English Version
English

مصاحبه با دیده بان محترم آقای محمد صادق صداقت

مصاحبه با دیده بان محترم آقای محمد صادق صداقت

سلام، لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان محمد صادق هستم یک مسافر. مصرف هروئین مشامی، روش درمان DST با شربت OT راهنما جناب آقای امین دژاکام.

امروز روز تولد کمک راهنمای محترم آقا سهیل بوده می‌خواستیم حس و حال شما را در مورد تولد رهجوها بدانیم؟

من درجایگاه دیده بان هستم و بایدی که می‌گویم الزامی نیست اما باید همه برای ما یکسان باشند که خود به خود به همین شکل می‌شود روزهای چهارشنبه هر کس رها می‌شود ما خوشحال می‌شویم و لذت می‌بریم و دقیقا در تولدها هم به همین شکل است و شما در شعبه خودتان می‌شنوید که مثلاً در شعبه اصفهان، اهواز،...تولد یک سالگی ، سه سالگی و پنج سالگی گرفته شده است خیلی خوشحال می‌شوید اما در  افرادهای نزدیک حس و حال خیلی خوبی به انسان دست می‌دهد که درجه‌بندی دارد که انسان یک الی دو هفته از این موضوع انرژی می‌گیرد و خوشحال می‌شود.

تولدهایی که گرفته می‌شوند چه تأثیری بر روی مسافران دارد؟

دستور جلسه امروز وادی سوم بود سهیل عزیز گفتند که به خاطر سه گروه این تولد را می‌گیرم اگر این سه گروه پیام سهیل را بگیرند. خیلی خوشحال می‌شوند حتی خود ما من فکر می‌کنم که اگر یک خوشحالی به یک نفر می‌دهیم مانند یک غذا دادن به یک فرد وقتی خوشحالی طرف را می‌بینیم لذت می‌بریم در نهایت ما هر کاری که انجام می‌دهیم به خاطر خودمان است.

آقای صداقت به نظر شما تا به حال لژیون‌های مالی موفق بودند‌ه‌اند و به آن چیزی که مدنظر آقای مهندس بوده رسیده‌اند؟

آقای مهندس فرمودند نظرمان برای پشتوانه دانشگاه  مبلغ ۱۷۰ میلیون دلار است مدنظر برای ساخت کنگره ۱۵ متر زیرزمین و به شکل تخم‌مرغ شکل است که راه‌اندازی دانشگاه ادامه همان آکادمی است. سال پیش مبلغ ۶ میلیارد تومان جمع شد و امیدوارم که امسال این مبلغ دو برابر شود و به ۱۲ میلیارد برسد آقای مهندس فرمودند که شاید یک زمانی افرادی که بیرون از کنگره هستند و اعتیاد ندارند و حال خوبی هم ندارند را در کنگره جا بدهیم.

در آینده آکادمی واقعاً به همین شکل می‌شود یا فقط برای مصرف‌کننده‌ها است؟

یک اصول و قوانینی وجود دارد و آن هم جا افتادن زمان است که باعث شناخت کنگره در جامعه می‌شود که باید این اتفاق بیافتد که شاید خیلی از بیماری‌های روانی و عصبی با روش تدریجی درمان بشود این روش یک فرضیه یا نظریه سیستم ایکس است که برای من به این شکل نیست برای من اثبات شده است چیزهایی که می‌گویم به آن ایمان دارم کسانی که مشکلات روانی و عصبی دارند تا حالا یک سیگار هم نکشیدند اگر یک بار سفر کنند که از نظر من اثبات شده است ایمان دارم به آن اما باید به آن زمان داد که در جامعه اثبات بشود.

به نظر شما چه چیزی در یک سفر دومی می‌تواند او را در هفته گلریزان به حول و ولا بیاورد و با اینکه وضعیت مالی خوبی ندارد اما به کنگره کمک می‌کند آیا وظیفه خودمی دانند؟

نه این وظیفه نیست چون آن‌ها جواب گرفته‌اند مثال: مانند یک کرمی که به شما می‌دهند و می‌گویند آن را استفاده کنید جوش‌های صورت شما خوب می‌شود وقتی شما استفاده می‌کنید و نتیجه می‌گیرید آن را به دیگران هم معرفی می‌کنید و قیمتش هرچقدر بشود آن را می‌خرید چون از آن جواب گرفته‌اید. این مسئله طوری اتفاق می‌افتد که در هیچ کجای دنیا انسان‌ها در مقابل درمان اعتیاد نمی‌توانستند نتیجه بگیرند که در کنگره نتیجه گرفتند این آدم‌ها دارند می‌بینند این پول‌هایی که می‌دهند چه می‌شود و روز به روز به شعبات کنگره اضافه می‌شود و پیشرفت می‌کنند همیشه جایشان و صندلی‌هایشان تمیز است و در زمستان در جای گرم و در تابستان جای خنک دارند پولی هدر نمی‌رود پول کم که نمی‌شود بلکه به آن اضافه می‌شود برای همین عزیزان با جان و دل کمک می‌کنند حتی اگر نداشته باشند.

آقای صداقت یکی از همسفران و برای من یک سؤال پیش آمده که درسفر دوم برای همسفر چه اتفاقی می‌افتد که دوست دارد چند سال تخریب یک دفعه درست بشود بلند پرواز می‌شوند و دوست دارند راهی که چند وقت طول می‌کشد را دو روزه بروند شما چه پیشنهادی دارید؟

ما همه چیز را در کنگره با اطلاعات دادن و روشن کردن و توضیح دادن اکثر مشکلات ما حل می‌شود همسفر به راهنمای خودش می‌گوید و راهنمای مسافر را در جریان می‌گذارند و راهنمای مسافر برایش توضیح می‌دهد به همین راحتی با توضیح دادن درست می‌شود.

چرا جایگاه همسفر بر اساس جایگاه مسافرها تعیین می‌شود خیلی از همسفرها خیلی خوب سفر می‌کنند و سی‌دی گوش می‌کنند و جهان‌بینی آنها خوب شده است اما چون مسافر آن‌ها خراب کرده است حتی نمی‌تواند در کمک راهنمایی شرکت کند چرا؟

برای این که اولویت اول در کنگره مصرف‌کننده‌ها هستند و چون همسفر مصرف‌کننده نیست در اولویت دوم قرار می‌گیرند الویت، درمان مصرف‌کننده است که اگر مصرف‌کننده خوب نشود همسفرش هم نمی‌تواند به تنهایی خودش جایگاهی را به دست آورد باید مسافر آن حضور داشته باشد تجربه نشان داده که همسفر تنها زیاد خوب نیست و شاید جایی خطرساز هم شود.

درباره مسیر دیدبانی هم اگر امکانش است توضیح دهید؟

دیدبانی مسیری ندارد که بگویند باید به راست و چپ بروی شاید خیلی‌ها باید دیدبان شوند نمی‌شوند و خیلی‌ها هم که فکرش را نمی‌کردند دیدبان شدند فقط برای دیدبان شدن باید خدمت کرد.

پیام آخر شما به شعبه حر چه است؟

از تمام بچه‌های شعبه حر تشکر می‌کنم که هستید و من می‌توانم در جایگاه دیدبانی خدمت کنم.

 

تهیه گزارش : همسفر رقیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .