English Version
English

سی دی شکوفه های یاس ( مهندس )

سی دی شکوفه های یاس ( مهندس )

اگر به خداوند اعتقاددارید باید بدانید وعده خداوند دروغ نیست، آن چیزی که بار معنوی داشته باشد قطعاً بار مادی هم به همراه خواهد داشت اما چیزی که بار مادی داشته باشد اصلاً بار معنوی به همراه نخواهد داشت
من زمانی که اقدام به درمان اعتیاد کردم وضع مادی خوبی نداشتم و حتی برای چاپ کتاب مشکلات زیادی داشتم، اما چون از ابتدا نظر معنوی داشتم از همان روزهای اول اوضاع مادی من رو به بهبود رفت.
 
در حال حاضر کتاب عبور از منطقه 60 درجه به چاپ هجدهم رسیده و همین کتاب با قیمت بسیار پایین تر از حد معمول در نشریات کنگره در دسترس عموم قرار می‌گیرد و همین تولیدات زندگی من را دگرگون کرده است. اوضاع مالی افراد کنگره هم خوب شده، خیلی از افراد در کنگره به دلیل اینکه خدمت معنوی انجام می‌دهند با درآمد پایین هم اوضاع مالی آن‌ها خوب شده چرا که وعده خداوند دروغ نیست.
انسان حتی باید تحمل دانایی را داشته باشد اگر تحمل و ظرفیت آن را نداشته باشیم باعث تخریب می‌شود، همه آنچه که ما در کنگره می‌آموزیم باید در عمل و در زندگی خود بکار بگیریم اگر افراد کنگره در یک سلامت نسبی به سر می‌برند تنها به این دلیل است که آموزش‌ها را کاربردی می‌کنند.

بسیاری از افراد کنگره وارد دانشگاه شده‌اند کسانی که حتی دیپلم هم نداشتند اما در کنگره با کاربردی کردن آموزش‌ها و حرکت در صراط مستقیم توانسته‌اند به بازرگانان و صنعت گران و انسان‌های موفق تبدیل شوند و در کنگره این افراد کم نیستند.
 
همه ما باید به خانواده‌هایمان توجه خاص داشته باشیم.ما باید قوانین را رعایت کنیم چه قوانین خانه خودمان باشد چه قوانین کشور و چه قوانین الهی،گرچه امروز متجدد شده‌اند و هرچه خدا را نشناسی پیامبران را قبول نداشته باشی متجددتر هستی، این‌ها شتر گم کرده اند و به بیابان برهوت می رسند اگر ما از قوانین الهی عدول کنیم به ناکجا آباد می رسیم و نمونه هایش بسیار زیاد است.
 
حالا اگر از قوانین کنگره نیز عدول کنیم به مشکل برمی خورید، پروتکل یک چیزی را ارائه کرده شما بخواهید بگویید نه من از خودم مدل ارائه می دهم و از خودتان عمل کنید به مشکل برمی خورید باید حریم های کنگره را اجرایی کنید اگر رعایت نکیند به بحران برخورد می‌کنید.
 
ما باید بدانیم بزرگترین دشمن ما جهل و ناآگاهی ماست اما ما به دنبال مقصر در دیگران و در جاهای دیگر می گردیم.
 
ریشه و شاخه در کنگره خود لژیون و آموزش‌هاست، راهنما در لژیون ریشه محسوب می‌شود و رهجوها ساقه ها, و شکوفه ها به عنوان تازه‌واردین هستند که اگراینها قوی باشند میوه ها که همان سفر اولیهایی که به سفر دوم می رسند به بار خواهند نشست.
 
خطر همیشه در تقاطع راه در کمین است اما ریشه و اصل همیشه مهم است یعنی راهنما و آموزش‌هایش مهم هستند.
 
جن با شیاطین همکار است آدم بد با آدم بد، اما نسان تزکیه شده طی مراحلی بسیار با فرشتگان محشور می شوند یعنی انسان‌های خوب باهم هستند.
 
نور با تاریکی همراه نیست، هرگاه نور بیاید تاریکی از بین می رود، همیشه%:/.-!احساس می‌کنیم نور مفید است حالا اگر انسانی از نور طوری استفاده کند که آسیب زننده باشد آیا نور مقصر است و یا فاعل آن؟
 
مثل شخصی که در رانندگی در فاصله نزدیک از نوربالا استفاده می‌کند و دید راننده دیگر را کاملاً از بین می‌برد و باعث تصادف می‌شود آیا نور مقصر است یا فاعل آن؟
 
پس برمی‌گردیم به خود انسان که آیا جن هست یا انس؟
 
که مهم‌ترین قسمت تزکیه در بعد مادی و در زمین است، دنیای مادی بسیار ارزشمند،مهم و سرنوشت‌ساز است، زمانی که در صراط مستقیم هستید به جایی می‌رسید که احساس می‌کنید همه چیز تمام‌شده اما به یک‌باره اتفاقی می‌افتد و ورق برمی‌گردد.
 
فرمانروایان زمان, آنانی نیستند که تخریب ایجاد می‌کنند بلکه کسانی هستند که سازنده هستند آن‌هایی که تخریب ایجاد می‌کنند فرمانروایان شیطان هستند،فرمانروایان زمان انسان می‌سازند،یا برای انسان‌ها خدمات ارائه می‌دهند، در اینجا مطلبی که عنوان می کنم برای همه اعضای کنگره هست در حال حاضر بیش از 800 راهنما و کمک راهنما داریم، اگر ما یک درصد ازکمک راهنمایانمان مسیرشان را کج کنند ما با بحران روبرو می شویم، ما باید به انسان‌ها کمک کنیم سفر اولی‌ها خون تازه‌ای هستند در رگهای ما اگر تازه‌وارد و سفر اولی نیاید ما هیچی نداریم . از اختیاراتی که دارید سوءاستفاده نکنید.
کسی حق ندارد شخصی را از کنگره برای همیشه اخراج کند گاهی برای مدت کوتاهی این کار ممکن است انجام گیرد اما نه برای همیشه، مرزبانان باید به کسی که می‌خواهد لژیونش را عوض کند این اجازه را بدهند و جلوی این کار را نگیرند.

سپاس از لژیون سرکار خانم مرجان

منبع : وبلاگ نمایندگی افسریه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .