English Version
English

همیشه گنج در ویرانه‌هاست

همیشه گنج در ویرانه‌هاست

از خداوند سپاسگزارم که توفیق داد بازهم در کنگره قرار بگیریم شما چه سفر اولی باشید و یا جلسه اول شما باشد و هنوز روی پروژه اوتی نرفته باشید فرقی نمی‌کند توفیق است ما الآن متوجه این توفیق نمی‌شویم یک حکمت و یک اذن توسط خداوند صادرشده که به ما اجازه می‌دهد در کنگره حضورداشته باشیم. آقای مهندس در سی دی درمان ۳ می‌فرمایند؛ گنج در ویرانه‌ها است، ما در ایران به روش DST پی بردیم، میگویند چرا در یک کشور جهان‌سومی این روش به وجود آمده؟ منظور آقای مهندس این است که معمولاً گنج در ویرانه‌ها است، اگر ما جهان‌سومی محسوب می‌شویم این گنج هم درون ویرانه پیداشده است و بابت این موضوع افتخار می‌کنیم.

تک‌تک شمارا می‌توان مثال زد در مورد گنج، درون ویرانه‌ها است، هرکدام از شما مشکلاتش بیشتر باشد گنج درونش که بعداً استخراج می‌شود غنی‌تر است، به خودتان ببالید که در کنگره روش حل مشکلات را یاد می‌گیرید، از گنج درونتان به بهترین شکل استفاده کنید. ریکاوری که در کنگره 60 انجام می‌گیرد شخص به تعادل می‌رسد، در مورد عکس‌العمل‌های پنهان، نفس و صور پنهان از اهمیت بالایی برخوردار است، همه ما برای رها شدن از دام اعتیاد روش‌های گوناگونی مثل کمپ، سقوط آزاد، ابوالفضل درمانی، متادون درمانی و همه این روش‌ها را تجربه کردیم درصورتی‌که ۹۵ درصد از درمان یعنی عکس‌العمل‌های پنهان درست نشده بود، به همین دلیل برگشت می‌شدیم و باز مواد مخدر مصرف می‌کردیم، چه زمانی روان ما درست می‌شود؟

زمانی که جسم به تعادل برسد، روان خودبه‌خود درست می‌شود، اگر جسم ما سالم نباشد و جهان‌بینی کارکنیم روان ما درمان نمی‌شود. این دو پارامتر باید کامل شود تا روان هم کامل شود. آقای مهندس در سی دی درمان 3 می‌فرمایند؛ اگر توانستیم در کنگره 60 به درمان قطعی برسیم به این دلیل بود که جزئیات درون شخص را شکافتیم، نفس را شناختیم، عقل را شناختیم، صور پنهان را شناختیم و همه این‌ها را شناختیم که به موفقیت رسیدیم و گره باز شد.

 

نگارش و ویرایش: مسافر حبیب لژیون 6
عکاس: مسافر امیر لژیون 23
تنظیم: مسافر محمد لژیون 24

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .