English Version
English

آباد شدن خرابه‌ها، به دست ساکنین آباد

آباد شدن خرابه‌ها، به دست ساکنین آباد

ششمین جلسه از دور دوم جلسات لژیون سردار به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر حمید، نگهبانی مسافر حسن علی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه " گل‌ریزان" سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر.
قبل از هر چیزی از نگهبان لژیون سردار تشکر می‌کنم که به من فرصت دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. جناب آقای مهندس دژاکام فرمودند بنایی که آباد باشد، ساکنین خراب آن را به خرابه‌ها تبدیل می‌کنند و بالعکس آن‌هم وجود دارد، ساکنان آباد خرابه‌ها را آباد می‌کنند. گل‌ریزان یک رسم بسیار زیبای است که در قدیم برای کمک کردن به نیازمندان در زورخانه‌ها و توسط پهلوانان اجرا می‌کردند.

منابع مالی کنگره ۶۰ از هیچ نهاد یا ارگانی تأمین نمی‌شود، همین اعضا خودشان تلاش می‌کنند تا کنگره رشد و توسعه پیدا کند.
همین مکانی که ما جلسات را در آن برگزار می‌کنیم، توسط آقای حجت شریفی در اختیار ما گذاشته شده و این خودش یک کمک بزرگ به شعبه سنقر است که لااقل بار هزینه کرایه مکان برگزاری جلسات را از دوش اعضای شعبه برمی‌دارد و این کار بزرگ باعث می‌شود که حال خودش و بقیه مسافران خوب شود و البته خیر و برکت آن نیز به زندگی ایشان برمی‌گردد.
در آخر آرزو می‌کنم همه دوستان کنگره‌ای گل‌ریزان را درک کنند و اول برای کمک به خودشان و بعد خرکت در راستای اهداف کنگره 60، برای حضور در لژیون سردار، تلاش کنند.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .