English Version
English

مشارکت مکتوب_ سهیم شدن در احیاء انسان‌های غرق‌شده در تاریکی

مشارکت مکتوب_ سهیم شدن در احیاء انسان‌های غرق‌شده در تاریکی

سلام دوستان فاطمه‌سادات هستم همسفر صادق
پرسشِ در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه‌کرده‌ام؟ برای شخص خاصی نیست، همه‌ ما در سازندگی کنگره نقش داریم، تک‌تک کسانی‌ که در کنگره به درمان رسیدند، باید از خود بپرسند چه کاری برای کنگره انجام داده‌اند؟ خدمت‌گزاران در کنگره  واقعاً از صمیم قلب و با عشق بلاعوض به همه افراد خدمت می‌کنند پس باید هر کمکی از دست من برمی‌آید در کنگره انجام دهم حالا فرقی نمی‌کند مالی باشد یا علمی.
هر سیستم یا ارگانی را در نظر بگیریم اگر پایه‌های مالی آن سیستم محکم و قوی نباشد، مسلماً سقوط خواهد کرد. کنگره هم از این قاعده و قانون مستثنی نیست. البته کنگره یک تفاوت اساسی با بقیه سازمان‌ها و ارگان‌ها دارد اینکه هیچ ارگانی از آن حمایت مالی نمی‌کند، اگر هم بخواهد حمایت کند آقای مهندس به هیچ‌وجه قبول نمی‌کنند و از نظر مالی باید خود اعضاء کمک کنند. خوشبختانه و خدا را شکر خیلی از اعضای کنگره با کمک‌های فراوان خود به کنگره این را ثابت کرده‌اند که واقعاً با عشق خدمت می‌کنند هرچند خیلی از آن‌ها چندان ثروتمند نبودند. آقای مهندس و خانواده گرامی‌شان با اعتقاد محکم و راسخ همیشه سعادت حضور در کنگره را داشته‌اند، پس ما هم می‌توانیم با سعی و تلاش تا آن‌جایی که برایمان مقدور هست در کنگره حضور داشته و از نظر مالی و علمی خدمت کنیم.
ما می‌توانیم با آموزش، صبر و شکیبایی به درجات بالایی از انسانیت برسیم. انسان مؤمن کسی است که از عصاره جان خود به دیگران می‌بخشد و آقای مهندس مصداق بارز یک انسان مؤمن می‌باشند. راهنمایان کنگره۶۰ نیز از عصاره جان خود به رهجو می‌بخشند و از صمیم قلب‌شان به رهجو امید و جان تازه می‌دهند. آقای مهندس فرمودند: هر انسانی به طور ذاتی نیاز به راهنمایی دارد و خداوند دو راهنما را در اختیار انسان قرار داده است یکی پیامبر درون که همان عقل می باشد و دیگری پیامبر بیرون که پیامبران و فرستادگان الهی می‌باشند و راهنمایان کنگره۶۰ نیز در زمره پیامبران محسوب می گردند زیرا آنان نیز همواره ما را به سوی ارزش‌ها، قوانین الهی و صراط مستقیم هدایت می‌کنند، بنابراین برای قدردانی از آنچه به ما داده شده باید گامی برداریم تا آن را از دست ندهیم. در پایان از خداوند می‌خواهم دست تمام مسافران را بگیرد، از خواب غفلت بیدارشان کند، شهامت و قدرت و توانایی بدهد تا به درمان برسند. إن‌شاءالله

سلام دوستان افسانه هستم همسفر
در رابطه با این سؤال که در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره، من چه کرده‌ام؟ باید از خودم بپرسم تاکنون برای درمان مصرف‌کننده‌ام، چندین راه را بارها و بارها رفته‌ام و به نتیجه نرسیده‌ام؟ حالا در کنگره می‌بینم که مصرف‌کنندگان زیادی، به درمان و حال خوب رسیده‌اند. اولین هدفم در کنگره درمان مسافرم است و روزی که ما بتوانیم به رهایی و درمان برسیم، آن روز بزرگترین معجزه در زندگی من اتفاق خواهد افتاد، علاوه بر این، کنگره حال خوب، آرامش، روش درست زندگی کردن و ...  را نیز به من هدیه می‌دهد، رسیدن به درمان نیازمند امکانات علمی و مالی است و هزینه‌های زیادی دربردارد که این هزینه‌ها فقط از کمک‌های اعضای کنگره تأمین می‌شود و من بدون پرداخت هیچ وجهی، از این امکانات استفاده می‌کنم. حال من در مقابل وجدان خود چگونه می‌توانم بی‌تفاوت باشم؟ چگونه می‌توانم از این سفره‌ گسترده بهره‌مند شوم و خدمتی نکنم؟! من باید در حد توان خود، از سبد پول حمایت کنم و إن‌شاءالله لیاقت و توفیق این را پیدا کنم که در لژیون سردار عضو شوم تا بتوانم ذره‌ای از دِین خود را پاسخ دهم و در جهت گسترش شعبه‌های کنگره سهیم باشم تا با احیای انسان‌های غرق‌شده در تاریکی‌ها، من هم توشه‌ای برای حیات بعدی‌ خودم مهیا کرده باشم.
در وادی یازدهم می‌خوانیم «کسانی که درحال بازپرداخت آن‌چه دریافت نموده‌اند هستند، چه مادی و چه معنوی؛ مانند چشمه‌ای زلال و سرشار از انرژی و شادی و شعف هستند و کسانی که در برابر آن‌چه دریافت می‌کنند، هیچ‌گونه پرداختی ندارند؛ مانند شوره‌زار یا کویری می‌شوند که هیچ روییدنی در آن نمی‌روید و همیشه در گرمای کویر، منتظر طوفان‌های شن هستند چون گیاهی نکاشته‌اند که از طوفان شن جلوگیری کند.»
همچنین در جهت استحکام پایه‌های علمی من، رهجوی سفر اولی، ابتدا باید فرمانبردار خوبی باشم تا آموزش‌ها را به درستی فرابگیرم و بتوانم به دیگران انتقال دهم. همان‌طور که در قوانین کنگره می‌خوانیم همسفر کسی است که در جهت تعالی اهداف کنگره تلاش می‌کند، من هم تمام سعی خود را خواهم کرد تا جهت گسترش علم کنگره قدمی بردارم، هرچند حال خوش آن به خودم بازخواهدگشت. امیدوارم با آزاد کردن وقت خود، بتوانم در آینده در بخش انگلیسی سایت کنگره خدمت کنم تا با به اشتراک گذاشتن علم و دانش کنگره با جهانیان، گم‌گشتگان فرورفته در تاریکی اعتیاد بتوانند این مسیر را بیابند و به رهایی برسند.

سلام دوستان ایران هستم همسفر
آقای مهندس در جلسه هفته گذشته فرمودند: برای یک کشور تولید علم مهم است علمی که عملی باشد و بتواند کمک کند.

این یک واقعیت بزرگ هست که هر جامعه‌ای برای بقای خودش و هماهنگی با پیشرفت تکنولوژی دنیا باید به تولید علم بپردازد برای ما اعضای کنگره که به چشم خود می‌بینیم کنگره۶۰ ما را از عمق سیاهی و تباهی و تخریب، معجزه‌وار به زندگی برگردانده‌است و بهترین جایی که می‌توانیم برای رشد، پیشرفت، ثواب یا نوع‌دوستی وقت گذاشته و انرژی صرف کنیم همین کنگره۶۰ هست. من وقتی به اطرافم نگاه می‌کنم زنان و مردانی را می‌بینم که سطح زندگی آن‌ها بسیار تا بسیار تغییر کرده و به‌نوعی همه ما شفایافتگان کنگره هستیم. این‌جا است که آدم به فکر می‌اُفتد که آیا من معرفت این را داشتم؟ آیا من قدردان بودم؟ الآن که دارم با حال خوب کنار مسافرم مزه زندگی درست را می‌چشم، هیچ قدمی برای کنگره برمی‌دارم؟ خوشبختانه همه می‌دانیم که کنگره وابستگی مالی به هیچ نهاد، ارگان و اداره‌ای ندارد و از نظر مالی فقط به خودش متکی است و این از زیبایی‌های کنگره است. من شخصاً چون هنوز موقعیت شرکت در لژیون سردار را نداشتم سعی می‌کنم با مشارکت در قانون یازدهم به وُسع خودم در این رابطه شریک باشم به نظرم مشارکت در قانون یازدهم یک ثواب جاری هست که اول ثمرش به خودم و اطرافیانم می‌رسد. به‌ نظر من هر قدمی که بتوانم برای خدمت در کنگره بردارم توفیق هست. هر چقدر رهجوی فرمانبردار و مفیدی باشم، شاید قطره‌ای باشد برای جاری‌شدن رود بزرگ کنگره۶۰.
دستور جلسه این هفته هم مثل تمام موضوعات دیگر که مطرح می‌شود از هوش سرشار آقای مهندس دژاکام بوده و بسیار به‌جا و کارآمد هست. آقای مهندس فرمودند: این دستور جلسه برای این هست که هر کسی را به فکر فروببرد که من برای پیش‌برد اهداف علمی کنگره و استحکام پایه‌های مالی آن چه کرده‌ام. حالا که خوب فکر می‌کنم می‌بینم منِ همسفر خیلی فرصت برای همدلی و همیاری دارم و پیش خودم عهد می‌بندم که فراموش نکنم هزینه‌های اعتیاد که هم شامل تهیه مواد می‌شد و هم هزینه‌های جانبی مصرف که وقت، انرژی و پول بی‌حساب از زندگی من کم می‌کرد و مثل پرنده‌ای اسیر چاره‌ای نداشتیم و حالا اگر نصف آن مبالغ را برای مشارکت در هزینه‌های خرید زمین یا هزینه‌های عمرانی کنگره بدهم باز هم تا ابد مدیون خواهم بود.
برای همه دوستان آرزوی سلامتی و توفیق و برای خودم آرزوی شناخت و معرفت بیشتر دارم.

سلام دوستان دلارام هستم همسفر
جناب مهندس به ما می‌گویند: کنگره برای تک‌تک اعضاست پس وظیفه داریم تمام سعی و تلاش خودمان را برای نگهداری و محکم شدم پایه‌های علمی و مالی کنگره انجام دهیم. ما باید روی پای خود بایستیم و این قانون در مورد هر کدام از ما صادق هست و باید بتوانیم پایه‌های مالی خودمان را قوی کنیم البته از راه درست و صراط مستقیم. وظیفه من این است ببینم در کنگره چه چیزی یاد می‌گیرم و در مقابل چه چیزی را باید پرداخت کنم.
در جهان هستی هیچ‌ چیز به رایگان به کسی داده نمی‌شود، ما باید با تفکر درست بهای هر چیزی که جهان هستی سر راه ما قرار می‌دهد را بپردازیم. من می‌توانم با حضور سر ساعت در جلسات، مشارکت کردن، حمایت از قانون یازده و حساب زمین برای ساخت مکانی جدید برای درمان و آموزش، به کنگره کمک کنم که درنهایت کمک به خودم برای رسیدن به آرامش است.

گردآوری: رابط خبری همسفر فاطمه لژیون کمک‌راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ارسال: همسفر وجیهه لژیون کمک‌راهنما همسفر زینب (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی وکیلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .