English Version
English

گفتگو با ایجنت محترم پارک طالقانی مسافر نادر

گفتگو با ایجنت محترم پارک طالقانی مسافر نادر

یا مقلب القلوب

پیشاپیش این عید باستانی را به بنیان کنگره 60 و تمامی اعضای کنگره تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال نو، باب ورود به دنیای تازه ای باشد. که با قدم های خود به تعادل و تعالی رهنمون شویم.

در آخرین جمعه از سال 96 در پارک طالقانی، خدمت ایجنت محترم پارک طالقانی مسافر  نادر فراهانی، یکی از خدمتگزاران صدیق ورزش و کنگره رسیدم و با ایشان به گفتگو نشستیم. حال خوش و سرشار از انرژی را از روی گشاده شان به خوبی می توان دید.

باعرض سلام و خداقوت خدمت ایجنت محترم پارک طالقانی و دبیر شورای ورزشی کنگره 60 باعث افتخار است که وقت خودتان را در آخرین جمعه سال 96 در اختیار وبلاگ پارک طالقانی قرار دادید

لطفاً به رسم کنگره 60، اعلام سفر نمایید.

سلام دوستان، نادر هستم یک مسافر

آنتی ایکس الکل، تریاک، کراک به روش DST  و با داروی اپیوم، مدت 10 ماه سفر کردم به راهنمایی آقای محمد صداقت و رشته ورزشی کشتی، باستانی و 10 سال و 5 ماه است که آزاد و رها هستم در ادامه، سفر درمان سیگار داشتم و مدت 5 سال و یک ماه است که از بند سیگار هم آزاد و رها هستم و راهنمای سیگار بنده  آقای مهندس دژاکام هستند.

 
 

حال و هوای پارک در آخرین جمعه سال 96 چگونه است؟

امروز آخرین روز فعالیت ورزشی کنگره 60 در سال 96، پارک طالقانی بود. استقبال خوبی شده بود و حضور مسافران و همسفران خوب بود. هر جا نام کنگره 60 باشد، ورزش و حال خوش و جود دارد و همه اعضا به ورزش پرداختند. ورزش های باستانی، والیبال، فوتبال و ایروبیک برقرار بود. آبدار خانه و نشریات به خدمت مشغول بودند و حضور شخص آقای مهندس هم بیانگر وجود همه چیز بودند. سطح انرژی بالا در آخرین جمعه فعالیت ورزشی موج میزند.

ورزش در بازیابی سلامتی و ریکاوری پس از درمان چقدر مهم و حیاتی است ؟

در کنگره 60 اعتیاد درمان میشود. بدیهی است که پس از انجام پروسه درمان دیگر هیچ نشانی از بیماری در فرد دیده نمی شود. خوشبختانه در صور آشکار افراد کنگره 60 هیچ اثری از اعتیاد نیست و رفتار و گفتار هم کاملاً در تعادل است. ورزش در قطعیت یافتن درمان بیماری اعتیاد بسیار مهم و با اهمیت است و نقش اساسی دارد. یک ریکاوری قوی برای درمان ما محسوب می شود. چرا که بر اثر تخریب بیماری اعتیاد و بی تحرکی بدن، شکل آناتومی بدن از شکل ایده آل و طبیعی خودش خارج میشود، با ورزش به تدریج روحیه فرد بازسازی شده و انرژی خوبی در فرد بروز می کند. ساختار جسم به سمت تعادل فیزیکی حرکت می کند.

چقدر درمان سیگار در روند بهبود و تعادل فرد مهم است ؟

هر روز در کنگره 60 شاهد اتفاقات خوب و عالی هستیم و نتیجه تفکرات بلند آقای مهندس دژاکام است که برایمان درس جدیدی است و به آموزش های ما اضافه می شود. هر چیزی که در رویا های مان می گشتیم با تدابیر آقای مهندس به فعل تبدیل می شود. آرزوی من نکشیدن سیگار بود و به لطف تفکر آقای مهندس این آرزو برایم، محقق شد. الان شاهد هستیم که کسی در پارک طالقانی سیگار نمیکشد. کشیدن سیگار شدیداً بر روی تنفس ما نقش منفی داشت. فعالیت ورزشی با کشیدن سیگار به حداقل نتیجه منجر میشد و با درمان سیگار یک جهش در ورزش کنگره پدیدار شد.

درمان سیگار بنده باعث شد که به ورزش بهتر و بیشتر بپردازم. غلظت خون، کسالت، بی اشتهایی و خواب آلودگی از بین رفته است. طراوت و شادابی در ورزشکاران کنگره 60 نمودار است. چهره ها بشاش، با انرژی، خوش رو و با رنگ رخساره خوب که نشان دهنده درون آباد در اعضای می باشد.

نقش خدمت را در رسیدن به تعادل و حال خوش بفرمایید.

به نظر بنده خدمت در کنگره 60 مبدل دانایی به دانایی موثر است. دانایی را در کارگاه و لژیون و همه نشریات و سی دی های کنگره کسب می کنیم، اما کافی نیست و باید بتوانیم که کاربردی کنیم. خدمت کردن است که آموزش ها را به مرحله اجرایی تبدیل میکند. در کنگره 60، کسانی که زودتر با اعضای دیگر آشنا می شوند، ماندگار میشوند. خدمت مسافر منجر به ارتباط بیشتر و در نتیجه آموزش بیشتر میشود. خدمت یک نوع ادامه درمان و تکمیل درمان است.

تفاوت زندگی در تاریکی و روشنائی چیست؟

اصلاً قابل مقایسه نیست. حرکت در تاریکی یعنی چیزی را ندیدن! در زمان تاریکی هم ورزش میکردم و مواد هم مصرف می کردم. هیچ حسی نسبت به ورزش نداشتم و تمام حس ها بر اثر جهل و نادانی و مواد مخدر از بین رفته بود.

 سفر در کنگره 60، یک سفر به سوی روشنائی است. سفری از ظلمات به سمت نور است. اینجا آموزش می گیریم که در زندگی خودمان اجرا کنیم و لذت ببریم. وقتی حس های مان باز شد به دنیای تازه قدم گذاشتیم و جهان پیرامون خودمان را به شکل دیگری می بینیم.

چگونه از تعطیلات استفاده کنیم؟

همانطور که آقای مهندس در سی دی و هم در جلسه روز چهار شنبه فرمودند که: این تعطیلات چگونه به وجود آمد و لزوم این تعطیلات در تفکرات مهندس بروز نمود و به این مطلب که باید عید را تعطیل نمایند، قطعاً نقش ریکاوری، استراحت و در کنار خانواده بودن، خیلی مهم است. ولی این تعطیلات یک فرصت مرور است که خودم در طی این مدت چه کردم. اگر سی دی عقب مانده ای دارم، گوش بدهم. نکته مهم تر اینکه من در طول تعطیلات خود را محک بزنم و متوجه شوم که این همه آموزش ناب چقدر در من کاربردی شده است. آیا مسیر ارزشها را حفظ خواهم کرد یا خیر؟

فرصت خوبی است که در کنار خانواده و از دیدن طبیعت  لذت ببریم.

خلاصه عملکرد سال 96 و برنامه های سال نو ورزشی کنگره 60 را بفرمایید.

لطف خداوند شامل حال بنده بوده است و از اعتماد  آقای مهندس و دیده بانان محترم تشکر میکنم که مرا لایق این جایگاه دیدند. در حال حاضر خدمتگزار وایجنت نمایندگی پارک طالقانی هستم و دبیر شورای ورزشی کنگره 60 نیز هستم. ورزش کنگره 60، به صورت شورایی اداره می شود.  16 نفر اعضای نگهبان ها و دبیر های رشته های ورزشی کنگره متشکل شده است. نگهبان شورای ورزشی کنگره 60،  آقای مهندس دژاکام هستند و در سال 96 یک سال پر کار داشتیم. حدود 470 مدال ورزشی در نمایندگی های  کشور اهدا گردید. مسابقات کشتی ،باستانی ،راگبی، فوتبال، طناب کشی، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز و ... برگزار شد. سیزدهمین دوره مسابقات ورزشی جام عقاب طلائی را برگزار نمودیم.

در آغاز سال جدید با مسابقات جام سردار در خدمت اعضای گرامی هستیم و این مسابقات به صورت تیمی می باشد. که از نمایندگی های مختلف به مسابقه می پردازند. در سال جدید تعداد و کیفیت مسابقات بیشتر خواهد شد و امیدوارم تیم های ورزشی در بیرون از کنگره و در مسابقات رسمی موفقیت های زیادی داشته باشند و تحت عنوان باشگاه فرهنگی و ورزشی کنگره 60 ، پیام خودمان را برسانیم.

حس شما در بهار چگونه است؟

الگوی ما از طبیعت است. بهار فصل زایش طبیعت است و از تغییر فصل و نو شدن لباس طبیعت الگو می گیرم و تغییرات را در خودم اجرا میکنم. نقاط ضعف را باید برطرف نمود و بهار نماد تغییر و حرکت است.

کنگره 60 در کجای زندگی شما قرار دارد؟

طبق سخنان  آقای مهندس کار ، آموزش های کنگره 60 و  خانواده سه ضلع زندگی ما را تشکیل می دهد. این مثلث باید دارای اضلاع مساوی و متوازن باشد. هر کدام باید به تناسب و مساوی رشد کند تا بتوانیم یک زندگی خوب داشته باشیم. در خانواده و کار باید بتوان با افکار کنگره رفتار نمود تا حق مطلب را ادا کرده باشیم.

کلام آخر:

من هرچه آرزو در قبل از درمان داشتم. در کنگره 60 به آنها دست یافتم. مدرک مربیگری ملی کشتی جزء آرزو های من بود که به لطف خدا و حمایت  آقای مهندس بدان دست یافتم! سپاسگزار و قدر دان آقای مهندس هستم. ایشان درمان شدند و ماندند. راه و مسیر درمان را مهیا کردند که الان ما هستیم و به درمان رسیدیم. از ایشان و خانواده گرامی سپاسگزارم. ازآقای سلامی بزرگوار و همه دیده با نان محترم و مرزبانان پارک طالقانی هم ممنون و سپاسگزارم. امیدوارم سال جدید همراه با موفقیت بیشتر برای کنگره 60 باشد و یک سال خوب و عالی را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وهمچنین تشکر میکنم از شما مسولین وبلاگ ورزشی و مخصوصا سایت محترم کنگره 60 که تعامل و همکاری زیادی با شورای ورزشی و پارک طالقانی دارند.

 از اینکه وقت خودتان را در اختیار وبلاگ پارک طالقانی قرار دادید بسیار سپاسگزارم

 

عکس: مسافر رضا جدیدی

تهیه گفتگو و تایپ: مسافر توحید شکیبایی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .