English Version
English

مصاحبه با پژمان درستکار قهرمان آسیا و جهان

مصاحبه با پژمان درستکار قهرمان آسیا و جهان

 

 

لطفا خودتان را معرفی کنید و از سوابق ورزشی خودتان بگویید.

سلام عرض خدمت شما و همکارانتون. بنده سابقه قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی رو دارم و در یک دوره مسابقات المپیک حضور داشتم. همچنین در مسابقات دانشجویان جهان در لهستان مدال طلا را کسب کرده ام.

 

نظرتان راجع به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جام مسافر چیست؟

چندی پیش از طریق فدراسیون کشتی در جریان برگزاری این مسابقات قرار گرفتم و امروز برای دیدن این رقابت‌ها در سالن بین‌المللی شهدای هفتم تیر حضور پیدا کردم و حرکت زیبا و ستودنی است و اتفاق خیلی مهمی است که مصرف‌کنندگان دیروز ،امروز به ورزشکارانی بااخلاق و حرفه‌ای تبدیل‌شده‌اند و همچنین به مسئولین برگزاری این مسابقات تبریک می‌گویم.

 

با کنگره 60 از قبل آشنا بودید؟

بله با این سازمان مردم‌نهاد آشنا هستم و می‌دانم که در جهت درمان و رهایی افراد از اعتیاد اقدام می‌کند.

نظرتان راجع به شعار یا می‌بریم یا می‌آموزیم و باختی در کار نیست ،چیست؟

شعار جالب و پهلوانانه‌ای است و این بازی‌ها هر دو سر برد و پیروزی است و باختی در کار نیست و کسانی که توانسته‌اند بر مشکل اعتیاد پیروز شوند ،برنده و پیروز هستند.

 

در دنیا بوده‌اند قهرمانانی که پس از دوران ورزشی خود به اعتیاد کشیده شده‌اند ولی در کنگره این روند معکوس است ،نظرتان در این مورد چیست؟

این اتفاقات در دنیای ورزشی به‌وفور وجود دارد ولی بررسی این مشکل نیاز به آسیب‌شناسی دارد و باید ریشه‌یابی بشود و باید برای ورزشکاران حرفه‌ای هم بعد از دوران قهرمانی برنامه‌های خاصی در نظر گرفته بشود و حتماً در کنگره 60 فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در نظر گرفته‌شده که مصرف‌کنندگان پس از درمان و رهائی به ورزش گرایش پیدا کنند .

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .