English Version
English

نظم و انضباط رکن اساسی کنگره

نظم و انضباط رکن اساسی کنگره

جلسه دوازدهم از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی لژیون قشم، با، نگهبانی مسافراحسان، استادی ایجنت محترم مسافررضا و دبیری مسافر جاوید با دستور جلسه "نظم، انضباط، احترام" در روز پنج شنبه ۲۸دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ درمحل دانشگاه قشم آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
نظم و انضباط در کنگره یک رکن است، و حائز اهمیت بودن آن، به این خاطر است که در انسان ظرفیت و توانایی را بالا می‌برد، به عنوان مثال وقتی که ما یک انبار بهم ریخته را مرتب می‌کنیم می‌بینیم که چقدر جای خالی وجود دارد.
در مکانی است که افراد مختلفی با طرزفکر و آگاهی متفاوت در رفت و آمد هستند و اگر نظم و انضباط برقرار نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، بنده در طول مدتی که در کنگره بوده‌ام هیچ مشاجره و اختلاف شدیدی بین اعضای کنگره ۶۰ مشاهده نکردم، و با همین نظم و انضباط کنگره به مسیر خودش ادامه داده است.
به قول جناب مهندس در خیلی از مکان‌ها هنوز ساعت اختراع نشده است، اما در کنگره ساعت اختراع شده، و تمام جلسات سر وقت شروع می‌شوند، در کنگره شعباتی وجود دارد که ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر حضور دارند و هرکدام ازین افراد زمانی یک محله را بهم می‌ریختند، ولی الان بدون هیچ ناراحتی وتنشی دور هم جمع می‌شوند وآموزش می‌بینند.
در کنگره ما نسبت به جایگاه‌ها احترام قائل هستیم، به عنوان مثال شخصی وارد کنگره می‌شودکه ۲۰ سال سن دارد، و در جایگاه خدمتی راهنما، رهجویی دارد که ۵۰ سال سن دارد و باید به راهنما احترام بگذارد.
به عنوان مثال شخصی که روز اول وارد کنگره می‌شود، جایگاه یک تازه وارد را به خود می‌گیرد، و دارای احترام خاص خود می‌باشد، و این جایگاه و احترام در طول مسیر تغییر می‌کند، پس وظیفه ماست که همیشه به جایگاه اعضای کنگره احترام قائل شویم.
تمام جایگاه‌ها در کنگره مشخص می‌باشند و با شال مخصوص خود مشخص می‌شوند، انسان‌ها هرچقدر بیشتر بهم احترام میزارن و احترام و جایگاه‌ها را حفظ می‌کنند، بسیار دوست داشتنی و دلنشین‌تر هستند.
من قلبا تمام بچه‌های کنگره را دوست دارم، و مقدار بسیار زیاد این علاقه همین احترامی است که برای هم قائل هستند، و این پیوند محبت هم در درون کنگره هم بیرون کنگره بین اعضای کنگره با مردم در جریان است، و این نظم و انضباط است که عشق و برکت را در کنگره به ارمغان آورده است.

ویرایش و تایپ :مسافر جاوید
بازنگری و ارسال: مسافر پیمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .