English Version
English

قدرت محرک راهنمایان، عشق و محبت به هم‌نوعان می‌باشد

قدرت محرک راهنمایان، عشق و محبت به هم‌نوعان می‌باشد

در ابتدا هفته راهنما را در رأس به جناب آقای مهندس دژاکام، راهنما خوبم خانم مریم عزیز و به همه راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم.
کسانی که خواهان رهایی هستند با ورود به کنگره ۶۰ درمان می‌شوند. عده‌ای از این درمان شده‌گان پس از درمان آزمون می‌دهند. بعد از قبولی پروسه‌ای را طی می‌کنند و موفق به دریافت شال می‌شوند. این افراد از تجربه دوران مصرف موادمخدر و آموزشی که در سفر اول و سفر دوم به دست آورده‌اند شروع به درمان سایر انسان‌هایی که خواهان تعادل و درمان هستند، می‌کنند.
در واقع راهنمایان در کنگره ۶۰ هیچ مزدی دریافت نمی‌کنند؛ بلکه فقط عشق و محبت به هم‌نوعان است که قدرت محرک راهنمایان می‌باشد. هدف از آفرینش انسان در این جهان خاکی آموزش و خدمت است.
روش کار راهنما براساس محبت، عشق و ایمان است که هم به خودش و هم به رهجو انگیزه حرکت و تلاش بیش‌تر را می‌دهد.
اگر آموزش‌ها طبق اصول کنگره پیش نرود یا روابط راهنما و رهجو از روی رفاقت باشد، کنگره از مسیر خود خارج شده و هدف مورد نظر تحقق نمی‌یابد.
کسانی که بدون هیچ توقعی به دیگران خدمت می‌کنند لایق ستایش هستند. این بزرگواران در مقابل خدمتی که انجام می‌دهند پاداشی فراتر از آنچه تصور می‌شود، دریافت می‌کنند. قطعاً دوره خدمت راهنمایی یکی از قطعه‌های پازل درمان اعتیاد است.
رازداری و صداقت از بارزترین خصوصیات راهنما است. یک راهنما با رهجوها به عدالت رفتار می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند که رهجوها چه خصوصیاتی دارند. مانند یک خورشید روشنایی و نور خود را به همگان گسترده می‌کند.
اگر عمل و گفتارم یکی نباشد راهنمای خوبی نمی‌شوم. حالا فهمیدم که چرا راهنمایان کنگره کلام نافذ دارند؛ چون راهنما روزی همان رهجوی سفیر و سرگردان بوده که اکنون به ساحل امن رسیده است که باید گوش جان به او بسپاریم تا به رهایی برسیم. همیشه علت حضور پر انرژی راهنمایان در شعب برای من سوال بود و جویای آن بودم تا اینکه فهمیدم چیزی که آن‌ها را به کنگره می‌کشاند؛ فقط عشق است و عشق است و عشق و دیگر هیچ.

منابع: جزوه راهنما و راهنمایی
به قلم: راهنمای تازه‌واردین همسفر معصومه
ویراستار: همسفر منیره (خدمتگزار سایت از لژیون سوم)
تنظیم و ارسال: همسفر مرضیه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی کاسپین قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .