English Version
English

اگر حال شما بد هست قرار نیست این حال بد ادامه‌دار باشد

اگر حال شما بد هست قرار نیست این حال بد ادامه‌دار باشد

جلسه هشتم از دور پنجاهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی کمک راهنمای محترم مسافر علی،نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر بابک با دستور جلسه (وادی سوم وتاثیر آن روی من)در روز پنجشنبه مورخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. از استاد عزیزم آقا میثم و مهندس عزیز تشکر می‌کنم که هر بستری که در آن قرارگرفته‌ایم و در حال لذت بردن از آن هستیم از وجود آن‌ها هست.

دستور جلسه این هفته وادی سوم هست که در تیتر آن به این موضوع اشاره می‌کند که باید دانست هیچ موجودی به‌اندازه انسان به خویشتن خود فکر نمی‌کند. دستور جلسات هفتگی و وادی‌ها در کنگره ۶۰ فراخور حال افراد هست و اگر دقت کنید فرم ۴۰ سی دی نظم و ترتیب خاصی به همراه دارد برای مثال از وادی اول بلافاصله به وادی دوم نمی‌رود بلکه بین این دو وادی سی‌دی‌ها دیگری به ما جهت آموزش پیشنهاد می‌شود.

وادی سوم به ما این آموزش را می‌دهد که اگر حال شما بد هست قرار نیست این حال بد ادامه‌دار باشد. امروز اگر هر اتفاقی در کنگره ۶۰ برای ما رخ می‌دهد ثمره کاراهایی هست که ماقبل آن انجام داده‌ایم. ضد ارزش برخلاف ارزش مدت‌زمان زیادی برای نشان داده شدن نیاز دارد مانند همان گیاه‌های سمی و تلخ که در این وادی به آن اشاره‌شده است. ما باید در کنگره ۶۰ بذرهای خوبی بکاریم به قول بزرگی که می‌گفت اگر جو یا گندم بکاری همان را برداشت می‌کنی، اگر باد بکاری طوفان برداشت می‌کنی.

همیشه این جمله که خودکرده را تدبیر نیست در بیرون از کنگره ۶۰ شنیده‌ایم ولی وقتی وارد کنگره ۶۰ شدیم خلاف این جمله به ما ثابت شد که باید خرابی که خودمان باعث آن شدیم خود نیز باعث ساخته‌شدن آن بشویم. من اگر در زندگی خود آدم موفقی نشدم خانواده و جامعه را مقصر آن می‌دانستم ولی این طرز فکر کاملاً اشتباه است. اگر وارد کنگره ۶۰ شدی و دوباره به مصرف مواد روی آوردی این عمل تقصیر تقدیر نیست بلکه سرنوشتی هست که آن را برای خودت رقم زدی. یک پیام برای حمید عزیز که امروز تولد یک‌سالگی این مسافر هست دارم حمید عزیز یک یار واقعی بیش از هزاران هزار دوست دروغین قیمت دارد یاری داری که تنهایت نگذاشته و این مهم است زیرا محبت و عشق را یادآوری می‌کند. 

خلاصه سخنان مسافر حمید 

خداوند را شاکرم که در مسیر کنگره ۶۰ قرار گرفتم از آقای مهندس حسین دژاکام و خانواده محترم تشکر میکنم که این بستر را برایمان فراهم کردند تا ما که خواستار رهایی بودیم به خواسته یمان برسیم از ایجنت محترم شعبه سپازگزارم و همچنین کمک راهنمای خوبم که زحمات زیادی را برای من متحمل شدند تشکر میکنم . ازهمسفرم که واقعا من رادر مسیر درمان همراهی کردند و محیط خانه را به خوبی برای آسوده سفر کردنم با توجه به شرایط خاصی که در خانه داشتیم ،محیا نمودند خیلی ممنونم . در منطقه ما بسیار از من سوال میکردند که برای ترک و یا پاکی به کنگره ۶۰ می روی؟ من همیشه جواب می دادم که ناپاک نیستم تا پاک شوم و تنها خواسته من رهایی هست.همین بس که در کنگره به ما رسم درست زندگی کردن وقدر دانی را آموزش می دهند تا لذت واقعی آرامش در زندگی را لمس کنیم . امیدوارم که تمام افرادی که خواهان رهایی هستند مسیر کنگره ۶۰ برای شان روشن شود تا به درمان برسند.

آرزوی مسافر حمید

 

مرزبان کشیک مسافر مجتبی

 

نگارش متن مسافر مجید لژیون یازدهم،مسافر امیر حسین لژیون نهم

عکاس مسافر مهدی لژیون ششم 

ارسال خبر مسافر مجید لژیون یازدهم 

مرزبان خبری مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .