English Version
English

تعطیلات فرصت خوبی برای اندیشیدن است

 تعطیلات فرصت خوبی برای اندیشیدن است

آمد بهار عاشقان تا خاکدان بستان شود      آمد ندای آسمان تا مرغ جان پران شوند
فرارسیدن فصل زایش، رویش و حلول ماه مبارک رمضان را بر آقای مهندس، خانواده محترم ایشان و اعضای کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم. کنگره ۶۰ ایام عید باستانی و در تابستان دو هفته تعطیل است؛ به صلاحدید آقای مهندس خدمتگزاران نیاز به استراحت، سفر اولی‌ها و افراد دیگر نیازمند زمانی برای محک‌ زدن خود، نوشتن سی‌دی‌های عقب‌افتاده و بالا بردن نقطه تحمل دارند و چه زیبا که دستور جلسه قبل وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من بود، زیرا با ذخیره‌ی عشق و محبت به استقبال تعطیلات می‌رویم و در این دو هفته عشق و محبت را توشه راه خود می‌کنیم.

برای سفر اولی‌ها قوانینی وجود دارد ازجمله این‌که مسافرت رفتن ممنوع است که به نفع خود مسافر و همسفر است، زیرا هر شهری با شهر دیگر ازنظر آب‌ و هوایی و اختلاف ارتفاع آب از سطح زمین متفاوت است و مسافری که در حال درمان است و با داروی OT سفر می‌کند دچار مشکل شده و او را از حالت تعادل خارج می‌کند؛ بنابراین با ماندن در محل زندگی خود به مدت یک‌ سال و پس از مصرف داروی OT به مدت ۱۰ ماه مسافر و همسفر از دام اعتیاد رهاشده و ان‌شاءالله سال‌های آتی بدون دغدغه به مسافرت می‌روند.

در کنگره ۶۰ تفکر کردن، هنر درست زندگی کردن و از کمترین امکانات بیشترین بهره بردن را آموزش می‌گیریم و با توجه به این نکات برای گذراندن تعطیلات با مشکل مواجه نمی‌شویم. استان و شهر اصفهان دارای آثار تاریخی و پارک‌های جذابی است که می‌توان در این تعطیلات از آن‌ها استفاده کرد. من در تعطیلات نوروز و تابستانی در کنار خانواده بودن را لمس می‌کنم و با تفکر عمیق و ژرف آقای مهندس مسافر، همسفر و فرزندان از این موقعیت بسیار لذت می‌برند و طعم زیبای زندگی را می‌چشند و سعی بر ایجاد آرامش یکدیگر دارند.

یک نکته قابل‌توجه این است که مقارن ‌شدن فصل بهار با ماه مبارک رمضان و دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟ در این باب اندیشیدم که پیام این همزمان شدن را دریابم؛ امیدواری، زندگی، سند بدون نقص، شکوفه زدن درختان، الهام شدن متد DST بر آقای مهندس و محک زدن خود همه‌ی این‌ها نویدبخش هستند و به‌نوعی منِ همسفر را به مسیر حرکت هدایت می‌کنند.

این تعطیلات فرصت خوبی برای اندیشیدن است، البته مطلب مهم موضوع اندیشه‌ها است؛ تأثیر کنگره ۶۰ در زندگی، دوری از کمک‌ راهنما و اعضای کنگره ۶۰، حتی دوری از آموزش‌ها و سرانجام محکم و با کفش‌های آهنین قدم برداشتن و فرمان‌بردار بودن، حتی تأثیر ورزش بر زندگی من. با کاربردی کردن آموزش‌ها قادر به پاسخگویی همه‌ی سؤالات هستم و با نوشتن سی‌دی‌ها خود را سرگرم کرده و با آغاز فصل بهار و ماه مبارک رمضان آموزش‌ها را کاربردی کردن است. سرانجام پی به اندیشه ژرف آقای مهندس بردم که با ایجاد تعطیلات به هر شخص کنگره‌ای زمان داده‌شده که خود را بسنجد و مسیر صحیح را انتخاب کند، به امید استفاده بهینه از عید نوروز و ماه مبارک رمضان.

نویسنده: نگهبان ورزش ایروبیک پارک شهدای شهرداری همسفر فاطمه
ارسال: کمک راهنمای لژیون چهارم نمایندگی شهرری همسفر فاطمه
گروه ورزش همسفران کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .