English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی نیما یوشیج + ضیافت افطاری

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی نیما یوشیج + ضیافت افطاری

دومین جلسه از دور هجدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی نیما یوشیج بهشهر با استادی کمک راهنمای محترم مسافر اله قلی ونگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر ابراهیم با دستور جلسه ( وادی نهم و تاثیر آن روی من ) در تاریخ 98/03/02 رأس ساعت 17.30 آغاز به کار نمود.

سلام دوستان اله قلی هستم یک مسافر .

در ابتدا تشکر می‌کنم از لژیون سردار که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا خدمت کنم .

ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان و خدا قوت به گروه آشپزی که در این هوای گرم آشپزی می‌کنند تا بهترین غذا را در اختیار ما بگذارند . همچنین تبریک به جناب مهندس دژاکام و کلیه اعضای کنگره شصت به خاطر پخش برنامه زنده صحبت‌های جناب مهندس از شبکه دو که حس خوبی به من انتقال داد . مهندس در صحبت‌های خود گفت که عملکرد ما درروش DST در کنگره شصت جامعه و افراد را مجاب می‌کند که با ما چگونه رفتار کنند و همچنین اینکه محکم گفتند که ما درزمینهٔ درمان اعتیاد 30 تا 50 سال از امریکا هم جلوتر هستیم . این مسئله خرسندی را برای ما و همچنین کنگره شصت فراهم می‌کند .

در مورد دستور جلسه ، وادی نهم به ما می‌گوید که وقتی نیرویی از کم شروع می‌شود و به درجه بالا و بالاتر برسد نقطه تحمل پیدا می‌شود .وقتی به خودم نگاه می‌کنم زمان مصرفم یک نقطه تحملی داشتم . چه گیاه و چه حیوان و چه انسان هرکدام یک نقطه تحملی دارند .من در شروع مصرف موادم بسیار ناچیز بود تا زمانی که نقطه تحملم بالا رفت و روزی 5 گرم شیره خوراکی مصرف می‌کردم .این درکش برای یک انسان عادی خیلی سخت هست . به قول علی آقا اما ما می‌دانیم تریاک چیست . وقتی به کنگره شصت آمدیم نقطه تحمل کاملاً متفاوت شد . الآن در کنگره شصت به نظر من نقطه تحمل هر شخص برابر است با ظرفیت آن شخص .هر کس نقطه تحملش بالاتر باشد ظرفیتش بیشتر هست .به دست آوردن ظرفیت هم‌بستگی به دانایی آن شخص دارد که تا دانایی‌اش بالا نرود ظرفیتش محیا نمی‌شود .

دانایی چطور به دست می‌آید ، به قول جناب مهندس دژاکام برگرفته از آموزش می‌باشد . مثلث دانایی که همان تفکر ، تجربه و آموزش می باشد .که سه ضلعش باید متساوی‌الاضلاع باشد تا دانایی مؤثر باشد .زمانی که آموزش‌ها کاربردی شود باعث ارتقاء نقطه تحمل می‌شود . رهجوی سفر اول باید نقطه تحمل خود را بالا ببرد و این با تکرار منظم موضوع با در نظر گرفتن زمان به دست می‌آید یعنی منظم انجام دادن هر کاری با تکرار فراوان .

شربت تریاک را وقتی رهجویی در سفر اول استفاده کند در ابتدا یک ترس در درونش ایجاد می‌شود و فکر می‌کند محال است که بتواند سه وعده شربت را در مقدار مناسب و در زمان مناسب مصرف کند . اما این مسئله با تکرار در انجام باعث ایجاد نقطه تحمل در شخص می‌شود .از نگاه من قیمت هر شخص بستگی به نقطه تحمل شخص دارد .

علی آقا اشگ ذری می‌گفت اگر در خانواده یک بچه بخواهد شخص را از تعادل خارج کند یعنی آن شخص از آن بچه ، بچه‌تر است . یعنی نقطه تحملش بسیار پایین است .

انشا له همه ما سعی کنیم در زندگی شخصی خودمان و خانواده و فرزندانمان با تکرار و تمرین نقطه تحمل خود را بالا ببریم . 

در این جلسه به مسافر علی از لژیون 8 کمک راهنمای محترم مسافر علیرضا نشان  6 ماه رهایی اهدا شد

در این جلسه به مسافر اسماعیل از لژیون 12 کمک راهنمای محترم مسافر اله قلی نشان  9 ماه رهایی اهدا شد

در این جلسه از واریزی های لژیون سردار و واریزی های زمین تقدیر به عمل آمد

 

 

برگزاری هشتمین ضیافت افطاری نمایندگی نیما یوشیج بهشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .