English Version
English

گفت و گو با آقا نادر عضو لژیون مالی

گفت و گو با آقا نادر عضو لژیون مالی
مصاحبه با ایجنت محترم مسافر نادر عضو لژیون مالی نمایندگی امین گلی 
 
 
با سلام لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی نمائید؟
سلام دوستان نادر هستم یک مسافر آنتی ایکس مصرفی تریاک روش درمان dst داروی درمان شربت ot نام راهنما و استاد بزرگوارم آقای محمد فنایی طول سفر اول 10 ماه رشته ورزشی والیبال و شنا رهایی 7سال چند روز کم و در ادامه با آنتی ایکس مصرفی یک پاکت سیگار وارد لژیون وایت شدم به راهنمایی استاد عزیزم آقا امیرحسین طول سفر اول 10ماه رهایی از دخانیات 3 سال
 
شما عضو لژیون مالی شعبه امین گلی هستید لطفاً از حس و حال تجربیات خود پس از عضویت در لژیون مالی برایمان بگوئید؟
قبل از ورود به کنگره در کارهای عام المنفعه و کارهای خیر پیش قدم بودم، دوست داشتم همیشه به انسان ها کمک کنم و همیشه وقت ها بخشی از در آمدم را برای کارهای خیر 
می گذاشتم برای مساجد و حسینیه ها کمک می کردم ولی وقتی وارد کنگره شدم و با شناختی که از کنگره پیدا کردم دیدم بهترین جایی که من می توانم کمک کنم کنگره 60 است. چرا که در کنگره این حس را همیشه دارم بالواقع انسان ها در کنگره زنده می شوند و برای زنده شدن هم 
نیروی ماهر می خواهد و قسمت مالی هم باید تامین شود نه بعنوان صدقه می دهم با افتخار پولی که خداوند به من می دهد همه این پول مال من نیست قطعاً می دهد که من هم بتوانم جایی دیگر هزینه کنم. 
 
 
چه پیشنهادی برای مسافرانی دارید که شرایط مالی خوبی دارند اما به هر دلیلی نمی خواهند عضو لژیون مالی باشند؟
پیشنهادم این است قبل از اینکه دیر شود اقدام کنند چون کنگره به راه و مسیر خودش ادامه می دهد طی طریق می کند من نیاز به کنگره دارم، نیاز دارم به کنگره پول بدهم کنگره نیاز به پول هیچ کسی ندارد کنگره چراغش به دست شخصی روشن نشده که بخواهد به دست شخصی خاموش شود، کنگره یک مسیر الهی است اگر شخصی پول دارد و اجازه خرج کردن ندارد بداند که صاحب آن پول نیست زمانی مالکیت پول را دارد که اجازه خرج کردن هم داشته باشد اگر شما میلیاردها تومان پول در حساب بانکی داشته باشی و اجازه خرج کردن نداشته باشی به نظر خودت آیا مالک آن پول هستی مالک پول کسی است که خرج کند و لذتش را ببرد وقتی انسان این پول را هدیه می دهد اینقدر لذت می برد که همیشه در شور و شعف است.
 
 
چه پیشنهاد یا توصیه ای برای عزیزانی دارید که شرایط عضویت در لژیون مالی را ندارند اما در قلبشان بسیار خواستار این خدمت می باشند؟
خیلی از اشخاص دوست دارند عضو لژیون مالی بشوند اما توانش را ندارند خود من نسبت به سال اولی که پول برای لژیون مالی داده ام شاید الان نداشته باشم اما این پول دیگر در زندگی من جدا شده است من عهد کردم که این پول دیگر مال من نیست و مقداری از در آمد سالیانه ام به این دلیل که اگر وجود نداشت من هم وجود نداشتم و بعنوان یک پدر بالای سر خانواده ام نبودم من یک مُرده بودم پس جایی که من را زنده کرده است در قید این حیات به کنگره مدیون هستم کنگره من را به کار، زندگی و اجتماع برگردانده است پس می دانم که هر سال مبلغی را برای کنگره بدهم چون من مالک خودم هم نیستم در حقیقت مالک اصلی خداست.
من نوعی، که بالای میلیون مصرف موادم بوده است  پیشنهادم این است که نصف این پول را بگذاریم برای جایی که من را رها کرده است بعد پایان سال می بینی که می توانی عضو لژیون مالی بشوید با این تفسیر آیا کسی است که در کنگره نتواند عضو لژیون مالی شود. خواهش من بر اینست که مقداری عاقلانه و حسابگرانه فکر کنیم. 
 
 
چه مدتی است در لژیون مالی حضور دارید و چه احساسی دارید که در لژیون مالی عضو هستید؟
حدود 5 سال در لژیون مالی عضو هستم. همسفرم هم پیشنهاد داد که تلاش کنم به عضویت لژیون مالی در آید من هم از پیشنهاد ایشان استقبال کردم اگر خدا بخواهد تا موقعی که زنده هستم عضو لژیون مالی باشم و هدفمان آن ساختمان تخم مرغی که آقای مهندس طرحش را داده اند و دانشگاه راه اندازی شود و با افتخار در آن دانشگاه بتوانیم قدمی برداریم که فکر کنم باقیات و صالحات بهتر از این وجود نداشته باشد.
 
چرا کنگره  60 هیچ کمکی از بیرون و دولت قبول نمی کند؟
یکی از بندهای اساسنامه کنگره 60 این است که تامین مخارجش  ازمحلکمک های داوطلبانه اعضاء باشد به قول فرمایش آقای مهندس اعضاءالماس هایی هستند که زیر ماسه ها دفع اند و این الماس ها می توانند خودشان تامین مالی داشته باشند اگر بخواهیم از هر شخصی پول بگیریم دیگر ما هستیم که تابع آن شخص می شویم و  خودمان نمی توانیم مستقل عمل کنیم به خاطر اینکه اختیار دست کنگره و بینان کنگره 60 باشد منابع مالی از بین اعضاء تامین می گردد.
 
 
لطفاً برای من و خوانندگان این مصاحبه بفرمائید که آیا خدمت تاثیری در زندگی شخصی شما داشته است؟
قطعاً اگر تاثیر نداشت من چنین خدمتی نمی کردم،خدمتی است که کنگره به من می کند پولی که در زندگی می آمد و ممکن بود خرج های، بیهوده انسان انجام می داد پول توسط انسان خلق شده و بداند که بی جهت نیامده پول در زندگی مفید است و تاثیر دارد.
 
در پایان اگر صحبتی دارید بفرمائید؟
از شما تشکر می کنم که در بخش مصاحبه و وبلاگ زحمت می کشید از بنیان کنگره آقای مهندس دژاکام خانواده محترمشان آقای امین، خانم آنی دخترهای محترمشان تشکر می کنم که چنین خانواده بزرگی خودشان را وقف کنگره کرده اند و الگوی بسیار خوبی برای من نوعی هستند از دیده بانان محترم بخصوص‌ آقای حکیمی دیده بان رابط آقای سلامی آقای خدامی و تک تک دیده بانان تشکر می کنم انشاالله بتوانیم راهی که این عزیزان جلوی پای ما گذاشته اند قدم بر داریم، از مرزبانان و وبلاگ نویسان نمایندگی امین گلی تشکر می کنم و همیشه سعی می کنم دعا گویشان باشم انشاالله این خدمات برکتش در زندگی روزمره شما جاری باشد.
 
 
تهیه گزارش و مصاحبه: مسافر رحیم
تنظیم و ویرایش: مسافر قلم فرسا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .