English Version
English

حرکت در مسیر درست؛ جشن 3سال رهایی مسافر علی

حرکت در مسیر درست؛ جشن 3سال رهایی مسافر علی

دومین جلسه از دور بیست و یکم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره60 ویژه مسافران و همسفران شعبه ایمان روز های شنبه مورخ 98/04/17 به استادی مسافر نادر فراهانی و نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر ابوطالب با دستورجلسه تخریب شیشه و درمان آن با متد D.S.T و جشن 3سال رهایی مسافر علی رأس ساعت 17 آغاز کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدای خود را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش های بیشتری کسب کنم. به خاطر دارم سال 85 آقای مهندس دژاکام اشاره نمودند که سونامی شیشه در راه است ولی کسی جدی نگرفت. وقتی آقای مهندس دژاکام این پیام را دادند، روز های پس از آن افراد بیشتری به مصرف شیشه روی آوردند و اتفاقات تلخی رخ داد و از آن جا بود که مفهوم و معنای اعتیاد تغییر پیدا کرد. شیشه اثر شدیدی بر روی مغز افراد مصرف کننده به جا می گذاشت و تصویر سازی در ذهن را دچار اشکال و اختلال می کرد. شاید افرادی که مصرف می کردند تصاویر ذهنی ناشی از شیشه را به خاطر داشته باشند. افراد مصرف کننده شیشه همان تصاویر ذهنی ناشی از مصرف را اجرا می کردند. افرادی که در راستای ترک شیشه اقدام می کردند به امید کشف ماده ای برای مهار مصرف کنندگان شیشه بودند.

مسئله ای که دنیا نمی توانست آن را حل کند، در کنگره60 و با متد کشف شده و توسط آقای مهندس دژاکام درمان شده است. پروتکل درمانی ارائه شده توسط اقای مهندس روز به روز اصلاح شد و به امروز رسیدیم که توانایی درمان کامل افراد مصرف کننده شیشه و دیگر ماده های مخدر وجود دارد. یکی ازمضرات مصرف شیشه اخلال در حافظه افراد است که دلیل نوشتن سی دی های آموزشی ما در کنگره60 همین است تا ذهن افراد تقویت و تمرکز آن ها روز به روز بیشتر شود. خدا رو شکر که کنگره60 راه درمان شیشه و مخدر های دیگر را پیدا کرد وگرنه این معضل غیر قابل حل مانده بود.

در بخش دوم می خواهم تولد رهایی مسافر، علی رضا نژاد را تبریک گویم. این روز ها و تولد ها متعلق به آقای مهندس است که این بستر برای افرادی مثل علی عزیز که با تخریب های فراوان وارد کنگره شدند را فراهم کردند و با کشف متد D.S.T این مسیر رهایی را ترسیم کردند تا حال خوش راحس کنیم.

 

اعلام سفر مسافر:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ با تخریب 15 سال مواد مخدر و محرک وارد کنگره60 شدم. آخرین مواد مصرفی شیشه و متادون بوده است. با راهنمایی آقای نادر فراهانی وارد کنگره60 شدم و امروز 3 سال است که از بند اعتیاد رها و آزاد هستم.

آرزوی مسافر:

آرزو می کنم که کنگره60 در مسیر پیش رو موفق و سربلند مانند تمامی دوران حیات مادی خود باشد.

خلاصه سخنان مسافر:

اگر کنگره60 نبود چگونه می توانستم رهایی را درک کنم. چگونه از بند شیشه و متادون رها می شدم و نسبت به آن ها بی نیاز می شدم. از آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشون سپاس گزارم که این بستر را فراهم نمودند تا افرادی که در بند اعتیاد زندانی شده اند، رها گردند.

 

در ادامه جشن تولد....

مرزبان کشیک:

خدمتگزارن این جلسه:

 

خدا قوت...

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .