English Version
English

جشن هفته دیده بان در نمایندگی ارتش با حضور دیده بان محترم سرکار خانم کماندار

جشن هفته دیده بان در نمایندگی ارتش با حضور دیده بان محترم سرکار خانم کماندار

جلسه یازدهم از دوره هفدهم سری کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره 60، نمایندگی ارتش  با استادی دیده بان محترم خانم کماندار و نگهبانی مسافر سروش و دبیری مسافر روزبه با دستور جلسه " هفته دیده بان " در روز شنبه تاریخ 1398/04/01 رأس ساعت 17آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد: 

سلام. بسیار خوشحال هستم که در نمایندگی ارتش حضور دارم و این هفته را به شما و تمام اعضای کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

اگر بخواهم در مورد دستور جلسه: دیدبان صحبت کنم باید از ابتدای شکل‌گیری آن بگویم، ابتدای شکل‌گیری کنگره ۶۰ در میدان انقلاب، افرادی بودند که با سقوط آزاد وارد کنگره شده بودند و به دلیل اینکه در آن دوران لژیون و کمک راهنما وجود نداشت این افراد اعضای دیگر را دور خود جمع می‌کردند و برای هم تصمیم‌گیری می‌کردند و گاهی نیز مشروبات الکلی مصرف می‌کردند و باهم به تفریح و گردش و بازی بیلیارد می‌پرداختند، ازآنجایی‌که این افراد هیچ اعتقادی به درمان تدریجی نداشتند افراد تازه‌واردی که به آنجا مراجعه می‌کردند را به ترک سقوط آزاد تشویق می‌کردند و این کار را در خانه‌های همدیگر انجام می‌دادند و این اوضاع اصلاً خوب نبود.

ازآنجا بود که جناب آقای مهندس تصمیم گرفتند تا لژیون‌ها تشکیل بدهند و برای هر لژیون یک کمک راهنما انتخاب شود و در ادامه تازه‌واردین به این لژیون‌ها مراجعه می‌کردند تا تحت نظر کمک راهنمایان آموزش ببینند. یواش‌یواش کنگره ۶۰ شروع به رشد کردن کرد در ادامه مسئولیت‌ها تقسیم شد و نیاز بود که برای اداره سیستم یکسری از افراد وارد سیستم شوند. روند انتخاب دیدبانان این‌گونه بوده است که جناب مهندس خود یک نفر را به‌عنوان دیدبان انتخاب کرد و برای انتخاب نفر سوم با او شور کردند و همین‌طور این روند تا انتخاب چهارده دیدبان ادامه داشت.

هرکدام از این چهارده دیده بان یک مسئولیت را به عهده گرفتند مثلاً دیده بان راهنمایان، دیده بان هم‌سفران و دیدبان ورزش هم‌سفران که وظیفه من است، ازآنجایی‌که من در حوضه ورزش تیراندازی، فعال بودم و موفقیت‌هایی را در این حوضه به دست آورده بودم و داور و مربی فدراسیون بودم در این جایگاه مشغول به فعالیت شدم. ازآنجایی‌که هم‌سفران در پارک، دورهم جمع می‌شدند و می‌خواستند که به فعالیت‌های ورزشی بپردازند و مشکلات خود را باید با آقایان در میان می‌گذاشتند و این شرایط برای هم‌سفران مناسب نبود و نیاز بود تا یک دیدبان و مسئول باشد تا مسائل مربوط به ورزش هم‌سفران را انجام دهد.

 از این خاطر من این مسئولیت را پذیرفتم و در حال حاضر چند سال است که مسائل مربوط به هم‌سفران را انجام می‌دهم. الحمدالله ورزش هم‌سفران امروز شرایط بهتری دارد و فکر می‌کنم که کم‌تر از بیست تیم در قالب ورزش والیبال فعال هستند که تعدادی از آن‌ها از شهرهای دور اصفهان، اراک و مشهد مرتب در مسابقات شرکت می‌کنند یعنی شب از شهر خود راه افتاده تا پنج صبح به پارک برسند و این برای من بسیار خوشایند است.امیدوارم که خداوند توانی به من دهد تا بتوانم به‌درستی خدمت کنم و شرایط بهتری را برای ورزش هم‌سفران در کنگره ایجاد کنم.

و در ادامه شاهد برگزاری جشن با شکوهی در نمایندگی ارتش به مناسبت هفته دیده بان با حضور دیده بان محترم سر کار خانوم کماندار بودیم...

نگارنده:مسافر روزبه
عکاس:مسافر محمد حسین
تهیه و تنظیم:مسافر محمد حسین
منبع:کنگره60؛نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .