English Version
English

گروه خانواده - جواب تمام مسائل در درون ماست

گروه خانواده - جواب تمام مسائل در درون ماست

اولین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره 60، همسفران نمایندگی دماوند به استادی راهنمای ویلیام وایت همسفر فاطمه، نگهبانی همسفر اعظم و دبیری همسفر پروانه با دستور جلسه «وادی دوم (هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم) و تأثیر آن روی من» در روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکرم که بار دیگر به من فرصت این خدمت را داد و خوشحال هستم که در جمع شما دوستان حضور دارم و خدا را شکر می‌کنم به خاطر تأسیس این نمایندگی و راه‌اندازی قسمت همسفران. تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در این مجموعه خدمت کردند و یک تبریک ویژه خدمت ایجنت گروه خانواده و مرزبانان عزیز و راهنمایان محترم نمایندگی دماوند دارم.

این یک فرصت است که در اختیار ما قرار داده‌شده است که در این مکان حضور پیدا کنیم تا به‌ حال‌خوش دست پیدا کنیم. این بذری که امروز کاشته‌اید بعد از رهایی متوجه می‌شوید که چه عمل عظیمی انجام داده‌اید، سعی کنید بهترین استفاده را از آن ببرید و قدر چیزی را که با زحمت به دست آورده‌اید را بدانید. امیدوارم بتوانیم یک نمایندگی نمونه برای آیندگان به‌جا بگذاریم.

در مورد دستور جلسه این‌گونه باید بیان کنم که خداوند کل هستی و نظام آفرینش را بیهوده خلق نکرده است و تمام موجودات هستی جهت انجام دادن کاری پا به این جهان گذاشته‌اند و این‌گونه نباید باشد که اگر در زندگی خود به مسئله و موضوعی برمی‌خوریم و دچار مشکل می‌شویم بگوییم چرا من دچار این مشکل شدم؟ همه این‌ها به خاطر این است که اطلاعات و آگاهی و شناخت کافی از سیستم هستی نداریم؛ انسانی که آگاهی و شناخت داشته باشد به‌طور یقین از کلمه چرا استفاده نمی‌کند. انسان آگاه همیشه در مشکلات تفکر می‌کند تا راه‌حلی برای آن مسئله پیدا کند و ما برای دست یافتن به آن اطلاعات، به آموزش‌های مستقیم کنگره ۶۰ نیاز داریم و کنگره هیچ نیازی به هیچ شخصی ندارد و این آموزش‌ها باعث ارتقاء و تعالی روح و نفس ما می‌شود.

اگر کمی به درون خود برویم و اندکی تعمق و تفکر کنیم متوجه حقایق می‌شویم چون جواب تمام مسائل در درون ما است ولی درک کردن و صبر کردن در این مسیر سخت است و این‌گونه برای ما آسان می‌شود که موضوع را از اعماق وجودمان درک کنیم.

من همسفر برای التیام دادن به دردها و زخم‌های نهفته خود اینجا هستم و این آموزش‌ها برای این نیست که در کار مسافر خود تجسس کنم، بلکه به من آموزش می‌دهد که چطور از ناامیدی، بی‌تعادلی، اختلالات روانی و زخم‌های نهفته خود گذر کنم.

برای رسیدن به تعادل و خروج از ضد ارزش‌ها حتماً باید شخص در صراط مستقیم قرار بگیرد تا از بی‌تعادلی و ناامیدی رهایی پیدا کند و کسی که حقایق و عمق مطالب وادی دوم را درک کرده باشد هیچ‌گاه از صراط مستقیم و مسیر ارزش‌ها خارج نمی‌شود.

حقیقت آن چیزی است که در وجود ما پنهان‌شده است و کسی موفق می‌شود که به این حقایق پی ببرد. در این راستا با آموزش گرفتن و بالا رفتن جهان‌بینی امیدوارم که همگی به آن حقیقت پنهان خود دست پیدا کنیم.

مرزبانان کشیک: همسفر ندا و مسافر هادی
عکس، تایپ، ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی دماوند

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .