English Version
English

گزارش تصویری از فعالیت های آموزشی و ورزشی پارک حافظ

گزارش تصویری از فعالیت های آموزشی و ورزشی پارک حافظ

روز جمعه 8 دی  ماه 1402 فعالیتهای  ورزشی و آموزشی کنگره 60 در پارک حافظ ساعت 6 صبح آغاز به کار نمود ، شما را به تماشای منتخبی از تصاویر دعوت می نماییم

ورزش صبحگاهی

جونز

ویلیام وایت

سخنان استاد
سلام دوستان حسن هستم مسافر سیگار
در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که کنگره ۶۰ را در مسیر زندگی من قرارداد تا بتوانم به‌وسیله آن، راه درست زندگی کردن را بیاموزم و از بند نیکوتین و مواد رها شوم. در مورد تجربه خودم از لژیون سیگار باید بگویم؛ در ابتدای سفر، آدامس نیکوتین را بیشتر از مقدار مشخص‌شده توسط سخنان راهنمای محترمم استفاده می‌کردم و این موضوع باعث به‌هم‌ریختگی در من شده بود؛ البته آن زمان دلیلش را نمی‌دانستم، پس از مشورت باراهنما، ایشان به من سقوط آزاد دادند و پس‌ازآن بود که حال من هروز بهتر می‌شد و متوجه شدم دلیل آن، مصرف بیش‌ازاندازه آدامس بوده است.

مدتی قبل با شخصی برخورد کردم که بیش از ۵ سال بود سیگار را ترک کرده بود؛ اما هنوز دچار وسوسه و بازی‌های ذهنی بود و آنجا بود که متوجه فرق بین درمان و ترک شدم؛ زیرا شخصی که در کنگره ۶۰ و با روش DST درمان می‌شود، دیگر دچار این مسائل نمی‌شود؛ چون سیستم بیوشیمی او راه‌اندازی شده و دیگر نیازی به مواد بیرونی نخواهد داشت. امیدوارم قدردان این فرصت که به ما داده‌شده باشیم.

لژیونها

نشریات

تازه واردین

تنیس

والیبال

 

فوتبال

شطرنج

درات

باستانی

خدمتگزاران

 

تنظیم وارسال گروه سایت پارک حافظ

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .