English Version
English

ما در پایین‌ترین درجه قرار گرفتیم تا بتوانیم ارتقا پیدا کنیم

ما در پایین‌ترین درجه قرار گرفتیم تا بتوانیم ارتقا پیدا کنیم

سومین جلسه از دوره سی و پنجم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر رحمان با دستور جلسه «هفته راهنما» جمعه 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰3 ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر سیگار؛

امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه حال من هم به لطف خدا خوب است از نگهبان جلسه سپاسگزارم که مرا دعوت کردند ، همچنین به دبیر عزیز تبریک عرض می‌کنم امیدوارم همینطور جایگاه های بالاتر را طی بکنند.

هفته راهنما را در راس به آقای مهندس تبریک عرض می‌کنم از  اساتید آقای مهندس سپاسگزارم بابت راهمایی‌هایی که انجام دادند همچنین تمامی راهنمایانی که در پارک طالقانی در حال خدمت کردن هستند, من سعادت این را داشته‌ام که در کنگره 60 چند تا راهنما داشته‌ام آقای محمدی آقای رضوانی و استاد امین دژاکام این هفته را خدمت همه این عزیزان تبریک عرض می‌کنم، اگر امروز حال خوبی دارم باید قدردان این عزیزان باشم.

آقای مهندس این هفته را گذاشته‌اند تا ما فراموش نکنیم که کجا بوده‌ایم، خداوند برای هدایت انسان راهنمایانی را فرستاده، امروزه ما در کنگره60 جایگاه رب را داریم، مربی‌هایی داریم که از جنس خود ما هستند همه ما تاریکی‌ها را تجربه کرده‌ایم استاد رعد می‌فرمایند ما شما را در پایین‌ترین درجه قرار دادیم تا ارتقاء پیدا کنید. 

من با تخریب زیادی وارد کنگره شدم، روزی که وارد کنگره شدم کسی می‌خواست به من مشاوره بدهد درحال غذا خوردن بود غذا را رها کرد و شروع به مشاوره کردن من کرد، من باورم نمی شد که از خودش کسی بگذرد تا به دیگران کمک کند و خدا را شکر وارد کنگره شدم  ذره ذره سفرم تمام شد سفر سیگار را شروع کردم رهاشدم و همه این تصاویر کم کم برای من رقم خورد و بعد از درمانم نگهبان شدم مرزبان شدم و فراموش نکردم که کنگره چه کاری برای من انجام داده! هیچ جایی در دنیا نمی تواند کاری که کنگره برایمان کرده را انجام بدهد. انقدر شوقم نسبت به کنگره زیاد بود که برای راهنمایی اقدام کردم آزمون دادم و برای مصاحبه خدمت دیده‌بانان رفتم و این شوق و ذوق بخاطر تجربه بود چون همه آموزش‌ها را من مو به مو لمس کرده بودم تاریکی را موبه مو لمس کرده بودم، راهنمایان درکنگره از نقطه سخن به عمل رسیده‌اند و همه آموزش‌هایی که می دهند تجربه کرده‌اند و با از خود گذشتگی آموزش می‌دهند.

 

تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .