English Version
English

سیگار اثر شربت اپیوم را خنثی می‌کند

سیگار اثر شربت اپیوم را خنثی می‌کند

پنجمین جلسه از دوره سی و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی راهنمای محترم مسافر الله قلی، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر عارف با دستور جلسه "سیگار" روز یک‌شنبه 1 خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان الله قلی هستم یک مسافر، خداوند را شاکر هستم که یک‌بار دیگر این فرصت در اختیار من قرار داده شد تا بتوانم این جایگاه را تجربه کنم بسیار خرسند و خوشحال هستم در جمع شما هستم. از نگهبان و دبیر جلسه هم ممنون و سپاسگزارم، رهایی‌های شعبه را اول به خودشان و خانواده‌شان تبریک عرض می‌کنم و یک خدا قوت به مرزبانان و ایجنت شعبه می‌گویم بابت سؤال‌های پیش‌زمینه‌ای آزمون کمک راهنمایی سال 1401 که دارد برنامه‌ریزی می‌شود امیدوارم که نمایندگی نیما یوشیج مثل سال‌های گذشته بتواند سربلند و پیروز باشند. دستور جلسه هفتگی سیگار و جایگزینی است، داشتم در ذهن خودم تحلیل می‌کردم، متوجه شدم که چقدر حرف دارم در مورد سیگار و یک فلش بک زدم به گذشته خودم که سیگار چه بلاهایی به سر من آورده بود و من چقدر ناامید بودم که با خودم در زمان تخریب فکر می‌کردم که بدون سیگار زندگی لذتی ندارد. کاملاً به دلیل عدم شناخت و آگاهی بود. دروازه ورود به اعتیاد شخص من از سیگار شروع شد. من روزانه شاید تا 2 پاکت سیگار مصرف می‌کردم و به‌واسطه همین سیگار بدترین بیماری را هم تجربه کردم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که بتوانم سیگار را درمان کنم.

امروزه می‌گویند که درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می‌شود در آن موقع این‌چنین نبود خدا را شکر می‌کنیم که همان موقع نمایندگی نیما یوشیج با آقا مهدی یوسفی بدون این‌که شال نارنجی داشته باشد توانست به دستور مهندس دژاکام لژیون ویلیام وایت را در نمایندگی نیما یوشیج برقرار کند و این افتخار را داشتم به‌عنوان اولین رهجوی نمایندگی نیما یوشیج در قسمت سیگار درمان بشوم خب کار سختی بود در باور من هم نمی‌گنجید اما عزم راسخ یا درواقع آن آموزش و آگاهی که ذره‌ذره اتفاق می‌افتاد توانستم این روش را تجربه کنم و با تمام وجودم خواستم، این خواسته خیلی مهم است. سال‌های گذشته این موضوع را اعلام کردم ولی خب برای دوستان تازه‌وارد می‌گویم، پزشک من یک آزمایشی به من داده بود درواقع پزشک من پذیرش نکرد به دستیارش گفت که دفعه بعد این مریض را با این آزمایش پذیرش نکن مشروط به این‌که اگر سیگارش را ترک کند خب خوشبختانه علاوه بر ترک رفتم روی درک مسئله سیگار و سه ماه بعد رفتم دستیار آزمایش جدید من را دو بار سه بار نگاه کرد و نگاه به شخص من و گفت امکان ندارد که این مریض همان مریض سه ماه قبل باشد چه‌بسا که همان بودم.

همان‌جا بود که عوارض یا پس‌لرزه‌هایی که داشتم ذره‌ذره به سمت بهبودی و سلامتی جهت گرفت. تازه‌وارد با هزاران شک و تردید وارد می‌شود که فقط تریاک را ترک کند اما بعد متوجه می‌شود که در این ساختمان دقیقاً مثل آن گنجینه‌ای هست که هر گنجی را که بخواهد با سعی و تلاش خودش می‌تواند به دست بیاورد، یکی از این گنجینه‌ها سفر سیگار است. این جایگزینی باید اتفاق بیافتد زمانش هم مشخص است ده ماه الی یازده ماه راحت‌ترین چیزی که در سفر سیگار اتفاق می‌افتد این است که ساعت خاصی ندارد برعکس شربت اوتی هرزمانی که احساس کردی بدنت نیاز دارد می‌توانی آدامس نکو تین را بخوری. جایگزینی اتفاق می‌افتد و بعد سه ماه سازگاری و بعد تیپر و به‌راحتی اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین موضوع در سفر اول این است که سیگار می‌آید اثر شربت اوپیوم را کاملاً خنثی می‌کند و از بین می‌برد. سعی کنید عزم خودتان را راسخ کنید و شرایط مهیا است در هفته یک ساعت وقت نیاز است و در طول 10 ماه چهل ساعت می‌شود بسیار آسان است به شرطی که آسان بگیریم و خواسته داشته باشیم. امید من این است که هرکسی به‌عنوان مصرف‌کننده مواد مخدر می‌آید در این نمایندگی اگر مصرف‌کننده سیگار است در سفر اول جهت بگیرد و لژیون ویلیام وایت را تجربه کند و آرزوی من است برای سفر اولی‌های جمع حاضر این اتفاق بیافتد. از این‌که به صحبت‌های من توجه داشته‌اید ممنون و سپاسگزارم.

تهیه گزارش: مسافر ولی الله لژیون دهم

تنظیم گزارش: مسافر عباس لژیون ششم

1 خرداد ماه 1401

نمایندگی نیما یوشیج بهشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .