English Version
English

یاد‌گرفتم در مقابل چیزی که می‌بخشم از خداوند چیزی نخواهم

یاد‌گرفتم در مقابل چیزی که می‌بخشم از خداوند چیزی نخواهم

دوازدهمین جلسه از دوره دوم جلسات لژیون سردار همسفران نمایندگی زنجان با استادی همسفر مریم، نگهبانی همسفر الهام و دبیری همسفر سمیرا با دستور جلسه «لژیون سردار و عضویت در لژیون سردار» روز دوشنبه 23 خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
از خانم الهام عزیز ممنونم که استادی این جلسه را به من دادند. اول از همه از خدای خود مچکرم که اذن ورود به این جلسه را به من داد و ممنون از استاد خودم خانم یاسمن به خاطر دادن آموزش صحیح و به موقع به من تا این حس خوب را تجربه کنم.
ما انسان‌ها بخاطر طبیعتی که داریم، خوب و بد را داریم که به‌نظر من حتی بدترین انسان هم روزی می‌تواند بخشش را تجربه کرده‌ باشد. من در زندگی خود خیلی بخشش انجام می‌دادم اما حس و جنس آن واقعا با حس لژیون سردار خیلی فرق می‌کند. من یک نذری که انجام می‌دادم، واقعا با پرویی تمام هنگامی‌که چیزی از خداوند می‌خواستم بیان می‌کردم که من این‌کار را انجام می‌دهم و در مقابل این چیز‌را به من بده.
 سپاسگزارم که این‌جا عضو شدم و برای اولین بار در زندگی یاد‌گرفتم درمقابل چیزی که می‌بخشم از خداوند چیزی نخواهم. به‌خاطر این‌که قبلا همه چیز به من داده، من به‌خاطر آن بخشش انجام می‌دهم یعنی من دریافت‌ها را داشته‌ام، حس خوب را داشتم بعد بخشش را انجام می‌دهم.

عضو لژیون سردار شدن یک لیاقتی می‌خواهد؛ حس خوبی دارد که تعریف کردنش خیلی سخت است و انسان باید خودش آن حس را تجربه کند. جناب مهندس همیشه می‌گویند: باید آن حس و آن جنس همه یکی باشد تا بتوانی درک کنی. ما مسافرانی داشتیم که اعتیاد را تجربه کردند و ما می‌توانیم خانواده‌هایی که مصرف‌کننده دارند را درک کنیم که چه حال بدی دارند. ما با کمک کردن به لژیون سردار می‌توانیم قدمی برای آن خانواده‌ها برداریم تا بتوانند به این مکان بیایند و به این حس خوب، دانایی و آگاهی برسند و این آموزش صحیح همه آن‌ها در کنگره60 هست.
من آموزش صحیح و انفاق ‌را در این مکان یادگرفتم، یادگرفتم که بخشش یعنی‌چه! امیدوارم این لژیون به‌قدری بزرگ شود که به‌اندازه کل این‌ سالن وسعت داشته باشد. خیلی ممنون که به حرف‌های من گوش کردید.
تایپ: همسفر فاطمه لژیون سوم
ویراستار و ارسال: کمک راهنما همسفر یاسمن
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .