English Version
English

دیگران کاشتند، ما خوردیم، ما بکاریم، دیگران بخورندواستفاده کنند

دیگران کاشتند، ما خوردیم، ما بکاریم، دیگران بخورندواستفاده کنند

اولین جلسه از دوره بیست وپنجم  کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی عطار نیشابوری به استادی: همسفر راضیه و نگهبانی: همسفر محبوبه و دبیری: همسفر زهرا با دستور جلسه «درخت کاری» در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند درخت را آفرید تا من آموزش بگیرم، درختی که خودش رو سرسبز نگه می‌دارد، هوای آلوده را می‌گیرد و هوای تمیز و اکسیژن می‌دهد، خودش را به سمت نور هدایت می‌کند، در فصل برگ‌ریزان به ما یاد می‌دهد که خودمان را از ضد ارزش‌ها پاک‌کنیم و در فصل بهار به ما یاد می‌دهد که جسم تخریب‌شده خودمان را بر اساس آموزش‌های کنگره درمان کنیم. آقای مهندس کنگره را به درخت تشبیه کردند که ریشه و بنیان آن جناب مهندس، تنه دیده‌بان، شاخه‌های اصلی مرزبان و ایجنت، شاخه‌های فرعی راهنماها، میوه‌ها و شکوفه‌ها سفر اولی‌ها و سفر دومی‌ها، پس کنگره مثل درختی است که وظیفه نگهداری از این درخت بر عهده‌ی اعضا هست.

تمام هستی در درون و برون ماست انسان هر طور که با هستی رفتار کند با خودش هم همان‌طور رفتار می‌کند جهان درون و برون کاملاً متقارن و آینه‌ای عمل می‌کنند اگر انسان‌ها ویرانی و تخریب به وجود آورند علتش این است که توی خودشان اول آن تخریب را به وجود آورده‌اند میزان تخریب کره زمین نشان می‌دهد که انسان در جهت تخریب حرکت کرده است تا آبادانی. ما در کنگره شهر وجودی مارا آباد می‌کنیم شهر وجودی ما یخ‌زده و در سرمای ۶۰ درجه زیر صفر است پشتش یک کویر و برهوت است شخصی که مصرف‌کننده هست وجودش دوجهان است، کویر و برهوت و گرما و آتش و دیگری یخبندان و سرماست و نسبت به این دوجهان میل و کشش دارد وقتی‌که شروع به سفر و جهان‌بینی و درمان شدن می‌کند یخ‌ها آب می‌شوند و می‌روند داخل کویر و آن کویر از حالت کویر خارج می‌شود و سرسبز می‌شود و درخت به وجود می‌آید و حسش عوض می‌شود و دوست دارد به طبیعت برود و درخت بکارد و آباد کند.

ما در جهان فیزیکی در یک سیاره خاص زندگی می‌کنیم سیاره‌ای که قابل سکونت است و این سکونت را گیاهان به وجود آوردند چند صد میلیون سال کارکردند و اکسیژن تولید کردند و فضایی را به نام هاله زمین تولید کردند. گیاهان هاله‌ای را دور زمین به وجود آوردند که حیات را در زمین وجود آورد و این هاله اجازه نمی‌دهد که هر پرتو جسمانی یا شهاب‌سنگ و امواج وارد این اتمسفر و جو بشوند.
موجود زنده این ویژگی را دارد که اگر آسیب و اتفاقی برایش بیفتد که تعادلش را به هم بزند در آن نیروهایی وجود دارد که آن را به حالت اولیه برمی‌گرداند در زمان دایناسورها که شهاب‌سنگ به زمین خورد بعد چند میلیون سال دیگر اثری از آن نیست و به‌مرورزمان زمین آن را پرکرده است سیاره کره زمین زنده است و اگر آسیبی به آن وارد شود خود را به تعادل می‌رساند. نقش گیاهان چیست؟ باعث حیات وزنده شدن و تداوم حیات هستند.

اعلام نفرات برتر آزمون بهمن ماه

خوراک و مواد غذایی انسان موجودات و تمامی حیوانات را تأمین می‌کنند چون انسان به‌صورت مستقیم نمی‌تواند آهن پتاسیم و املاح را استفاده کند و نیاز بدن انسان با استفاده از منابع گیاهی و حیوانی تأمین می‌شود. درختان با جذب نور خورشید و حرارت و ایجاد رطوبت تعادل دمایی کره زمین را حفظ می‌کنند که در تابستان بین ۵ تا ۱۰ درجه دما را کاهش و در زمستان سرمای طاقت‌فرسا را به تعادل می‌رساند، دانشمندان تحقیق کردند و که دو درجه دمای کره زمین افزایش داشته است و تا سال (۲۱۰۰) ۵ درجه دیگر افزایش پیدا می‌کند و دیگر زمین قابل سکونت نیست و مرده است. در کنگره قانونی وجود دارد که می‌گوید: اول باید خوبی بیاید تا بدی برود، اگر گیاهان خود عامل به وجود آوردن کره زمین بودن خود عامل درمانش نیز هستند. پس ما باید درخت بکاریم با دشمن اصلی زمین که گرمایش زمین است مبارزه کنیم تا حسمان عوض بشود و شروع به آبادانی کنیم.
در آخر حرف‌هایم نکات وادی دوازدهم را می‌گویم: به طبیعت گیاهان و جانوران خسارت وارد نکنید.
زمین را آلوده نکنید، آب را لجن نکنید، دیگران کاشتند و ما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند،
در وادی دوازدهم فرمان و وظیفه ماست که یک سال بعد از رهایی درخت بکاریم و نوع درخت محل کاشت درخت و تاریخ کاشت را یادداشت کنیم و از آن مراقبت کنیم تا سال بعد اگر آسیب دید و از بین رفت سال بعد باید دو درخت بکاریم.

از اینکه با سکوت زیبا تون به صحبت‌های من گوش دادید سپاسگزارم

جلسه ماهانه راهنمایان وایجنت ومرزبانان با دستور جلسه قرص

عکاس: مرزبان خبری همسفرانسیه
تایپ ویرایش : همصفر راضیه
نمایندگی همسفران عطار نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .