English Version
English

DST یک روش بی نقص برای درمان اعتیاد است

DST یک روش بی نقص برای درمان اعتیاد است

جلسه یازدهم از دور چهارم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره60 به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر کامران ، نگهبانی مسافر حسن علی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه " DST و تجربه من از سم‌زدایی و سایر روش‌ها " در روز پنج‌شنبه مورخ 27 مهرماه 1402 رأس ساعت 16 برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان کامران هستم یک مسافر. DST یک روش بی‌نقص برای درمان اعتیاد است. قبل از آن آقای مهندس صورت‌مسئله اعتیاد را مشخص نموده و تأثیرات مصرف مواد بر جسم ، روان و جهان‌بینی را مشخص کردند. من در زمان مصرف مواد چون اعتیادم در خفا بود به کمپ یا دیگر مراکز درمانی مراجعه نکردم ولی چندین بار به روش سقوط آزاد اقدام به ترک مواد مخدر می‌کردم حتی در یک مورد به روش سقوط آزاد تا یک سال قطع مصرف داشتم ولی چون سیستم‌های تولید مواد شبه افیونی بدنم بازسازی نشده بود ، بروز مشکلاتی مثل افسردگی ، خواب نامناسب و دیگر مشکلات جسمی باعث می‌شد تا نتوانم به‌صورت عادی به زندگی خود ادامه بدهم و همین یکی از دلایل برگشت مجدد من به مصرف مواد مخدر بود. ولی بحمدالله با ورود به کنگره و با روش DST نه‌تنها به درمان قطعی رسیدم بلکه هیچ‌کدام از مشکلات که در روش‌های دیگر ترک مواد برایم اتفاق می‌افتاد را نداشتم و الآن می‌توانم به کسانی که در دام مواد مخدر گرفتار هستند کنگره 60 را معرفی و روش درمانی آن را پیشنهاد بدهم.

من قبل از شروع به مصرف مواد مخدر درکی از وضعیت یک فرد معتاد نداشتم. همان‌طور که آقای مهندس فرمودند تا در دام اعتیاد قرار نگیرید نمی‌توانید یک معتاد را درک کنید و من با ورود به دنیای تاریک اعتیاد کاملاً آن را درک کردم. دریکی دیگر از مواردی که اقدام به ترک مواد کردم مواد مصرفی را قطع و مدتی به‌صورت تدریجی قرص بی2 مصرف و میزان آن را کاهش دادم اما درنهایت نه‌تنها موفق به ترک نشدم بلکه به مصرف قرص بی2 هم اعتیاد پیدا کردم. روش DST یک متد منحصربه‌فرد است که به‌جز درمان اعتیاد به مواد مخدر برای ترک سیگار یا کاهش وزن و... بسیار مفید و کاربردی است و بقول معروف جواب خودش را پس داده است. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

ویرایش و بارگزاری: مسافر رضا

تهیه و تدوین: مسافر حسن

عکاس: مسافر محمدرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .