English Version
English

تغییر،تبدیل و ترخیص از هم اکنون تا همیشه جاریست

تغییر،تبدیل و ترخیص از هم اکنون تا همیشه جاریست

هفتمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی طارم با استادی ایجنت محترم مسافر احسان نگهبانی مسافر زکریا و دبیری مسافر امین با دستور جلسه "هفته دیده‌بان" پنجشنبه 3 اسفند 1402 رِأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احسان هستم یک مسافر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که یک بار دیگر توفیق حضور در این جایگاه به من داده شده است و می‌توانم آموزش ببینم، ابتدا حضور میهمانان عزیز را خوش‌آمد عرض می‌کنم. امروز تولد مسافر محسن می‌باشد و چند هفته‌ای جا به جا شد، چون راهنمای سفر اول ایشان آقا رضا بودند متأسفانه سال گذشته ایشان را از دست دادیم و بابت همین برای من دشوار بود تا در این جایگاه قرار بگیرم و تولد را اجرا کنم. مطمئن هستم محیط و مکانی که ایشان حضور دارند پر از انرژی و نور است و مطمئناً ایشان هم در این جلسه حضور دارند هر چند همسفر محترم ایشان در جشن امروز حضور دارند و نور مجلس ما هستند.

اما در مورد محسن بخواهم بگویم از سفر اول ایشان چیز زیادی به یاد ندارم در سفر دوم برای ادامه سفر لژیون بنده را انتخاب کردند، بسیار انسان آرام و خدمتگزاری است و همه شما شاهد هستید که از زمان، انرژی و عاطفه خود می‌گذرد تا در کنگره خدمت کند، این موضوع بسیار ارزشمند است انسانی از قعر تاریکی‌ها خارج شود، رشد کند و در حال حاضر خدمتگزار باشد. جشن اولین سال رهایی محسن عزیز را خدمت خودشان، همسفر و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و حس حاصل از این جشن را به روح آقا رضا عینی عزیز تقدیم می‌کنم.

تولد هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۲ نمایندگی طارم

خلاصه سخنان مسافر محسن در جشن اولین سال رهایی:

با تشکر از همه عزیزان ،از خداوند می‌خواهم که هیچ پدری شرمنده فرزندش نشود و هیچ پدری مصرف کننده نباشد.

خلاصه سخنان راهنمای محترم همسفر مینا در جشن اولین سال رهایی همسفر پریسا:

سلام دوستان مینا هستم راهنما یک همسفر

خدای خودم رو شاکر و سپاسگذارم که امروز در جمع صمیمی شما عزیزان در نمایندگی طارم هستم. خدا قوت عرض میکنم خدمت تمام عزیزانی که در شعبه طارم خدمت می‌کنند.
امروز روزیه که برای هر راهنمایی لذت بخش است و من شاکر خداوند هستم که امروز در جشن اولین سال رهایی پریسای عزیزم و مسافر محترمش آقا محسن حضور دارم.
آرزوی هر راهنمایی است که رهجو لژیونش رو در حال خدمت ببیند. امروز وقتی وارد شعبه طارم شدم و شال مرزبانی را بر شانه های پریسا عزیزم دیدم حس مادری را داشتم که فرزندش بزرگ شده و در حال خدمت به همنوعان خود است و انرژی مضاعف گرفتم. پریسا عزیزم جزء رهجویان فعال و ثابت قدم کنگره است و در مدت سفر اول ثابت کرد رهجوی فرمانبرداری است و با وجود فاصله محل زندگی اش با شعبه زنجان همیشه در لژیون حاضر بود و تکالیفش را به درستی انجام می‌داد.
از خدا مهربانم برایش بهترین ها رو آرزومندم و امیدوارم به زودی با دریافت شال راهنمایی و خدمت در این جایگاه مقدس لذت خدمت دوباره در کنگره نصیب قلب مهربانش شود.
به راهنمای فقید مسافرشان آقای رضا عینی که امروز در جمع ما حضور ندارند تبریک می‌گوییم و از خداوند باریتعالی برای آن مرحوم طلب آرامش دارم. به راهنمای محترم آقای احسان تبریک و خداقوت عرض میکنم. انشالله هر هفته شاهد تولد مسافران و همسفران عزیز شعبه طارم باشیم. از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما متشکرم

خلاصه سخنان مرزبان همسفر پریسا در جشن اولین سال رهایی:

سلام دوستان پریسا هستم یک همسفر خدا را شکر می کنم که در این جایگاه هستم و آموزش می‌بینم از آقای مهندس تشکر می‌کنم و خانم آنی که این بستر را برای ما فراهم کردند تا من همسفر آموزش ببینم از راهنمای خوبم خانم مینای عزیزم که واقعا برای من خیلی زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم و از آقا رضا که برای مسافرم خیلی زحمت کشیدند تا من و مسافرم این جایگاه را تجربه کنیم ولی جایش خیلی خالی است از راهنمای مسافرم آقا احسان عزیز که واقعا خیلی برای مسافرم و حتی شعبه طارم خیلی زحمت می‌کشند خداقوت میگم من و مسافرم تو شعبه زنجان به رهایی رفتیم و بعد از رهایی مسافرم گفتند که باید برویم شعبه طارم خدمت کنیم برای من همسفر خیلی سخت بود که از راهنمایم جدا شوم ووقتی به شعبه طارم آمدم اولین کسی که به من انرژی داد وبه من همسفر که حالم خوب نبود چون دیگر نمی توانستم به شعبه زنجان بروم از خانم زهرای عزیزم که واقعا برای شعبه طارم زحمت می‌کشند بعد از چند ماه قسمت شد مرزبان شعبه طارم شوم و رفتم لژیون خانم پروانه عزیزم که از شعبه گیلان تشریف می‌آورند و ایجنت شعبه طارم شدند و ازخانم مهری عزیزم و دوست عزیزم خانم فاطمه تشکر می کنم که به تولد من و مسافرم آمدند و من خیلی انرژی گرفتم و از مرزبان‌های شعبه طارم چه قسمت همسفران و چه از قسمت مسافران مرزبان که واقعا برای شعبه طارم زحمت می‌کشند خداقوت می‌گویم

مرزبان کشیک مسافران: مسافر حسن
مرزبان کشیک همسفران: همسفر رقیه


خدمتگزاران سایت نمایندگی طارم

عکس:مسافر محمد باقر لژیون مرزبانی
تایپ و ویراستاری: مسافر فرزاد لژیون یکم
ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .