English Version
English

مصاحبه با دیده‌بان کنگره 60

مصاحبه با دیده‌بان کنگره 60

به مناسبت حضور دیده‌بان نمایندگی‌های شهرستان‌های کنگره ۶۰، آقای احمد حکیمی، در نمایندگی رودکی شهرقدس گفتگویی با ایشان ترتیب دادیم، لطفاً با ما همراه باشید.

لطفاً خود را به رسم کنگره معرفی کنید.

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک، مدت سفر اول ۸ ماه، روش درمان DST با اپیوم، به راهنمایی آقای مهندس دژاکام، رشته ورزشی تیراندازی با کمان، مدت ۲۱ سال هست که آزاد و رها هستم.

دنیای قبل از کنگره برای شما چطور بود؟

تاریک، سخت، به هم ریخته، مانند جهنم.

چطور شد که به کنگره آمدید و چه عاملی باعث شد در کنگره بمانید؟

من برای مدت‌ها به دنبال روشی برای ترک بودم، خیلی از روش‌ها را امتحان کرده بودم، حتی سم‌زدایی هم کردم، تا زمانی که آقای مهندس را در تلویزیون دیدم و یک ارتباط حسی برایم برقرار شد و حسی در درونم گفت اگر شخصی بتواند تو را نجات دهد ایشان است. من هم شروع به حرکت کردم و خداروشکر مسیر عوض شد.

در چه جایگاه‌هایی خدمت کردید و چه جایگاهی برای شما حس بهتری داشت؟

در بخش آموزش راهنما بوده‌ام، در کادر اداری تجربه تمامی جایگاه‌ها را دارم. هر جایگاه‌های مسئولیت خاص خود را دارد، تجربه خاص خود را دارد، جهان‌بینی خاص خود را دارد و امیدوار هستم کنگره و خداوند از من راضی باشند.

از نظر شما موانع سفر و درمان کدامند؟

از بزرگ‌ترین موانع درمان نخواستن است، موانع عدم جهان‌بینی ست، موانع گوش نکردن به فرامین است. اینکه انسان با سر خود راه برود، اینکه انسان رحمت الهی را حس نکند.

نظر شما در مورد نمایندگی رودکی چیست و برای ارتقا آن چه پیشنهادی دارید؟

نمایندگی رودکی شعبه خوبی است و نزدیک به استاندارد است اما مقداری ارتباطش با مرکز کم است و ما انتظار بالاتری نسبت به این شعبه داریم، زیرا پتانسیل‌های بالایی دارد. امیدوارم تولید بالایی داشته باشد تا بتوانیم در منطقه کنگره را گسترش بدهیم، گسترش دادنش کمی سخت است اما ما این توانایی را داریم. اگر در قسمت‌های دیگر تلاش نکنیم این توانایی را از دست خواهیم داد و ما می‌خواهیم این توانایی دوباره برگردد.

سخن آخر؟

امیدوار هستم همه ما قدر آن چیزهایی را که داریم بدانیم.

با تشکر از دیده‌بان محترم جناب آقای حکیمی که قبول زحمت کردند و وقت خود را در اختیار ما گذاشتند.

 

تهیه گزارش، ویرایش و ارسال: مسافر مجید

عکس: مسافر رمضان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .