English Version
English

هستی بر پایه حرکت است

هستی بر پایه حرکت است

جلسه دهم از دوره هفتم کارگاههای آموزشی لژیون قشم، با استادی مسافر احسان، نگهبانی مسافر ابوذر، ودبیری مسافر موسی بادستورجلسه "وادی دوازدهم وتاثیرآن روی من" درتاریخ 17 دی ماه 1402 راس ساعت ۱۶در محل دانشگاه کنگره ۶۰آغاز به کارنمود.

سلام دوستان احسان هستم یک مسافر. خدا را شکر می‌کنم که فرصتی برای من محیا شده است که بتوانم خدمت کنم، دستورجلسه درمورد وادی دوازدهم است، وادی دوازدهم می‌گوید در آخر امر امر اول اجرامی شود.

ازروی خود وادی وقتی شروع می‌کنیم به خواندن با داستان آفرینش آغازمی شود، وزمانی که این بازی به آخر برسد درانتهای مسیرمتوجه می‌شویم که آن امر اول چه بوده است. خدا رو شکر یک روش خوبی که کنگره دارد روش الگویی است و ما می توانیم این الگورا درمسیرزندگی خود به کار ببریم.
من اگر بخواهم تجربه خودم را مثال بزنم درواقع امر یکی از معانیش خواسته است. خود من به شخصه یک خواسته داشتم، وخواسته من این بود که مواد را کنار بگذارم وبا این خواسته وارد کنگره شدم و بعد از طی۱۱ماه درانتهای امر آن امر من یا آن خواسته من اجرایی شد یک چیزی که در این وادی بسیارمهم است بحث زمان است. دیروز یکی از دوستان من را دید و گفت، با کله خالی چطور میگذرد زمان زیاد نمی‌آورید خیلی جالب است اون موقع که من سیگار می‌کشیدم، یک روز خودم شروع کردم به ترک کردن واینطوری بود که چقدرزمان زیاد است  و من این فواصل زمانی را با کشیدن سیگار ومواد پرمی کردم.
دراین وادی استاد یک موضوعی را مطرح می‌کنند که مثلثی است که درطی این مسیر اتفاق می‌افتد واین موضوع تغییر و، تبدیل، وترخیص است، درسفراول تغییرها طی کم شدن دارو اتفاق می‌افتد، ویا هرسی دی که می‌نویسیم، این تغییرها اتفاق می‌افتد، تا به یک نکته‌ای می‌رسد که یک دفعه یک تبدیل رخ می‌دهد. نکته دیگه‌ای که میخواهم به آن اشاره کنم بحث یک مثلث دیگری است، وآن موضوع القاء واحیاء وتحرک است که در طی این مسیر هم نیروی القاء کننده و هم نیروهای احیاء کننده به کمک ما می‌آیند درواقع این قوانین برای تمام هستی  هستند وبرای تمام هستی کاربرد دارند حتی برای اشیاء بی‌جان یعنی وقتی شما یک سیم برق راکه از خودش برق نداردکنار یک سیم که برق دارد قرار بدهی جریان برق القاء می شود به سیمی که بدون برق است وقتی که شما به طرف ارزش هاحرکت می‌کنید القاءهای ارزشی به کمک ‌تان می‌آیند وتحرک وحرکت کردن هم یکی از قانون‌هایی است که هستی بر پایه آن بناشده است. اگر حرکتی نباشد خلقتی هم وجود ندارد سکون برهیچ موجودی جاز نیست.

 

ویرایش و تایپ:مسافر موسی_لژیون یک قشم

بازنگری و ارسال: مسافر پیمان لژِیون سوم قشم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .