English Version
English

گزارش تصویری از فعالیت های آموزشی و ورزشی پارک حافظ

گزارش تصویری از فعالیت های آموزشی و ورزشی پارک حافظ

روز جمعه 1 دی  ماه 1402 فعالیتهای  ورزشی و آموزشی کنگره 60 در پارک حافظ ساعت 6 صبح آغاز به کار نمود ، شما را به تماشای منتخبی از تصاویر دعوت می نماییم

ورزش صبحگاهی

جونز

ویلیام وایت

سخنان استاد

سلام دوستان حسین هستم مسافر سیگار.

دستور جلسه، کمک من به کنگره و کمک کنگره به من می‌باشد. در واقع کنگره یک ساختار بسیار قدرتمند است. هر شخص با انجام دادن وظایفش نسبت به جایگاهی که دارد ابتدا به خود کمک کرده و در ادامه می‌تواند باعث رشد و ارتقاء این ساختار شود.

با کوله‌باری از مشکلات و مسائل وارد کنگره شدم و با کمک آموزش‌هایی که در این مکان کسب کردم، توانستم این مشکلات و مسائل را با آموزشهای کنگره  و روش DST ذره‌ذره آنها را حل نمایم و به درمان برسم. 

فردی که به کنگره وارد می‌شود، با درست سفر کردن و انجام حرمت‌ها، می‌تواند به خود و کنگره کمک کند. هرچقدر از حضورم در کنگره می‌گذرد بیشتر خودم را بدهکار می‌دانم. به نظر من با هیچ خدمتی نمی‌توان خدمات کنگره را جبران نمود؛ زیرا هر خدمتی که انجام دهیم، چند برابر آن را دریافت می‌کنیم.

کنگره به من کمک کرد تا شخصیت و جایگاه‌های ازدست‌رفته خود  را در خانواده و جامعه به دست آورم و سیستم‌های تولید مواد شبه افیونی بدن من به حالت تعادل و حتی بسیار بهتر از گذشته بازگردد. باکمی تفکر می‌توان دریافت که این خدمات به هیچ شکل قابل جبران نیستند.

در انتها باید بگویم کنگره به من آموخت که الگو باید بی‌نقص باشد و مصرف سیگار یک نقص بزرگ در من بود که با حضور در لژیون ویلیام وایت توانستم آن را برطرف نمایم

نشریات

تازه واردین

لژیونها

تنیس

دارت

 

والیبال

فوتبال 

 باستانی

خدمتگزاران

 

تنظیم وارسال گروه سایت نمایندگی پارک حافظ

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .