English Version
English

سیستم ایکس به مثابه اتاق فرمان جسم و روان است

سیستم ایکس به مثابه اتاق فرمان جسم و روان است

چهاردهمین جلسه از دور چهارم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره60 به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر حمید ، نگهبانی مسافر حسنعلی و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه « سیستم ایکس » در روز پنج‌شنبه مورخ 18 آبان ماه 1402 آغاز بکار نمود.



خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان حمید هستم مسافر. تشکر می‌کنم از ایجنت محترم و نگهبان جلسه که بنده را برای این جایگاه انتخاب کردند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. من خودم قبل از اینکه به کنگره بیایم اصلاً نمی‌دانستم سیستم ایکس وجود دارد. سیستم ایکس برای هر شخصی چه مصرف‌کننده و چه شخص عادی مثل اتاق فرمان جسم و روان او است و تمام کنش‌های بدن انسان توسط سیستم ایکس انجام می‌شود. ما در هنگام مصرف مواد مخدر ضربه مهلکی را به این سیستم وارد کردیم و تمام خلقیات یک مصرف‌کننده به خاطر همین تخریب در سیستم ایکس است. دوستان سفر اولی باید تمام پروتکل‌های درمان کنگره را درست رعایت کنند که سیستم ایکس آن‌ها بازسازی شود زیرا سیستم ایکس قرار است زیربنایی باشد که ساختمان جسم روی آن بنا شود. ، افکار و اندیشه‌ی منفی تخریب‌گر سیستم ایکس است و با خدمت کردن در کنگره حال ما خوب می‌شود و سیستم ایکس ما به کار می‌افتد ، این‌ها چیزهایی است که من با چشم خودم دیدم.


آقای مهندس می‌فرمایند: انسان‌های صالح و صالح‌تر ، سیستم ایکس آن‌ها بهتر کار می‌کند. هر وقت هرکس توانست در مسیر کنگره قدم بردارد بداند که حال او خوب است. یکی دیگر از راه‌های کمک به بازسازی سیستم ایکس ورزش کردن است که امیدوارم فردا همگی ، با شرکت در ورزش صبحگاهی روزهای جمعه این امر را به انجام برسانند. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

ویرایش و بارگزاری: مسافر رضا

تیه و تدوین: مسافر حسن

عکاس: مسافر محمدرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .