English Version
English

باید از قهر به سمت مهر حرکت کنیم و به عشق برسیم.

باید از قهر به سمت مهر حرکت کنیم و به عشق برسیم.

بنام قدرت مطلق

سیزدهمین جلسه از دوره سی‌‌ و چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی صالحی به استادی کمک راهنمای محترم مسافر بهروز و نگهبانی مسافر هادی  و دبیری مسافر محمد ، با دستور جلسه «در استحکام پایه های مالی و علمی کنگره، من چه کرده ام؟» در روز شنبه 1402/02/23 راس ساعت ۱۷آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم که امروز در این جمع هستم و حرفی برای گفتن دارم. اگر کل کره خاکی را بگردید ولی هیچ کجای دنیا نمی‌توانید چنین جمعی را پیدا کنید، محبتی که در اینجا جاری است و احترامی که وجود دارد و نعمت وجود راهنما و...  جنسش فرق می‌کند و اتفاقاتی که برای این جمع می‌افتد معجزه است، یعنی سرتاسر دنیا را بگردید نمی‌توانید چنین چیزی پیدا کنید0 باید دقت کنم و ببینم که من که امروز در این جمع نشسته‌ام آیا همگام با این جمع هستم0 خدا را شکر که در این جمع هستم و حرفی برای گفتن دارم و یا می‌توانم از پولم ببخشم و یا اینکه راهنما هستم و می‌توانم ناقل علم کنگره باشم و این بسیار زیباست و باید خداوند را شکر کنیم. آن‌هایی که می‌مانند و می‌بخشند و حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند به دیگران کمک کنند و مفید هستند، به نظر من شیرین‌ترین برد زندگی‌شان را تجربه کرده‌اند.

در دستور جلسه آمده است که در استحکام پایه‌های مالی و علمی کنگره من چه کرده‌ام؟ درحالی‌که به نظرم اصلاً صحبت از کنگره نیست بلکه صحبت از شیرین‌ترین برد زندگی من است و صحبت از من برای من است نه صحبت از من برای کنگره ، منی که در من گم‌شده بود و درگیر مواد و... بود و حتی امروز هم اگر من نتواند خودش را پیدا کند اصلاً خوشایند نیست. خیلی بد است که در این قبیله باشید ولی هم‌قبیله‌ای محسوب نشوید. اصلاً بحث کنگره نیست و بحث من برای من است. نمی‌دانم که چه می‌شود و چه اتفاقی می‌افتد که انسان با خودش خلوت می‌کند، ما می‌فهمیم ولی خیلی مهم است که برای فهمیدن احترام قائل شویم، می‌فهمم که بایستی در کنگره بمانم و خدمت کنم و می‌فهمم که بایستی سروقت دارویمان را مصرف کنیم و می‌فهمم که این جمع بی‌نظیر است. اگر احترام بگذارید به شما آدرس درست داده می‌شود و آدرس عجیبی است همان‌طور که گفته می‌شود ما آدرس خودتان را به خودتان می‌دهیم، اگر نشانه‌ها را دنبال کردیم که صاحب نشان می‌شویم.

نبایستی که از در شعبه که خارج می‌شویم همه‌چیز را فراموش کنیم و یا اینکه وقتی مهندس دژاکام می‌گوید که ممنون بابت شرکت در جلسه بخواهیم سریع خارج شویم و فراموش کنیم که چه آدرسی به ما داده‌شده است. باید از قهر به سمت مهر حرکت کنیم، باید به صداقت برسیم، باید به عشق برسیم. جناب مهندس روز چهارشنبه فرمودند که در یک تلویزیون می‌دیدند که فرشته‌ای به فرد مصرف‌کننده‌ای رسید و گفت که چه می‌خواهی و او خواست که رها شود از مصرف و فرشته کاری کرد که او رها شد و رفت و دوباره پیش فرشته برگشت و فرشته به او گفت که چه می‌خواهی و او شتری از فرشته خواست و فرشته شتر ماده بارداری به او داد و این مسئله گذشت و بعد از مدتی فرشته خود را به شکل فرد مصرف‌کننده‌ای درآورد رفت پیش همان فرد و از او خواست که کمکش کند تا رها شود ولی او کمکش نکرد. در قسمت دوم صورت‌جلسه تولد یک سال رهایی علی عزیز است که جا دارد به ایشان تبریک عرض کنم. علی در یک مقطعی آمد و یکی دو جلسه در لژیون نشست و رفت ولی در مقطع بعدی آمد و نشست و حرف گوش کرد و سعی و تلاش کرد و خدمت کرد و عضو لژیون سردار شد و کمک راهنمایی قبول شد و جا دارد به خودش و خانواده‌اش تبریک عرض می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

و در ادامه تقدیم لوح تقدیر لژیون سردار به تعدادی از اعضاء:

 

 

و در پایان برگزاری جشن تولد یکسال رهایی مسافر علی :

 

 

تهیه و تنظیم : مسافر هادی لژیون هشتم

نمایندگی صالحی

اردیبهشت 1402

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .