English Version
English

سفر پر قدرت باعث افزایش انرژی است

سفر پر قدرت باعث افزایش انرژی است

جلسه‌ی پنجم از دوره‌ی بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر وحید، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر رحمان با دستور جلسه‌ی «وادی دوم و تأثیر آن روی من» روز دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان وحید هستم یک مسافر. امروز دستور جلسه وادی دوم است که هرکسی برداشتی نسبت به این دستور جلسه دارد. این وادی به ما می‌گوید که هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد و هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.برداشت من این است که اگر به جهان هستی بنگریم متوجه می‌شویم هیچ مخلوقی بیهوده قدم به جهان هستی نمی‌گذارد. به‌طور مثال یک کارخانه یا شرکت، کارکنانی برای خود دارد که در تعالی اهداف آن تلاش می‌کنند. تک‌تک اشخاص هرکدام وظیفه مربوط به خود رادارند.
هرکدام از تک‌تک ما که اینجا هستیم شاید مأمور این هستیم تا بتوانیم انرژی یا نیرویی را به دیگران انتقال بدهیم. حتی شما سفر اولی‌ها، اگر پرقدرت سفر کنید می‌توانید انرژی خود را به دیگران انتقال دهید، گذشته خود را فراموش کنید و نباید که ناامید بشوید، بگوید من هیچ نیستم و بیهوده هستم، زیرا اگر در صراط مستقیم باشیم قطعاً قدرت مطلق هم پشتیبان ما خواهد بود تا بتوانیم از اعماق تاریکی به‌طرف روشنایی حرکت کنیم.


 

اگر به این فکر کنیم که هیچ ارزشی نداریم و بیهوده به این جهان آمده‌ایم کاملاً تفکر غلطی است زیرا ما خیلی هم باارزش هستیم.اگر ما تغییرکنیم شاید الگویی شویم تا دیگران نیز که بیرون از کنگره هستند بتوانند در این مسیر درمان قرار بگیرند.وقتی ما از سمت تاریکی‌ها به‌طرف روشنایی حرکت کنیم می‌توانیم به باور و قدرت ایمان برسیم.
عکاس: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر محسن 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .