English Version
English

به آیندگان خدمت کنیم

به آیندگان خدمت کنیم

همسفر سمیه رهجوی لژیون سوم از نمایندگی رودکی پیرامون دستور جلسه《وادی دوم و تأثیر آن روی》من چنین نوشت:

خداوند در آیه ۱۱۵ سوره مؤمنون می‌فرماید: آیا گمان برده‌اید که ما شمارا بیهوده آفریده‌ایم؟ اگر ما فکر کنیم که این دنیا باعظمتش که خداوند آن را آفریده است، برای چند صباحی باشد فکری پوچ و بی‌معنی است. اگر به انسان بیندیشیم که با این‌چنین عظمتی آفریده شده است و به قول جناب مهندس دنیای اصغر است، خداوند او را جانشین خود روی زمین قرار داده است، به او اختیار کامل داده است، برای این چند روز آفریده شده است و با مرگ از بین می‌رود فکری کاملاً پوچ و باطل است.

اگر انسان به هر دلیل دچار نقص و اشتباهی شود نباید ناامید شود با تسویه و پالایش به اصل خویش که همان خلیفه الله است برگردد. پس ما برای هیچ خلق نشده‌ایم، آمده‌ایم به این کره خاکی تا آموزش ببینیم و به همنوعان خود خدمت کنیم. از آنجایی که خاص و فرمان خداوند این بود که ما در این بعد وارد کنگره شویم و در این مکان مقدس آموزش ببینیم که اگر دچار خطا و اشتباه شدیم ناامید نشویم، از آموزش‌های ناب کنگره استفاده کنیم و درنهایت به آیندگان خدمت کنیم.

ما یاد گرفته‌ایم بیهوده خلق نشده‌ایم، پشت خلقت هر موجودی فلسفه‌ای است پس من بیهوده آفریده نشدم. سختی‌ها و مشکلات مانند نوری بر قلب‌های ما می‌تابند و گره سیاه زندگی ما را مانندی الماس می‌کنند و با تزکیه و پالایش بهترین خود در این بعد باشیم. این وادی به ما آموزش می‌دهد که باید از تاریکی‌ها خارج شویم و به‌سوی روشنایی‌ها حرکت کنیم و برای خارج شدن از ظلمت و تاریکی باید تفکری عمیق داشته باشیم، ایمان داشته باشیم که انسان تنها نیست و نیروهای قدرت مطلق ما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

برای رسیدن به فرماندهی شهر وجود خودمان باید فرمانبردار خوبی باشیم و به سمت ارزش‌ها حرکت کنیم، از ضد ارزش‌ها دورباشیم. نور امید در این وادی در دل ما روشن می‌شود که دوباره شروع کنیم هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.

نگارش: همسفر سمیه رجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون سوم)
ویرایش: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر افسانه (لژیون دهم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .