English Version
English

من چکاری میتوانم انجام بدهم!؟

من چکاری میتوانم انجام بدهم!؟

جلسه چهاردهمین از دوره اولین لژیون‌ سردار همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی مسافر مهدی ، نگهبانی دنور همسفر قاسم و دبیری همسفر عماد با دستور جلسه « نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره  » روز شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر 

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که فرصت این را داد تا در جمع شما خدمت گذار باشم و از ایجنت و نگهبان سپاس گزار هستم.

وقتی که من در جمع شما دوستان هستم یک حس خوبی دارم که جز همان محبت نیست و دستور جلساتی که در لژیون سردار گذاشته میشود هدف مند هست و این دستور جلسه اولین بار هست که مطرح می شود. وقتی تعداد افرادی که بیماری های خاصی داشته اند پس از انجام سفر درمان شده اند بیشتر شد جناب مهندس متوجه شده اند که این بی علت نیست و پیگیری هایی که انجام شد مقالات و تحقیق ها کم کم شروع شد و ادامه دار است. برای نمونه یکی از دوستان پارکینسون داشت و بعد از سفر DST تمام مشکلاتش حل شد و دیگر نیازی به مصرف دارو نداشت.

در کنگره شخص برای درمان اعتیاد می آید اما MS آن درمان می شود. شاید یک روزی سیستم کنگره ۶۰ درمان سرطان انجام می دهد.

مثلا دکتر شیخ در مشهد وقتی بیماری نزدشان میرفت از لحاظ مالی وضعش خوب نبود سر نوشابه ای صاف میکردند به جای پول در صندوق می انداختند اما با اینکه متوجه می شدند اما باز هم شخص را درمان می کردند و الان نامش جاویدان است و پزشکان واقعا هدفشان درمان بیمار بود.

حالا اگر من میبینم بچه ها دارند اینگونه خدمت مالی میکنند سوال نشود که واقعا وضع مالی شان خوبه؟ من خزانه دار بودم کسی رو میشناختم که ماهی ۷ تومن درآمد داشتن و ماهی یک میلیون تومن کارت میکشید آیا من میتوانم این کار را بکنم!؟ شاید بگم بقیه هستند؛ بله درست بقیه هستند اما من چه، من چکاری میتوانم انجام بدهم!؟ 

من به چشم دیدم که ماشین ۱ و نیم میلیاردی که الان ۵ میلیارد قیمتشه فروخت که به کنگره کمک کنه.

بیشتر از این صحبت نمیکنم مرسی که به صحبت هایم گوش کردید.

مرزبان خبری: همسفر علی 

تایپ: همسفر مهدی لژیون اول 

ویراستاری: همسفر امین لژیون دوم 

ارسال خبر: همسفر محمد مهدی لژیون اول 

وبلاگ نمایندگی همسفران آقا شفا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .