English Version
English

در هر سی دی کلیدی برای باز کردن یک گره من وجود دارد

در هر سی دی کلیدی برای باز کردن یک گره من وجود دارد

پنجمین جلسه از دوره سی و سوم جلسات ویلیام وایت به استادی راهنما محترم مسافر یوسف، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «نقش سی دی و نوشتن آن در آموزش» جمعه 21 مهر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان یوسف هستم مسافر سیگار؛

خداوند را شکر می کنم که در این روز بسیار قشنگ و بارانی در کنار شما عزیزان هستم و آموزش می گیرم، خداقوت عرض می کنم به تمامی کسانی که امروز در جلسه حضور دارند مخصوصا سفر اولی ها که خواست بسیار قوی برای رهایی دارند، انشا الله که به درمان می رسند.
درمورد دستور جلسه که امروز غافل گیر شدم و آقای نگهبان چند دقیقه قبل به من اطلاع دادند که استاد جلسه هستم؛ مطلب جالبی از آقای حکیمی درمورد سی دی نوشتن خواندم که گفته بودند کسانی که سی دی را داخل ماشین گوش می کنند مثل این است که مطلب را روی آب می نویسند، کسانی که در خانه سی دی گوش می دهند انگار که مطلب را روی گِل شل می نویسند و کسانی که سی دی را می نویسند انگار که مطلب را روی سنگ حک می کنند و مساله را تا سال ها در ذهنشان دارند.

سی دی نوشتن صرفا یک رفع تکلیف نیست بلکه تمامی آموزش های کنگره60 در سی دی ها قرار دارد.
خداروشکر امروزه سی دی گوش دادن و نوشتن بسیار آسان و در دسترس شده است اما در گذشته سخت بود حتما باید در خانه و با دستگاه سی دی گوش می دادیم.
به نظر من درمان اعتیاد مثل یه پازل هزار بخشی است که مهم ترین بخش آن سی دی نوشتن است!

زمانی که من سی دی می نویسم تسلط کامل بر مطلب دارم و در گذشته که فقط سی دی را گوش می دادم خیلی از مطالب را اصلا نمی فهمیدم و در لژیون درموردشان حرفی زده نمی شد.
برای همه اعضای کنگره60 یک سی دی واحد به عنوان سی دی هفته تعیین می شود و اگر این سی دی را فرا نگیرم باعث ایجاد اختلاف فاز بین من و کنگره60 می شود که من را به بیرون از کنگره60 می راند.
به نظر من قطعا در هر سی دی کلیدی وجود دارد که یک گره از کار کن باز می کند و باید با عشق به سی دی نوشتن نگاه بکنم و از آن لذت ببرم.

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .