English Version
English

رمز و راز رهایی از نیروهای اهریمن

رمز و راز رهایی از نیروهای اهریمن

یازدهمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی باغستان کرج با استادی کمک راهنما مسافر رضا، نگهبانی مسافر روح‌الله و دبیری مسافر غلام‌رضا با دستور جلسه " وادی هفتم و تأثیر آن روی من " روز دوشنبه 28 شهریورماه 1401 ساعت 17 آغاز به  کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر. خداوند بزرگ را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. دستور جلسه این هفته  "وادی هفتم و تأثیر آن روی من " است. در وادی هفتم می‌گوید رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است، یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم. این‌یک وادی مهم، برای حرکت مسافرها در کنگره 60 و در مسیر درمان اعتیاد می باشد. وادی هفتم یکسری کلمات و واژه‌هایی در خودش جای‌داده است که شاید یک مقدار گنگ و سخت باشد ولی اگر هضم و درک شود بسیار ساده می‌شود. رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم، این حقیقت چیست؟ این رمز و راز چیست؟ لازم نیست مسائل رو خیلی معنوی و دور از دسترس ببینیم، در آخر دستور جلسه بیان‌شده  که تأثیر این وادی بر روی من چیست؟

اگر بخواهم رمز را معنی کنیم می‌توان مثال گاوصندوق را بکار ببریم. مجموعه‌ای از اعداد و یا یک کلید که می‌شود رمز آن گاوصندوق که پوشیده و پنهان است، ولی اگر درب گاوصندوق را بازکنیم چیزی که درون آن هست راز می باشد. حالا اگر بخواهیم این موضوع را در سفرمان ببینیم و برایمان ملموس‌تر شود می‌توان مثال تازه واردین و مسافرانی که چند جلسه از شروع سفرشان می‌گذرد، وقتی صحبت‌ها، اعلام سفر و مدت رهایی را می‌شنوند، هنوز برایشان گنگ و غیرقابل‌باور است چون هنوز در مسیر نیستند و برایشان این سؤال پیش می‌آید که آیا این‌ها راست میگویند؟! آیا واقعیت را میگویند؟

ولی مسافری که در حال سفر کردن است و پله‌ها را طی می‌کند، این مسافر رمز و راز را  کشف و درک می‌کند، رمز و راز این سفر چیست؟ آرامش و حال خوب است، برگشتن به زندگی، سلامتی و تعادل است، بعضی مسافران خیلی راحت کشف می‌کنند و کلید را پیدا می‌کنند، گوش‌به‌فرمان راهنما هستند و هر چه راهنما و سیستم برای شکستن قفل اعتیاد لازم است را به آن‌ها نشان و آموزش می‌دهند و آن‌ها به این راز پی می‌برند و به آرامش می‌رسند، آرام مسائل مادی‌شان حل و مشکلات مرتفع می‌شود.

وادی هفتم راه را به من نشان داد، راه رهایی از تاریکی و نیروهای اهریمن، ولی هنوز ممکن است برخی به این رهایی ایمان نداشته باشند. برای همین کوتاه‌ترین راه را انتخاب می‌کنند که زودتر به مقصد برسند ولی نمی‌دانند که غذای نیمه‌پخته و یا خام قابل‌خوردن نیست.
از اینکه به صحبت‌های بنده گوش فرا دادید، از همه شما عزیزان صمیمانه سپاسگزارم.

 

عکاس: مسافر نیما لژیون دوم

تایپ: مسافر سعید لژیون هشتم

تنظیم و ارائه: مسافر امیر لژیون سوم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .