English Version
English

انسان بی حرکت می گندد

انسان بی حرکت می گندد

جلسه یازدهم  از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی لژیون قشم، با، نگهبانی مسافر ابوذر، استادی راهنمای محترم مسافر پیمان و دبیری مسافر جاوید با دستور جلسه "وادی دوازدهم و تاثیر آن روی من" در روز پنج شنبه 21 دی ماه 1402 راس ساعت 16 در محل دانشگاه قشم آغاز به کارنمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان پیمان هستم مسافر، خدا را شاکرم که می توانم خدمت کنم و آموزش بگیرم،امیدوارم که بنده بتوانم نقش خودم را به عنوان یک راهنما به درستی ایفا کنم تا بتوانم پیام آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهیست را به درستی درک و اجرا کنم تا محبت دراین لژیون در جریان باشد و تازه واردین و سفر اولی ها از ما الگو بگیرند.
من همیشه برای شروع هر کاری شوق و هیجان داشتم و دارم، در مسیر کنگره هم اوایل به همین منوال بود، امر اول من همیشه این بود که حق من این زندگی نیست، من باید پولدار باشم، باید خوب باشم باید سلامت باشم،اما وقتی که وارد میدان شدم دیدم که نه از حرف تا عمل فرسنگ ها فاصله است.
یکی از نکات مهم این وادی این است، سکون بر هیچ موجودی جایز نیست، آبی که راکد بماند طبیعتا می گندد، و این موضوع برای انسانی که حرکت نکند کاملا صادق است.
از آنجای که ما در کنگره از روش الگویی استفاده می کنیم، طبیعت برای ما معلم بزرگی است، کشاورزی که دانه ای در خاک می کارد باید صبوری کند و در کنارش تلاش کند تا امر اولش که برداشت محصول است به دست بیاید، و فرآیند زمان هم در درمان اعتیاد بسیار مهم است.
درمان اعتیاد هم یک هفته ای و یک ماهه اتفاق نمی افتد، و تغییرات اندک اندک اتفاق می افتد، تا وارد مرحله تبدیل و ترخیص شویم، و دراین تغییرات نیروهای القاء و احیا ء و تحرک هم به ما کمک می کنند.
این که می گوییم غذای نیمه پخته و خام قابل خوردن نیست، در مورد اعتیاد کاملا صادق است، در مسیر آموزش صحیح و درست است که در انسان ظرفیت شکل می گیرد تا بتواند در تمام مسائل و مشکلات زندگی درست تفکر کند و در این جا است که تغییر و تبدیل و ترخیص درست دائما اتفاق می افتد.
پس صرفا تنها کاشت گندم کافی نیست برای برداشت محصول باید تلاش کرد وصبور بود.

 

ویرایش و تایپ:مسافر جاوید _لژیون سوم قشم

بازنگری و ارسال :مسافر پیمان_قشم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .