English Version
English

تعادل زندگی در سایه نظم و انضباط

تعادل زندگی در سایه نظم و انضباط

چهارمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی طارم با استادی مسافر محرم، نگهبانی مسافر زکریا و دبیری مسافر امین با دستور جلسه " نظم، انضباط و احترام در کنگره 60 "پنج‌شنبه 28 دی 1402 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محرم هستم یک مسافر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که یک بار دیگر توفیق حضور در این جایگاه به من داده شده است و می‌توانم آموزش ببینم، دستور جلسه این "هفته نظم، انضـباط و احتــرام در کنـگره 60" می‌باشد، اگر به هستی توجه کنیم متوجه خواهیم شد که تمام هستی بر مبنای نظم و انضباط خاصی آفریده شده است، گردش روزها و فصل‌ها بر اساس همین نظم می‌باشد و الگوی اصلی کنگره نیز همین طبیعت می‌باشد.                                                                                                                      در کتاب "عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر" آمده است،  آقای مهندس ابتدا خواست درمان اعتیاد را نداشتند و فقط می‌خواستند مواد مصرفی خود را نظم بدهند که با حرکت راه نمایان شد، الان یک مصرف کننده زمانی که وارد کنگره می‌شود با مصرف منظم دارو، منظم کردن خواب شب پس از گذشت 10 الی 11 ماه به درمان و رهایی می‌رسند. یک مصرف کننده یک روز شروع به مصرف مواد می‌کند، ولی خیلی زود مجبور می‌شود هر روز مصرف کند و اولین چیزی  که اجبار به مصرف را از شخص می‌گیرد اختیار است. در زمان مصرف نظم و انضباط از زندگی یک مصرف کننده می‌رود  تصمیمات لحظه ای و احساسی می گیرد، همه کارهای او برعکس می‌شود زمانی که همه می‌خوابند او بیدار است و وقت خواب، وقت کار او می‌شود، وقت خرید او فروشنده است و زمانی می‌رسد که تمام وقت او صرف مصرف مواد مخدر می‌شود، در کنگره یاد گرفتم که باید نظم داشته باشم، در کنگره شصت بانظم درمان اتفاق می‌افتد،. یک انسان اگر در زندگی نظم داشته باشد در آرامش خواهد بود و اضطراب و ترس در او به حداقل می‌رسد، نظم و انضباط در هر سیستمی باعث رونق آن سیستم خواهد شد.

موضوع دیگر احترام است وقتی به دیگران احترام گذاشتیم به خودمان احترام گذاشته‌ایم، احترام ما به راهنما باعث می‌شود روزی که راهنما شدیم به ما هم احترام بگذارند. احترام فقط مخصوص کنگره شصت نیست، ما در محل کار و خانواده باید به یکدیگر احترام بگذاریم، اینکه کنگره شصت به این نقطه‌ رسیده علت آن نظم و انضباط و احترام است. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.


مرزبان کشیک مسافران: مسافر محمد باقر
مرزبان کشیک همسفران: همسفر رقیه
خدمت گزاران سایت نمایندگی طارم
عکس: مسافر علی مرزبان خبری
تایپ و ویراستار: مسافر فرزاد لژیون یکم
ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .