English Version
English

گفت و گو؛ به سبزی دشت‌ها جوان و جاوید بمانید

گفت و گو؛ به سبزی دشت‌ها جوان و جاوید بمانید

رهایی یعنی گشت‌وگذار در دنیای هستی با آنچه خداوند متعال امر فرمودهرهایی یعنی دربند نبودن؛ حال آن بند می‌تواند هم‌قفس باشد هم مواد که انسان را اسیر خودش کرده است؛ و امروز شاهد سه سال رهایی مسافر و همسفری هستیم که با عشق سفر کردند، خدمت کردند تا امروز در این جایگاه قرار گرفتند. لحظاتی را با ما همراه باشید.

با عرض تبریک به خاطر سومین سال رهایی خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

مسافر: سلام دوستان، جعفر هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی اپیوم مدت سفر اول 11 ماه و 10 روز متد درمان DST دارو شربت OT، رشته ورزشی فوتسال و شنا باراهنمایی استاد عزیزم آقا احسان رهایی 3 سال و 1 ماه و 26 روز.

همسفر: سلام دوستان آرزو هستم همسفر جعفر

سه سال از رهایی‌تان می‌گذرد، از این سه سال و تلاش‌هایتان برای کنگره، بگوئید؟

مسافر: بهتر است بگویم این حس و حال خوب را که دارم و این احیاء دوباره من و خانواده‌ام  که در  زندگی من اتفاق افتاده، حاصل زحمات و تلاش راهنما و همه اعضاء کنگره بوده است و من هیچ کاری برای کنگره انجام نداده‌ام. من در مدت این سه سال به این نتیجه رسیده‌ام که به جهت گرفتن آموزش و خدمت به انسان‌ها باید طبق اصول، قوانین و حرمت‌های کنگره حرکت کرد و من در این زمینه سعی کردم که تلاش مضاعف از خود نشان بدهم.

همسفر: من هر چه دارم و خواهم داشت از کنگره است، پس تلاش می‌کنم بیشتر آموزش‌ها را دریافت کنم تا بهتر بتوانم از آن در تمام مراحل زندگی استفاده کنم.

 

عشق کنگره را چه کسی در دلتان کاشت که این‌طور قوی مسیر را ادامه دادید؟

مسافر: شخص راهنما جناب آقای احسان کرم علی که همیشه از طول درمان و دادن آموزش بی‌نقص عمل نمود و بهترین الگو برای بنده شدند با گرفتن آموزش از ایشان و همه اعضاء روزبه‌روز مسیر برایم هموار شد و بذر و دانه خدمت کردن و رهایی و به تعادل رسیدن را در دل من کاشت.

همسفر: وجود فرشته‌ای چون راهنما که با آغوشی گرم ره‌جو را در بغل گرفته و بادلی پر از عشق می‌پذیرد که به حرف‌های درونت گوش فرا دهد تا بتواند حس خوب را به شاگرد انتقال بدهد؛ من سه آغوش گرم را تجربه کردم سفر اول خانم منصوری که هر جا باشند سالم و تندرست باشند. سفر دوم خانم ضابطی عزیز که آموزش‌های زیادی از ایشان کسب کردم و دست مهربانشان را می‌بوسم و حالا در لژیون خانم مرضیه هستم که واقعاً حس خوب و شیرین را کنارشان تجربه می‌کنم و از ته دلم دوستشان دارم.

 

آموزش‌هایی که در این سه سال کسب کردید چه کمکی به شما در زندگی بیرون از کنگره نموده؟

مسافر: در پرتو گرفتن این آموزش‌ها و البته کاربردی کردن آنان و عمل کرد و تلاش خودم، کمک‌های شایانی در زندگی و محل کار، در مورد این‌جانب شده است و از تعامل و تعادل و آسایش و آرامش خوبی برخوردارم و همین موارد باعث به ارتقاء رسیدنم شده است.

همسفر: همین‌که توانستم خودم را پیدا کنم و عیب‌های درون خودم را کشف کنم این همان آرامش درونی من است و توانسته‌ام در زندگی خود به کار بگیرم و آن‌ها را اجرایی کنم چون اگر کاربردی نکنم هیچ آموزشی دریافت نمی‌شود.

 

آقای ترک‌زبان هم‌سفر خوب یعنی چه؟ و خانم آرزو چگونه همسفری برایتان بوده است؟

همسفر خوب واقعاً بال پروازی است که در جهت ارتقاء و پیشرفت مسافر بسیار حائز اهمیت است و بنده دو بال پرواز داشتم در مسیر سفر و عبور از مشکلات؛ همواره همسر و دختر عزیزم در کنارم بودند و باعث اعتمادبه‌نفس بیشتر در من شده بودند و از تلاش آنان سپاس گذارم.

 

خانم آرزوی عزیز شما در جایگاه مشاور تازه واردین هستید که تفاوت چندانی با جایگاه کمک راهنمایی ندارد از حس و حال خود در هنگام مشاوره بگوئید؟

من هیچ‌وقت یادم نمی‌رود با چه حال خرابی وارد کنگره شده بودم و دیگران باعث شدن من به حال خوب برسم پس وظیفه خودم می‌دانم همان‌گونه که آن‌ها حال خوب را به من هدیه دادن من هم این کار را با لذت فراوان انجام دهم و دوست دارم زندگی خیلی از دردمندان اعتیاد که ناخواسته دچار آن شده‌اند کمک کنم و مطمئن هستم خودم انرژی بیشتری را دریافت می‌کنم، وقتی حال آن‌ها دگرگون می‌شود و به درمان امیدوار می‌شوند.

 

پس‌ازاین چه آرزویی هست که برایش تلاش خواهید کرد؟

مسافر: من از ابتدای ورود به کنگره مخصوصاً شروع سفر اول سعی نمودم طبق اصول و حرمت و قوانین سیستم در تمام سطوح زندگی، حرکت کنم و آرزو دارم که جایگاه‌های بالاتری را به جهت تزکیه بیشتر در مورد خودم و خدمت به دیگران تجربه کنم.

همسفر: من دوست دارم جایگاه کمک راهنمایی را تجربه کنم تا بتوانم به هم نوعان خودم کمک کنم.

 

تأثیرگذارترین جمله‌ای که از کنگره در ذهن شما حک‌شده چیست؟ 

مسافر: بیشتر وادی دهم، صفت گذشته در انسان صادق نیست، چون جاری است و همیشه به یاد دارم که متوجه بشوم که هرلحظه و درهرحال گرفتن آموزش و تغییرات به جهت مثبت باشم و هیچ‌گاه گذشته خود را فراموش نکنم و قدر خدمت در این جایگاه را بدانم و دست از تلاش برندارم.

همسفر: وادی اول که قبل از هر کاری اول باید تفکر کرد که این تفکر باعث می‌شود تصمیم درست و منطقی در هرلحظه بگیریم.

 

حرف آخرتان را می‌شنویم؟

مسافر: از جناب آقای مهندس بنیان کنگره 60 و خانواده محترمشان که فلسفه وجودشان احیاء انسانیت و بشریت هستند بی‌نهایت کمال تشکر رادارم و از خداوند منان برای ایشان آرزوی طول عمری باعزت خواستارم و برای همه مسافران و همسفران خانواده بزرگ کنگره 60 به‌ویژه نمایندگی ابن‌سینا آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون رادارمبه سبزی دشت‌ها جوان و جاوید بمانید.

همسفرمن از بنیان کنگره 60 و آقای مهندس و خانواده محترمشان کمال تشکر رادارم و از راهنماهای بزرگوارم خانم مرضیه و خانم ضابطی تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی برای همه همسفران دارم.

 

تهیه گزارش: همسفر اشرف
عکاس و تنظیم: همسفر مینا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .