English Version
English

مهندس دژاکام بنیانگذار مکتب عشق

مهندس دژاکام بنیانگذار مکتب عشق

نهمین جلسه از دوره بیست‌وسوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی صائب تبریزی، با دستور جلسه "بنیان کنگره 60" با استادی همسفر مهری، نگهبانی همسفر مهدیه و دبیری همسفر مینو، روز شنبه 13 آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند بزرگ را شاکرم، که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، ابتدا این هفته پرشکوه را خدمت جناب مهندس و خانواده محترمشان و کل اعضای کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم.

https://up.c60.ir/repository/82521/MAMAN/%D9%84%DA%98%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D8%B3%D9%88%D9%85%20%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0.%DB%B1.%DB%B1%DB%B0/%DB%B4%DB%B0%DB%B0.%DB%B9.%DB%B1%DB%B3/IMG-20211204-WA0053.jpg

در مورد دستور جلسه که، بنیان کنگره ۶۰ می باشد؛ مردی بیست‌وپنج سال پیش بنام آقای حسین دژاکام که هفده سال اعتیاد را با تمام وجودشان، تجربه کرده بودند، در ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتند، روزه بگیرند و مصرف موادشان را منظم کنند، ولی هیچ تصمیمی برای درمان اعتیاد نداشتند. ایشان مواد مصرفی خودشان را به پنج وعده تقسیم کردند و با خود اندیشیدند که آیا می‌توانند، مواد مصرفی خود را نظم ببخشند؟ بله ایشان توانستند و موفق شدند، با گذشت زمان پنج وعده را به چهار وعده و چهار وعده را به سه وعده و همین‌طور سه وعده را به دو وعده کاهش دهند، البته آقای مهندس به فکر درمان نبودند، ولی در همان حال جرقه‌ در ذهنشان به وجود آمد و با خود گفتند؛ اگر من توانستم، پنج وعده را به دو وعده برسانم، حتماً می‌توانم این دو وعده را هم به اتمام برسانم، ولی فشار و آزارهایی که از ترک‌هایی قبلی به جناب مهندس وارد شده بود، باعث به وجود آمدن ترس و واهمه ای را در وجودشان شد، برای این‌که در زمان ترک‌های قبلی به علت عدم تمرکز، خیلی از اموال خود را از دست داده بودند.

اقای مهندس بعد از گذشت مدت زمانی، متوجه این موضوع شدند، که بدن ایشان به دو وعده عادت کرده است، بعد ایشان با تفکر خوبشان، تصمیم گرفتند، تحقیق کنند که چه اتفاقی در جسم ایشان رخ داده است؟! طی بررسیهای مکرر به این نتیجه رسیدند که، سیستم تولید کننده مواد شبه افیونی بدن، با وارد شدن مواد مخدر بیرونی از کار افتاده و یا کم‌کار شده است و در نتیجه روش دی اس تی کشف شد.

همان‌طور که بدن با ورود مواد مخدر بیرونی دچار تخریب شده، همان‌گونه هم با روش دی اس تی و استفاده از اوتی، سیستم جسم قابل ترمیم می باشد، در نتیجه تصمیم گرفتند، با روش دی اس تی اعتیاد خود را درمان کرده و مصرف خود را به پایان برسانند و این پایان کار ایشان نبود، زیرا تصمیم گرفته بودند، انسان‌های زیادی که در آتش اعتیاد گرفتار بودند را نجات بدهند.

اوایل این مسئله برای ایشان بسیار دشوار بود، زیرا در باور هیچ انسانی نمی‌گنجید، که اعتیاد درمانی دارد و باوری در ناباوری‌ها بود، ولی با صبر و تلاش خودشان توانستند، به همین طریق انسان‌های بی‌شماری را که در اعتیاد غرق شده بودند را نجات بدهند.

در همان زمان آقای مهندس، تصمیم به تشکیل انجویی گرفتند، که اسم آن انجیو را کنگره ۶۰ نامیده و این ساختار را بنیان نهادند و به نظر ایشان درمان اعتیاد، کاری سهل و آسان بود.

مصرف مواد مخدر باعث شده بود، اکثر مصرف‌کنندگان دچار یبوست شوند، این مسئله ایشان را به تفکر واداشت که راه‌‌حلی برای حل این مشکل پیدا کنند و با تولید دیسپ یا همان سرکه سیب این مسئله هم حل شد و البته با استفاده از دیسپ نه تنها بیماری یبوست مصرف کنندگان درمان شد، بلکه بیماری‌های دیگری چون کولیت‌ روده و کبد چرب و بسیاری از بیماری‌ها هم درمان شدند و این پیشرفت باعث ایجاد تفکرات جدید در ذهن آقای مهندس شد و تصمیم گرفتند، بر روی بیماری‌ سرطان هم تحقیق کنند و به شکر خدا به نتایج بسیار خوبی برسند، هم‌چنین توانستند با کمک اعضای کنگره ۶۰، دانشگاهی را در قشم احداث کنند که مطمئناً به افراد زیادی کمک خواهد کرد. امیدوارم که بتوانیم در این حرکت عظیم سهمی داشته باشیم تا انسان‌های بیشتری از دام اعتیاد رها شوند.

روزی که مسافر من به رهایی رسید، به تنها چیزی که فکر می‌کردم، این بود که، اگر آقای مهندس به فکر ما نبودند و تنها به فکر سلامتی خودشان بودند، همه ما همسفران و مصرف‌کنندگان در منجلاب و آتش جهنم و تاریکی اعتیاد دست‌وپا می‌زدیم.

درمان اعتیاد؛ یعنی زنده کردن مردگانی که حرکت می‌‌کردند و این کار بسیار بزرگی است. ما در کنگره ۶۰ راه و رسم خدمت کردن و محبت کردن را یاد گرفتیم، زیرا آنچه باور است، محبت است. امیدوارم هر کدام از ما به نوبه خودمان در راه گسترش کنگره کوشا باشیم و بتوانیم با خدمت خالصانه فردی را به زندگی بازگردانیم. به امید روزی که مصرف‌کنندگان راه درست درمان را پیدا کنند.

خدمتگزاران جلسه

مرزبان کشیک: همسفر تهمینه

تهیه گزارش: همسفر مریم

تایپ مطلب: همسفر معصومه

ارسال: همسفر کبری

همسفران نمایندگی صائب تبریزی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .