English Version
English

برای هفته‌ی دیده‌بان باید احترامی زیادی قائل باشیم.

برای هفته‌ی دیده‌بان باید احترامی زیادی قائل باشیم.

جلسه دهم از دور دوم لژیون ماهشهر به استادی مسافر منصور، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر صادق با دستور جلسه « هفته دیده‌بان » در روز جمعه مورخ ۴ اسفند‌ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۸ صبح در پارک فردوس ماهشهر آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان منصور هستم‌ یک مسافر 

 از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه بنشينم. هفته‌ی دیده‌بان را به جناب آقای مهندس و به دیده‌بانان محترم و تمامی خدمتگزاران کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم و برای هفته‌ی دیده‌بان باید احترامی زیادی قائل باشیم. چرا که وقتی نگاه می‌کنم، می‌بینم که ساختارها و اساس و قوانین کنگره ۶۰ و هر چیزی که ما الان به راحتی به آن رسیده‌ایم و باعث شده است که مسیر را برای ما هموار کند با سعی و تلاشِ دیده‌بانان بوده است. من هم به نوبه خودم به‌شان تبریک می‌گویم و جا دارد که در این هفته از این عزیزان به بهترین شکل قدردانی کنیم.

آقای مهندس فرمودند کسانی که می‌خواهند راهنما بشوند نباید اضافه وزن داشته باشند و جا دارد کمی در این مورد صحبت کنم. من مدتی است که در لژیون جونز هستم و با وزن ۱۱۲ کیلوگرم به کنگره آمدم، الان ۷۸ کیلوگرم هستم. آقای مهندس می‌فرماید که هم سخت است و هم سهل است و کاهش وزن با درمان اعتیاد هیچ فرقی ندارد، دل کندن و نخوردن شاید مقداری سخت باشد ولی عادت می‌کنید و خیلی هم راحت است. شغل من فست‌فود است و در محیط کارم با غذا سر و کار دارم و انواع و اقسام ساندویچ‌ها را درست می‌کنم ولی مثل قبل نیستم که مرتب در محیط کار حوس کنم. اگر از روز اول استارت لژیون جونز درست باشد و روی برنامه باشم و به گفته‌های راهنمای خود گوش بدهم که می‌گوید با خوردن سالاد و تخم مرغ آب‌پز آن حوس‌ها کم شده و به کنار می‌رود. من انواع و اقسام رژیم‌ها را امتحان کردم ولی جواب نگرفتم و واقعا چیزی که آقای مهندس می‌گویند خودشان تجربه و امتحان کردند و جواب گرفته است و به ما هم گفته که انجام بدهیم و هدف آقای مهندس از لژیون جونز خیلی فراتر از کاهش وزن است و در سی‌دی ساختمان جسم توضیح می‌دهد که هدف من از تشکیل این لژیون این بود که اعضای کنگره ۶۰ بر اثر فشار خون و دیابت فوت نشوند و بر اثر پُر خوری انواع و اقسام بیماری‌ها را نگیرند و هدف‌ ایشان فقط رفاهِ حال اعضای کنگره ۶۰ است.

من در زمان کرونا در کنگره نبودم ولی از دوستان قدیمی شنیدم که در کنگره ۶۰ کرونا وجود نداشت و نشنیدام که کسی کرونا گرفته باشد چون با مصرف D.SAP این بیماری مهار شده بود و باید قدر این زحمات را دانست و از این روش‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم. من انواع بیماری‌ها را تجربه کردم و عمل قلب باز انجام دادم و دیابت دارم ولی الان با اجرای اصول لژیون جونز و حرکت در مسیر کنگره این مشکلات برای من کمتر شده است.

ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید.

گروه سایت نمایندگی ماهشهر

عکس: مسافر اسماعیل 

تایپ و ارسال مطلب: مسافر صادق

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .