English Version
English

حرمت لازمه‌ ساختار و گروه است

حرمت لازمه‌ ساختار و گروه است

سومین جلسه از دوره‌ ششم کارگاه های اموزشی خصوصی همسفران اقا کنگره ۶۰، نمایندگی شفامشهد، با استادی مسافر علی، نگهبانی همسفر مهدی و دبیری همسفر سعید بادستور جلسه ی "حرمت کنگره شصت، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" شنبه ۱۱تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر.
از نگهبان و دبیر عزیز متشکرم، همچنین از ایجنت عزیز آقا مصطفی که من را دعوت کردند و اجازه دادند در جایگاه استادی قرار بگیرم.
شاکر و سپاسگزار خداوند بزرگ هستم که امروز را روزی من قراردادند که در خدمت شما همسفران عزیز، پر انرژی و بامحبت باشم، از این بابت تشکر می‌کنم. انشا الله که حضور من امروز باعث بشود اتفاق‌های بهتری بیفتد، همچنین بتوانم مجدداً هم در جمع شما عزیزان باشم و آموزش بگیرم.

در باب دستور جلسه‌ی این هفته، ابتدا خواهش می‌کنم حتماً دستور جلسه امروز را با دقت بیشتری همه ما بشنویم و در مورد آن فکر کنیم. چیزهایی که یاد گرفتیم به اشتراک بگذاریم تا تداعی بشود که چه کارهایی لازمه کار است و قاعده کنگره ۶۰ می‌باشد.

دستور جلسه: حرمت کنگره شصت، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ کمی که در مورد آن فکر می‌کنم، به ذهنم آمد یک ساختار، تشکیلات و سازمانی مانند کنگره ۶۰ یا هر ساختاری که تشکیل شده است، افرادی که دارای هدف، ساختار مشخص وهم نوع و هم‌جنس هم هستند دور هم جمع می‌شوند، چه همسفر و مسافر، افرادی هستند که هدف مشخصی دارند.

در مورد واژه: "ساختار"؛ ما آموزش گرفتیم هر ساختار هدفی مشخص دارد، چه در مسیر مثبت، چه در مسیر منفی، چون هدف و خواسته افراد اعضا و تشکیلات هم نوع می‌باشند و لازمه این می‌باشد که هم کلام، هم رهرو باشند.
اگر من امروز قبول کردم به عنوان یک همسفر در کنگره ۶۰ عضوی از اعضا باشم، اسم من همسفر بشود. کنگره۶۰، هم لازمه کار من می‌باشد که از مجموعه قوانین، حرمت‌ها، قانون و قاعده پیروی کنم. این چهارچوب و قوانین لازمه کار است، لازمه‌ یک گروه و ساختار است.
اگر قرار باشد هر کسی ساز خودش را بزند و هرکسی بخواهد افکار خودش را اجرا بکند قطعاً آن ساختار، ساختار مناسبی نیست و ادامه پیدا نمی‌کند، چرا که کنگره بعد از گذشت بیست و پنج سال،‌ اگر این حرمت و قوانین نبودند قطعاً امروز ادامه پیدا نمی‌کرد.

حالا حرمت چه هست؟ چهارچوب و قاعده بازی چه هست؟ باید قاعده بازی را یاد بگیریم. ما آمده‌ایم به تشکیلاتی که قرار هست، امروز عضو آن گروه باشیم.
من بخواهم یا نخواهم باید قاعده‌ی بازی را یاد بگیرم، اگر قانون و قاعده بازی را یاد گرفتیم، قطعاً می‌توانیم همسفر، پدر، فرزند و یا کاسب خوب باشیم، به غیر از آن نمی‌شود. اگر کاسب قبول کرد که کاسب هست و چهارچوب و حرمت قوانین خودش را اجرا کرد، قطعاً موفق خواهد شد.
یک فرد در کنگره ۶۰ اگر قبول کرد که حرمت چه هست و انجام داد در کنگره می‌ماند، اگر حرمت را نگه نداشت قطعاً از این مسیر و جاده کنگره شصت منحرف می‌شود، چه بخواهد و چه نخواهد، چون شما هر مسیری را انتخاب بکنید صاحب آن هستید ما انتخاب کرده‌ایم که عضوی از کنگره ۶۰ باشیم .
بعضی از حرمت‌ها و قوانین، بیست و چند سال پیش مطرح‌شده‌اند، ولی امروز تغییر پیداکرده‌اند، یعنی من هم باید تغییر کنم، من که به عنوان مسافر در کنگره ۶۰ حضور پیداکرده‌ام، به من آموزش می‌دهد که در زمان مصرف هم منظم نبودم و آن حرمت و قوانین مصرف را بلد نبودم،  مصرف‌کننده خوبی نمی‌شدم. در زندگی اگر بخواهی پدر خوب، فرزند خوب و همسر خوبی بشوی، باید حرمت و قوانین آن را رعایت کنی.
اگر کسی هستم که می‌خواهد خلاف‌کار  باشد، باید قانون و قاعده‌ی آن را بلد باشد، در غیر این صورت سارق خوبی هم نمی‌شود.

ما در صراط مستقیم آمده‌ایم و حرکت می‌کنیم. قانون و حرمت کنگره ۶۰ در جلسات دو مرتبه خوانده می‌شود و اهمیت بسیاری دارد.

انشا الله با دانایی و آموزش کامل تر، مکمل هم دیگر باشیم، ادامه بدهیم و در شعب مشهد قدرتمند تر بشویم.

تایپ: همسفر بهزاد لژیون یکم
عکاس: همسفر قاسم لژیون یکم
تدوین عکس: همسفر امین لژیون دوم
ارسال خبر: همسفر امین لژیون دوم

همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .