English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛هفته همسفر

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛هفته همسفر

 

لینک دانلود فایل صوتی

 

هشتمین جلسه از دوره هشتادم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر حامد با دستورجلسه " هفته همسفر " چهارشنبه 06 دی ماه ۱۴۰2 ساعت 09:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.


ما نسبت به سال قبل 2000 نفر بیشتر رهایی داشتیم و تا پایان سال به رقم 8000 نفر رهایی می رسیم. مجموع درماند شدگات در کنگره 60 دارد به هفتادهزار نفر می رسد.
هفته همسفر را تبریک می گویم. همسفران به کنگره عطر خوبی دادند و فضا را متعادل کردند و باعث مرتب و منظم تر شدن آقایان شدند. حقیقتاً که بال پرواز برای مسافر هستند. مسافران باید قدر همسفران را بدانند و بالعکس. در هفته آینده هر مسافری وظیفه اش هست که به همسفرش کادو بدهد و این کادو باید یا پول باشد یا طلا. باید حتماً اینکار انجام  بگیرد.


برای جشن همسفر لازم نیست یک روز را اختصاص دهند و در طی هفته می توانند با هماهنگی اعضای شعبه در طی چند روز جشن را برگزار کنند. برای پذیرایی هر نفر همان میزان مبلغ گلریزان را می توانند در نظر بگیرند. هر کاری که می کنید کاری کنید که برای کنگره ضرری نداشته باشد و آهنگ های غیرمجاز نگذارید. اصفهان و مشهد و شیراز چون به تهران آمدند و موسیقی شان را اجرا کردند دیگر نیازی نیست در شهر خودشان اجرا کنند و به تمرین خودشان ادامه دهند تا گروه موسیقی بسیار قوی شود.


رهایی ها را در این هفته می دهیم و رهایی بچه ها را بخاطر جشن همسفر عقب نیاندازند. ما در کنگره 60 قوانین و حرمت آن را کاملاً رعایت می کنند. ما در کنگره 60 از جاسوس بازی و پشت سر دیگران حرف زدن متنفریم و منزجر. افشای یک کار زشت از نظر قوانین قرآنی خود یک گناه است. ما در کنگره به سخن چین نیازی نداریم. هر که به من چیز می گوید می گویم به شما ربطی ندارد. من حتی در تمام طول عمرم یکبار نشده بروم سر کیف همسرم و یا دخترم. یکبار نشده شک کنم و یا در کارشان تجسس کنم. یکبار هم نشده حتی اعضای خانواده من موبایلم را نگاه کنند. تا این حد ما نسبت به هم مراعات می کنیم. در متن کتاب آسمانی است که تجسس نکنید، غیبت نکنید و گمان بد هم نبرید.


دو تا تحقیق در رابطه با بیماری صرع و آمفتامین داریم انجام می دهیم که بی نظیر است.
از زیر دمشان خون می گیریم. از مایه بین نخاعی و سه قسمت از مغرشان را نیز بررسی و مطالعه می کنیم و بعد وارد مرحله رفتاری می شویم. در نهایت می آییم همه گروه ها را با هم مقایسه و بررسی می کنیم. تا امروز و فردا آزمایش ها را می گیریم. حتی برای بیماری صرع که درمانشان تمام شده بازهم داریم آزمایش می گیریم که ثابت کند معتاد نشده اند. بعد از انجام این کارهای می رود انگلستان و با دستگاه های ماکرواری مورد بررسی قرار می گیرد.


هر چه برای ما پیش آمد خداوند برای ما پیش آورد. در جلسات ابتدایی کنگره 60 خانم ها همراه با مسافران می آمدند و آنها را به داخل راه نمی دادیم. رفته رفته دیدیم کوچه شلوغ می شود و گفتیم بیایند داخل. بعد از مدتی دیدید داخل هم سر و صدا زیاد شد و یک نفر را گذاشتیم که ان ها را منظم کند و گفتیم یک استادی برای خانم ها بگذاریم که بیکار نباشند و همان هایی که به خانم ها درس می دادیم به خانم ها درس دادیم و مانند گروه آقایان ذره ذره راه افتاد و چقدر خوب شد. چقدر مسائل حل شد. خانم ها خیلی از آقایان دقیق تر هستند. این دقت روی ما اثر گذاشته اند.


مرزبان های ایمنی در شعب باید به خرابی ها دقت کنند و آنها را درست کنند. هر کجا هر چی خراب است باید فوری تعمیر کنین. هر شعبه ای که با کپسول گاز کار می کند. کپسول ها را جمع کنند حتی اگر لازم باشد شعبه را تعطیل کنند تا بخاری بگیرند. تمام ایجنت ها و مرزبان ها در مقابل ایمنی مسئول اند. حتی گفته ایم تمام درها رو به بیرون باز شود.


امیدوارم در هفته همسفران جشن خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از همسفرانمان به خوبی و خوشی قدردانی و سپاس گزاری کنیم.


خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

 

 

 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .