می‌کنند. به فرموده جناب مهندس، ماه مبارک رمضان تجدید حیات است که می‌توان نتایج عظیمی را از این ماه استخراج کرد.

نگارنده: مسافر محرم لژیون اول
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .